Gewoon aftrekken.quote:Op zondag 22 september 2019 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
hij is verdrietig als hij straks alleen ligt
hij wil natuurlijk zijn kwakkie kwijt
ach welnee.quote:
Wat een lamlul, zie hem nog lachen toen Billy hem vroeg of merel de moeder van zijn kinderen was .... en nu deze walgelijke vertoningquote:Op zondag 22 september 2019 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vind dit zeer man onvriendelijkquote:Op zondag 22 september 2019 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
Denk dat hij momenteel zijn positie in de groep belangrijker vindt dan zijn ejaculatiequote:Op zondag 22 september 2019 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
ja wat moet ie anders met haarquote:Op zondag 22 september 2019 22:49 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer man onvriendelijk
Denk eerder dat hij punten scoort als hij er een eind aan breitquote:Op zondag 22 september 2019 22:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach welnee.
hij wil t niet uitmaken, want zo wil hij er niet opstaan. daar draait t alleen maar om bij die 2. Dus zij ook niet
ik denk dat hij dat niet weetquote:Op zondag 22 september 2019 22:50 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij punten scoort als hij er een eind aan breit
En Merel geniet van deze aandacht.quote:Op zondag 22 september 2019 22:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach welnee.
hij wil t niet uitmaken, want zo wil hij er niet opstaan. daar draait t alleen maar om bij die 2. Dus zij ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |