Ik ga nu ook op huis aanquote:
Haha hoe heet die teef.quote:Op zondag 22 september 2019 02:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat vind je van Alanis Morissette, of hoe heet die teef?
Oké bedankt.quote:Op zondag 22 september 2019 02:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha hoe heet die teef.Ja wel oke maar ik zet het nooit zelf aan.
Nou wat let jequote:Op zondag 22 september 2019 02:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zou zó graag een keer een Frans hoertje helemaal het schompes naaien.
Leuk, ik niet.quote:
Ettoquote:Op zondag 22 september 2019 02:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
ama de pama lama drama botswana guyana ghana zimbabwe
Ik zie ze niet momenteel.quote:Op zondag 22 september 2019 02:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zijn de beestjes nog wakker
Fobo ligt er sws uitquote:Op zondag 22 september 2019 02:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik ga zo
je fotoalbum werkt niet
Fotoboek van User
Ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:
Tja..quote:Op zondag 22 september 2019 02:52 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
beetje gezonde vrouw is op dit tijdstip met andere dingen bezig
Wat voor dingen?quote:Op zondag 22 september 2019 02:52 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
beetje gezonde vrouw is op dit tijdstip met andere dingen bezig
Ik ben een vrouw, ben bijna 30 en ik heb een kat.quote:Op zondag 22 september 2019 02:53 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
vertel eens wat.. gewoon.. iets maak niet uit wat
Alvast van harte, ik ben bijna 32.quote:Op zondag 22 september 2019 02:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ben bijna 30 en ik heb een kat.
Zou strooien met tokens danquote:Op zondag 22 september 2019 02:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dildoplay en euro's binnenharken op Chaturbate.
waarom zei je niet poes? dan kon ik weer lachenquote:Op zondag 22 september 2019 02:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mmmm heb je een poes ja mmmmmquote:Op zondag 22 september 2019 02:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke oke ik heb een poes.quote:Op zondag 22 september 2019 02:54 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waarom zei je niet poes? dan kon ik weer lachen
Jaquote:Op zondag 22 september 2019 02:54 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
bijna 30? Dus je zit in de kracht van je leven..
toen ik 30 werd stortte mijn leven in
Make it rain on them ho'squote:Op zondag 22 september 2019 02:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook weer wat tokens kopen en die aan Russische meisjes van 18 geven.
serieus.. ik ging met mijn vader uit eten.. kreeg geen hap door mn keelquote:
10 kg in half jaar is niet heel veel?quote:Op zondag 22 september 2019 02:56 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
serieus.. ik ging met mijn vader uit eten.. kreeg geen hap door mn keel
was in ene half jaar 10kg afgevallen
hoe dik denk je dat ik ben dan?quote:Op zondag 22 september 2019 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
10 kg in half jaar is niet heel veel?
Harstikkene dik.quote:Op zondag 22 september 2019 02:57 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
hoe dik denk je dat ik ben dan?
Weet ik veel. Je bent een FOK!ker dus vast viesdik. Nee geen idee.. Ben je nu super skinny?quote:Op zondag 22 september 2019 02:57 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
hoe dik denk je dat ik ben dan?
ik ben niet viesdik maar ook niet skinnyquote:Op zondag 22 september 2019 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik veel. Je bent een FOK!ker dus vast viesdik. Nee geen idee.. Ben je nu super skinny?
haha, goedenquote:Op zondag 22 september 2019 02:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij bent zo dik, je bloedgroep is chocolademelk.
Tussen viesdik en skinny zit nogal een verschil.quote:Op zondag 22 september 2019 02:59 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik ben niet viesdik maar ook niet skinny
Heb jij een vetschort?quote:Op zondag 22 september 2019 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tussen viesdik en skinny zit nogal een verschil.
je bent zo dik, dat je een boomrang nodig hebt om je riem om te doenquote:Op zondag 22 september 2019 02:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb er nog één.
Ja, zoiets.quote:Op zondag 22 september 2019 03:00 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
je bent zo dik, dat je een boomrang nodig hebt om je riem om te doen
kloptquote:Op zondag 22 september 2019 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tussen viesdik en skinny zit nogal een verschil.
of kan je harp spelen op je ribbenquote:Op zondag 22 september 2019 03:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een rare vragen om 3 uur 's nachts.
Sooooow blauwtje koekoekquote:
misschien ben jij wel een dik vadsig holmensquote:Op zondag 22 september 2019 03:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een rare vragen om 3 uur 's nachts.
Jaquote:Op zondag 22 september 2019 03:02 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
misschien ben jij wel een dik vadsig holmens
Helemaal plat.quote:Op zondag 22 september 2019 03:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb jij een volle boezem of tietjes met een eigen willetje?
That's the spiritquote:Op zondag 22 september 2019 03:03 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Beter blauwtje oplopen dan groentje blijven toch?
Ja klopt wel, glas drinken is bijna leeg maar heb geen zin om te lopen.quote:Op zondag 22 september 2019 03:07 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ja.. ze struggled met dingen.. dat proef ik
quote:Op zondag 22 september 2019 03:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt wel, glas drinken is bijna leeg maar heb geen zin om te lopen.
Niet geklikt. Vanavond genoeg muziek geluisterd.quote:
geen reden om lullig te doen toch?quote:Op zondag 22 september 2019 03:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet geklikt. Vanavond genoeg muziek geluisterd.
Doe ik dat dan? Is gewoon mijn persoonlijkheid.quote:Op zondag 22 september 2019 03:10 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
geen reden om lullig te doen toch?
ok, that canquote:Op zondag 22 september 2019 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik dat dan? Is gewoon mijn persoonlijkheid.
Kut roepen, serie kijken. Dat is het wel denk ik. Jij?quote:Op zondag 22 september 2019 03:11 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ok, that can
ga je morgen nog iets doen dan?
Leef jij ook naar dat moment toe? Dat je 30 wordt en weet dat er dan iets gaat veranderen?quote:Op zondag 22 september 2019 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kut roepen, serie kijken. Dat is het wel denk ik. Jij?
Nee eigenlijk. Mijn leven is woensdag nog net zo als nu.quote:Op zondag 22 september 2019 03:12 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Leef jij ook naar dat moment toe? Dat je 30 wordt en weet dat er dan iets gaat veranderen?
Dat gebeurde bij mij althans.. ik wist dat er iets zou veranderen.. maar deed geen hol tot die tijd. Ik wachtte totdat ik 30 werd
Bij mij was het wel het geval.... tot mn 30e deed ik geen holfuck..quote:Op zondag 22 september 2019 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee eigenlijk. Mijn leven is woensdag nog net zo als nu.
Oh nou ik vrees dat er weinig anders gaat zijn vanaf mijn 30ste.quote:Op zondag 22 september 2019 03:14 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Bij mij was het wel het geval.... tot mn 30e deed ik geen holfuck..
vanaf mn 30e begon het zeg maar allemaal
heb je daar vrede mee? of kan het niet andersquote:Op zondag 22 september 2019 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ik vrees dat er weinig anders gaat zijn vanaf mijn 30ste.
Het boeit me niet zoveel.. Als er dingen veranderen ooit dan komt dat wel.quote:Op zondag 22 september 2019 03:16 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
heb je daar vrede mee? of kan het niet anders
De enige die iets kan veranderen ben jezelf. Mits je daar behoefte aan hebt.quote:Op zondag 22 september 2019 03:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het boeit me niet zoveel.. Als er dingen veranderen ooit dan komt dat wel.
Jeetje oke.quote:Op zondag 22 september 2019 03:19 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
De enige die iets kan veranderen ben jezelf. Mits je daar behoefte aan hebt.
Het is nooit te laat om het roer om te gooien. Dat is de lijfspreuk waar ik veel aan gehad heb .
Diepquote:Op zondag 22 september 2019 03:19 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om het roer om te gooien. Dat is de lijfspreuk waar ik veel aan gehad heb .
quote:Op zondag 22 september 2019 03:19 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
En toen postte je alsnogquote:Op zondag 22 september 2019 12:15 schreef M.Knetemann het volgende:
Ik wilde bijna posten hier maar toen zag ik @:haags_kwartiertje
Weet ik nog niet.quote:
De enige persoon met wie ik een derde helft wil doorbrengen is Haags.quote:Op zondag 22 september 2019 12:40 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
kom je daarna naar mij voor de 3e helft? je vriendin mag mee
was dit nou?quote:Op zondag 22 september 2019 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De enige persoon met wie ik een derde helft wil doorbrengen is Haags.
Biertjes doen
quote:Op zondag 22 september 2019 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De enige persoon met wie ik een derde helft wil doorbrengen is Haags.
Biertjes doen
Netjes netjesquote:Op zondag 22 september 2019 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.ergens in het midden kreeg ik door.
Heb namelijk via via geregeld. En ik mag diegene zijn seizoenskaart ook lenen zolang AZ in Den Haag speelt
Oke Chaiquote:Op zondag 22 september 2019 12:46 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
weg met blauw, weg met blauw.
De waarheid,quote:
Exactly my thoughtsquote:
Weg met jou weg met jouquote:Op zondag 22 september 2019 12:46 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
weg met blauw, weg met blauw.
quote:Op zondag 22 september 2019 03:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zooo eindelijk kan ik het vragen: Alles goed?
Lekker ritme hoor.quote:
Ja wat heb ik hieraanquote:Op zondag 22 september 2019 12:51 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Ik ben jou, maar dan onder invloed.
Ik heb schijt aan de overheidquote:Op zondag 22 september 2019 12:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Schijt aan de blauw, ik eet ze rauw, niets te verliezen, m'n leven is naar de klauw!
Die van KLB?quote:Op zondag 22 september 2019 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Zal me niks verbazen als het al in de Discord staat dat ik laat wakker was enz.!
!
!
Watte?quote:Op zondag 22 september 2019 12:57 schreef Amarantha het volgende:
Ja daar hoef ik nooit meer in. Voel me oprecht ook een stuk beter de laatste 3 weken. Minder negativiteit in mijn leven.
Eens kijken of er nog wat plaatsen over zijn.quote:Op zondag 22 september 2019 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De waarheid,
[..]
Exactly my thoughts
[..]
Weg met jou weg met jou
Denk dat je het wel kan raden..quote:Op zondag 22 september 2019 12:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Watte?
Welke stumpies zitten daar in dan?
Ajoh, maak je niet druk.quote:Op zondag 22 september 2019 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Zal me niks verbazen als het al in de Discord staat dat ik laat wakker was enz.!
!
!
Heb jij dat ook bij andere aspecten van je leven?quote:Op zondag 22 september 2019 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn Braddie lolletjes er ook wel gehad hoor, zeg ik eerlijk. Maar na een tijdje moet je toch keertje bij jezelf denken: Waar ben ik in godsnaam mee bezig.
Ooooh hahaquote:Op zondag 22 september 2019 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat je het wel kan raden..
Boeit me verder ook niet hoor.quote:Op zondag 22 september 2019 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ajoh, maak je niet druk.
quote:Op zondag 22 september 2019 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boeit me verder ook niet hoor.Ik lach er alleen maar om.
ik hoor een intermezzo van Marco Borsatoquote:Op zondag 22 september 2019 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De waarheid,
[..]
Exactly my thoughts
[..]
Weg met jou weg met jou
Le sadness de royalequote:Op zondag 22 september 2019 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De AIVD kijkt mee
Heeeyyyy Chai
K ga KLB tattoo zettenquote:
Moet alleen nog even plekje verzinnen. Misschien mijn onderrug ofzo.quote:
Wat ben je toch hilarisch.quote:Op zondag 22 september 2019 13:10 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
kan je meteen ff voorschieten haha
Wat wil je hier mee bewerenquote:Op zondag 22 september 2019 13:10 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
kan je meteen ff voorschieten haha
Mwah, neequote:Op zondag 22 september 2019 13:12 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Hoef je niet te zeggen, weet ik al.
Jupquote:Op zondag 22 september 2019 13:12 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
jij zou ama wel willen onderschieten of niet
Echt hèquote:
Dat is mijn papa.quote:Op zondag 22 september 2019 13:16 schreef Solotovski het volgende:
K moet bij die knetemann telkens denken aan die wielrenner
Koop er zelf 1quote:Op zondag 22 september 2019 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe mij zo'n glazen bol.
Jonge, kan mij die 2 middelmatige clubs verrottenquote:Op zondag 22 september 2019 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of bedoel je az-ado, dan is het mij niet helemaal duidelijk wat de thuisspelende ploeg is
Veel.quote:Op zondag 22 september 2019 13:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jonge, kan mij die 2 middelmatige clubs verrotten
Net even Minecraft gespeeld, daarna aquarium schoongemaakt.quote:Op zondag 22 september 2019 14:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Lekker lezen in de tuin![]()
Iedereen dood hier?
Minecraft? Ben je 13?quote:Op zondag 22 september 2019 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net even Minecraft gespeeld, daarna aquarium schoongemaakt.
Nu even chillen en dan Ajax.
Ah klinkt als een prima zondag. Ik heb het schoonmaken naar morgen verplaatst omwille van het weer.quote:Op zondag 22 september 2019 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net even Minecraft gespeeld, daarna aquarium schoongemaakt.
Nu even chillen en dan Ajax.
Heerlijk verstand op 0 en mijnen. Lekker man.quote:
Gelukkig.quote:
quote:Op zondag 22 september 2019 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of bedoel je az-ado, dan is het mij niet helemaal duidelijk wat de thuisspelende ploeg is
Ik heb even gekeken en mijn hartslag zit op 61 op het moment. Volgens mij ben ik dan nog niet dood.quote:Op zondag 22 september 2019 14:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Lekker lezen in de tuin![]()
Iedereen dood hier?
Nee dat zit wel goed dan denk ik gelukkig maar.quote:Op zondag 22 september 2019 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en mijn hartslag zit op 61 op het moment. Volgens mij ben ik dan nog niet dood.
Hallo iedereen hier
Wat voor boek? En heb je een mooie boek3nkast waar die goed kan staan?quote:Op zondag 22 september 2019 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie een boek te koop voor 80, een versie luxer dan degene die ik al heb.
Hmmm.
Is niet meer te krijgen via bol, en via amazon is het minstens 100.
Absolute Justice.quote:Op zondag 22 september 2019 14:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat voor boek? En heb je een mooie boek3nkast waar die goed kan staan?
Ik zou hem niet kopen maar ik lees geen stripboeken.quote:Op zondag 22 september 2019 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Absolute Justice.
Nee, stripboeken staan in een inbouwkast en zijn niet zichtbaar.
Ik ben gewoon een hoarder.quote:Op zondag 22 september 2019 14:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zou hem niet kopen maar ik lees geen stripboeken.![]()
Als het kan waarom niet en als het ten koste van iets anders gaat is de afweging makkelijk.
quote:Op zondag 22 september 2019 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een hoarder.
Een tsundoku
Dat scheelt dan hoef ik niet de begrafenisondernemer te bellen.quote:Op zondag 22 september 2019 14:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee dat zit wel goed dan denk ik gelukkig maar.
Zou lullig zijn als je dat zelf moet doen.quote:Op zondag 22 september 2019 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat scheelt dan hoef ik niet de begrafenisondernemer te bellen.
Wat dan?quote:Op zondag 22 september 2019 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Wow heb eindelijk eens een winactie gewonnen.
Oh dat is best chillquote:
Vies vet vuil varken!quote:Op zondag 22 september 2019 16:15 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga straks een grote kapsalon met extra kebab en extra kaas bestellen
K ben je wederhelft nietquote:
Lekker horquote:Op zondag 22 september 2019 16:15 schreef Solotovski het volgende:
nou tjop tjopquote:Op zondag 22 september 2019 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar moet ik het wel eerst nog doen.
Jep, 3-3 tegen feyenoord.quote:Op zondag 22 september 2019 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Hoorde ook alweer hoop kabaal toen ik naar de winkel fietste. Ze spelen hier in Emmen neem ik aan?
Wist niet dat je zo slim wasquote:Op zondag 22 september 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gras is groen
Water is nat
Lekker man.quote:Op zondag 22 september 2019 16:15 schreef Solotovski het volgende:
Zeker omdat Ajax verloren heeft.quote:Op zondag 22 september 2019 18:24 schreef Solotovski het volgende:
De onderbuurman is voor Ajax. Bij de 1-1 werd er driftig op de muren geslagen
Hoe houd je het wachten nog vol?!?quote:Op zondag 22 september 2019 17:20 schreef Kiid het volgende:
Nog slechts 48 uur tot 2k20
Vanavond maar ff voluit spelen. Zit ballsdeep in de Gnabry's dus ik hoop dat EA zijn PR omhoog gaat en ik daarmee dik veel coins winst maak
Zou ja zeggenquote:
ja misschien de tosquote:Op zondag 22 september 2019 19:04 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax verloren heeft.
ja met wat eigenlijk een punt?quote:
Maak ik geen punt van hoor.quote:Op zondag 22 september 2019 19:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja met wat eigenlijk een punt?
dan zitten we op 1 lijnquote:Op zondag 22 september 2019 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak ik geen punt van hoor.
Niet gekeken. Alleen net samenvatting. Kan er niet wakker om liggen. Lachwekkende ploegquote:Op zondag 22 september 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep, 3-3 tegen feyenoord.
Hahahahahahhaha @:fok-it
Je eigen vrouw en je beste vriend?quote:Op zondag 22 september 2019 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de vrouw af. En van de vriend.
zou wel begrijpen als je mij als vriend zou kiezenquote:Op zondag 22 september 2019 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elke vrouw in kwestie zou dat echter niet kunnenquote:Op zondag 22 september 2019 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou wel begrijpen als je mij als vriend zou kiezen
hoop dat je van je balkon donderstraaltquote:Op zondag 22 september 2019 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke vrouw in kwestie zou dat echter niet kunnen
Laat ik die nou net niet hebbenquote:Op zondag 22 september 2019 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoop dat je van je balkon donderstraalt
Zou ik raar vinden, hebben al 2 gedeelde partners.quote:Op zondag 22 september 2019 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je eigen vrouw en je beste vriend?
Nu nog een bevallige dame uitzoeken.quote:Op zondag 22 september 2019 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou wel begrijpen als je mij als vriend zou kiezen
zou snobbels er open voor staan denk je?quote:Op zondag 22 september 2019 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu nog een bevallige dame uitzoeken.
wat tof voor jequote:Op zondag 22 september 2019 19:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken wel wat Fok! vrouwen die stiekem weinig tegen gangbang-achtige taferelen hebben.
Ken je iemand die nog blij is met een sticker tegenwoordig?quote:Op zondag 22 september 2019 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat tof voor je
wil je nu een sticker?
liever snickerquote:Op zondag 22 september 2019 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je iemand die nog blij is met een sticker tegenwoordig?
Ik! Ik! Ik!quote:Op zondag 22 september 2019 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
iemand met de leeftijd 4-10 denk ikquote:Op zondag 22 september 2019 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mentale leeftijd kan ook.quote:Op zondag 22 september 2019 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iemand met de leeftijd 4-10 denk ik
beetje dezelfde leeftijdscategorie waar ik jou in zou schatten
Ik ook wel ja. Maar daarin is snicker nog enigszins acceptabel. De rest zal ik mijn geld niet aan uitgevenquote:Op zondag 22 september 2019 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind snoeprepen wel een van de minst lekkere dingen ter wereld.
Niet milky way, bounty en kitkat over mars verkiezen.quote:Op zondag 22 september 2019 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. Maar daarin is snicker nog enigszins acceptabel. De rest zal ik mijn geld niet aan uitgeven
Heeeeel af en toe vergrijp ik me aan M&M's.quote:Op zondag 22 september 2019 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. Maar daarin is snicker nog enigszins acceptabel. De rest zal ik mijn geld niet aan uitgeven
Milky Way heb ik sinds mijn 10de denk ik niet meer opquote:Op zondag 22 september 2019 19:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet milky way, bounty en kitkat over mars verkiezen.
Geen glucose-infuus naast je bed hebben staanquote:Op zondag 22 september 2019 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
suikers consumeren![]()
niet fitboy zijn
Snobbels is wel beetje jong natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2019 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou snobbels er open voor staan denk je?
Ze is heet volgens het plaatje. Goed genoeg voor mijquote:Op zondag 22 september 2019 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles wat een pols heeft hequote:Op zondag 22 september 2019 20:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze is heet volgens het plaatje. Goed genoeg voor mij
Ja toch! Of niet dan @geerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |