Of over mensen die niets doen.quote:Op zondag 22 september 2019 08:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja ze zal wel de hele dag gaan klagen over iedereen die nog niet wakker is.
Alzheimer zit in de familie bij Mariska verstond ik net. Wellicht dat ze daarom alles bij elkaar liegt. Wellicht vergeet ze zelf dat het allemaal niet waar is.quote:Op zondag 22 september 2019 08:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mariska verteld dat er ook nog 'n spreker komt praten over dementie en alzheimer....
Snap de link ff niet met Utopia?
Goedemorgen Cos
Haha en anders hebben we de filmpjes van haar nog op het internetquote:Op zondag 22 september 2019 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Lex is blij dat mensen naar Utopia kijken. Dan kunnen ze het zelf zien. Mensen oordelen maar
Weten. Iet hoe het hier is. Als ze geweest zijn wel
GM Fritsie...Gisteren ws het de dag van dementie/Alzheimer, dus Febo zal het wel bedacht hebben...quote:Op zondag 22 september 2019 08:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mariska verteld dat er ook nog 'n spreker komt praten over dementie en alzheimer....
Snap de link ff niet met Utopia?
Goedemorgen Cos
Van gister wist ik, heb mijn moeder nog ff herdachtquote:Op zondag 22 september 2019 08:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
GM Fritsie...Gisteren ws het de dag van dementie/Alzheimer, dus Febo zal het wel bedacht hebben...
Mariska krijgt deze opdracht..
quote:Op zondag 22 september 2019 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van gister wist ik, heb mijn moeder nog ff herdacht
Zo, is het toch altijd geweestquote:Op zondag 22 september 2019 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Goedzo Hiske, zet die Jessie maar eens op z'n plek.
Jessie 'n produkt verzinnen samen met Jens, en het blijft bij verzinnen de rest (produktie/verkoop)
laat Jessie weer over aan de andere bewoners.
Ik zie niet altijd alles, dus ben benieuwd..Schuurt Jessie nu ook de hele dag?quote:Op zondag 22 september 2019 08:47 schreef Dotteke het volgende:
Jessie is een beetje verdrietig dat alleen Maris en Lex aan het schuren zijn
Hiske zegt dat Jessie de motor achter product is samen met Jens dus moeten ze ook zorgen dat het loopt, je zet het op de markt dan wil toch ook dat het afkomt
His zegt dat Jessie toch graag wil dat het afkomt, dan moet hij er wel achter aan zitten
Maar er worden grappen gemaakt dat het niet afkomt, maar niet achter aan gezeten dat het gedaan wordt
Jessie kijkt er net wat anders tegen aan.
De mensen worden niet aangespoord zegt Hiske
Volgens Jessie gaat Maris er de hele dag achter aan
Het betekend niet dat je zelf hoeft te doen, maar het moet wel af, zegt His
Ik vind dat echt zo'n vies stelquote:Op zondag 22 september 2019 08:50 schreef Dotteke het volgende:
Geile Franny was ook weer bezig geweest las ik, vies wijf
Je zou vandaag maar in de jacuzzi gaan zitten
[ afbeelding ]
Nee, hij was met de clip bezig geweest en nu een podium aan het bouwen zei hij net. Als hij klaar is gaat hij ook helpen, vertelde hij net aan Hiskequote:Op zondag 22 september 2019 08:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik zie niet altijd alles, dus ben benieuwd..Schuurt Jessie nu ook de hele dag?
Ja, het valt me nog mee dat Ger niet mee ging doenquote:Op zondag 22 september 2019 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n vies stel
Jessie zit alleen achter de pc dagelijks de koers van de bitcoins controlerenquote:Op zondag 22 september 2019 08:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik zie niet altijd alles, dus ben benieuwd..Schuurt Jessie nu ook de hele dag?
Ja, dat doet hij zekerquote:Op zondag 22 september 2019 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie zit alleen achter de pc dagelijks de koers van de bitcoins controleren
Ik kan daar nooit over uit..Dat men erover spreekt prima..Maar aansturen? Jessie doet de dingen die hij zelf leuk vindt? en stuurt daarnaast zijn mede inwoners aan, om te werken? Hij gaat er van uit, dat hij de pot wint..Dus dan laat hij mensen voor zich werken, om die pot te spekken. Ik begrijp die mensen echt niet..quote:Op zondag 22 september 2019 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft er nog even over nagedacht, ik ga de mensen zelf wel weer aansturen.
Hiske zegt maandag kan hij ook zeggen dat er nog 250 kisten klaar moeten zijn
Jessie gaat liever iedereen langs anders wordt het weer zo ding in de vergadering
Dat is waar zegt Hiske
Waar komt die naam nu weer vandaan? Ik zie in Fran geen pasen...quote:Op zondag 22 september 2019 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Miss EasterIsland heeft d'r handen weer vol aan Gerrit
Ze zullen toch ook voor hun eten moeten werken, voorlopig is er helemaal nog geen pot.quote:Op zondag 22 september 2019 08:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik kan daar nooit over uit..Dat men erover spreekt prima..Maar aansturen? Jessie doet de dingen die hij zelf leuk vindt? en stuurt daarnaast zijn mede inwoners aan, om te werken? Hij gaat er van uit, dat hij de pot wint..Dus dan laat hij mensen voor zich werken, om die pot te spekken. Ik begrijp die mensen echt niet..
Ik heb het idee dat mensen dat ook zat zijn en daarom niet meer aan het werk gaanquote:Op zondag 22 september 2019 08:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik kan daar nooit over uit..Dat men erover spreekt prima..Maar aansturen? Jessie doet de dingen die hij zelf leuk vindt? en stuurt daarnaast zijn mede inwoners aan, om te werken? Hij gaat er van uit, dat hij de pot wint..Dus dan laat hij mensen voor zich werken, om die pot te spekken. Ik begrijp die mensen echt niet..
Ik zie wel enige gelijkenisquote:Op zondag 22 september 2019 08:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waar komt die naam nu weer vandaan? Ik zie in Fran geen pasen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo te horen vindt ze het lekkerquote:Op zondag 22 september 2019 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Miss EasterIsland heeft d'r handen weer vol aan Gerrit
Ja goed, dat snap ik welquote:Op zondag 22 september 2019 09:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze zullen toch ook voor hun eten moeten werken, voorlopig is er helemaal nog geen pot.
quote:Op zondag 22 september 2019 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zie wel enige gelijkenis
Ow dat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hiske drinkt ook mee dus wie is zij om er wat van te zeggenquote:Op zondag 22 september 2019 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Jessie over het turven, hij zag Merel met 4 flessen naar buiten lopen
Jessie over hem en Merel dat er niet een goed gesprek mogelijk is maar dat drank niet de oplossing is, dingen kan je niet weg drinken zegt hij
Hij zegt dat het heel confronterend is als mensen veel drinken, Buiten doe ik het ook, maar als ik dit soort dingen zie dan denk ik helemaal niet meer lekker een wijntje dringen
Jessie zegt dat Mariska mensen wijn op drinkt. Hij heeft haar er ook al wat van gezegd
1 fles wijn oke, maar 4 flessen is wel veel
Hiske zegt dat ze er ook al wat van had kunnen zeggen
Hiske zegt dat ze al vanaf woensdag aan het dinken zijn
Jessie zegt dat hij na ieder feestje hore n zeggen dat ze nog nooit zo lam is geweest
Hij gaat in de loop van de middag wel even met Merel praten
quote:Op zondag 22 september 2019 08:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waar komt die naam nu weer vandaan? Ik zie in Fran geen pasen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |