Ja het is mij ook een raadsel. PSV was laf en bang en Ajax kwam om te winnen en was heel dominant. Vrijwel geen statistiek die dat onderstreept, maar goed.quote:Op maandag 23 september 2019 16:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mogelijk waren ze gewoon heel dominant. Gelijk de succesvolle periode onder Frank de Boer.
quote:Op maandag 23 september 2019 15:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Mokkiemok : PSV is weggespeeld
Que?quote:Op maandag 23 september 2019 09:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ging gelijk op en 1-1 ben ik gewoon tevreden mee.
ik heb al tig keer geroepen dat het vrij gelijk op ging. dit dit slaat als kut op dirk.quote:Op maandag 23 september 2019 15:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Mokkiemok : PSV is weggespeeld
1.64 - Ajax had 1.64 Expected Goals against PSV, their lowest tally in the Eredivisie since April 2019 (1.58 v FC Groningen) and their second-lowest in the competition this calendar year. Chances.
psvel faalt zoals gewoonlijkquote:
Het was meer mokerdom.quote:Op maandag 23 september 2019 15:21 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ben toch verrast dat er zo veel mensen reageren op 1 opmerking, waarin ik niet eens iets naars zeg.
Achja, ik ga maar weer eens aan de arbeid.
Dit. Volgens mij gaf de grootste PSV supporter ooit toe dat ze de domste supporters van Nederland hebben.quote:Op maandag 23 september 2019 14:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
een eindhovens accent helpt niet echt mee, en het boerse overkomen ook niet. dat zie je inderdaad bij andere clubs minder
Bedankt, dit is weer een erg boeiend bericht!quote:Op maandag 23 september 2019 18:40 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij gaf de grootste PSV supporter ooit toe dat ze de domste supporters van Nederland hebben.
inb4 "Ja maar Eindhoven is wel de technologie hoofdstad van Nederland hoor"
PSV
PSV supporters
PSVEL
sorry, dit moet er soms gewoon uit.quote:Op maandag 23 september 2019 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, dit is weer een erg boeiend bericht!
De domste supporters heeft Feyenoord. Al doe jij wel erg je best om daar Ajax van te maken. Wat de slimste regio van Nederland betreft, dat is inderdaad Eindhoven, maar dat heeft niks met PSV te maken omdat het gros van die slimme mensen buitenlandse studenten zijn die niks met PSV hebben.quote:Op maandag 23 september 2019 18:40 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij gaf de grootste PSV supporter ooit toe dat ze de domste supporters van Nederland hebben.
PSV
PSV supporters
PSVEL
BrainportGODENquote:Op maandag 23 september 2019 18:40 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
PSV
PSV supporters
PSVEL
🤡quote:Op maandag 23 september 2019 18:40 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
PSV
PSV supporters
PSVEL
Iets met een pot en een ketel ;-)quote:
;-)quote:Op maandag 23 september 2019 18:59 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Iets met een pot en een ketel ;-)
quote:Op maandag 23 september 2019 18:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De domste supporters heeft Feyenoord.
quote:Op maandag 23 september 2019 19:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heeejj je hebt een dronken persoon op beeld gevonden, wat goed van je
Dat Rotterdam de domste regio is klopt inderdaad. Maar dat Eindhoven de slimste regio is klopt niet helemaal. Amsterdam telt 40% 'hoger opgeleiden', Eindhoven 'slechts' 31 %.quote:Op maandag 23 september 2019 18:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De domste supporters heeft Feyenoord. Al doe jij wel erg je best om daar Ajax van te maken. Wat de slimste regio van Nederland betreft, dat is inderdaad Eindhoven, maar dat heeft niks met PSV te maken omdat het gros van die slimme mensen buitenlandse studenten zijn die niks met PSV hebben.
Mensen die verkleed zijn voor carnaval en teleurgesteld zijn dat ze verliezen. Erg dom inderdaadquote:
Anton Philips was een Turk?quote:Op maandag 23 september 2019 18:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De domste supporters heeft Feyenoord. Al doe jij wel erg je best om daar Ajax van te maken. Wat de slimste regio van Nederland betreft, dat is inderdaad Eindhoven, maar dat heeft niks met PSV te maken omdat het gros van die slimme mensen buitenlandse studenten zijn die niks met PSV hebben.
Ik ben mn wijf verlore 3000 euro schuld wat denkte gij nouquote:Op maandag 23 september 2019 19:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mensen die verkleed zijn voor carnaval en teleurgesteld zijn dat ze verliezen. Erg dom inderdaad![]()
Ik begin te denken dat jij eigenlijk helemaal niet zo intelligent bent.
quote:Op maandag 23 september 2019 19:13 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dat Rotterdam de domste regio is klopt inderdaad. Maar dat Eindhoven de slimste regio is klopt niet helemaal. Amsterdam telt 40% 'hoger opgeleiden', Eindhoven 'slechts' 31 %.
En nee, opleiding gaat niet 1 op 1 met slimheid, maar is er over het algemeen een goede surrogaatmarker voor.
(Rotterdam: 23 schamele procentjes)
Zelf woon ik overigens in een stad die nog lager scoort dan Rotterdam, dus schaam ik mij dood.
Krijg je die onzin weer. Hoger opgeleid is slim ofzo? Ik ken genoeg hoog opgeleiden met IQ van een aardappel die nog niet eens kunnen pinnen bij een geldautomaat. IQ heeft geen flikker met opleiding te maken.quote:Op maandag 23 september 2019 19:13 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dat Rotterdam de domste regio is klopt inderdaad. Maar dat Eindhoven de slimste regio is klopt niet helemaal. Amsterdam telt 40% 'hoger opgeleiden', Eindhoven 'slechts' 31 %.
En nee, opleiding gaat niet 1 op 1 met slimheid, maar is er over het algemeen een goede surrogaatmarker voor.
(Rotterdam: 23 schamele procentjes)
Zelf woon ik overigens in een stad die nog lager scoort dan Rotterdam, dus schaam ik mij dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |