Denk niet dat het het wachten waard is hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik al zeker maanden. First come first served!
Niet liegen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken. Stuur die sappige ballen maar naar je moeder.
Jij kunt het weten..quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk niet dat het het wachten waard is hoor.
Moet ik hem nog een keer sturen of gewoon hier in het topic gooien?quote:
Uhm hoe dan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dan nog kun je het weten!
Nou denk niet dat dat soort fotos hier gepast zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik hem nog een keer sturen of gewoon hier in het topic gooien?
Ik denk van wel. Democratie!!!!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou denk niet dat dat soort fotos hier gepast zijn.
Shariaaaaaa!!!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Democratie!!!!
Zonder 'm te zien?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee gewist.
Hou niet van dat soort fotos.
Das geen probleem!!!!!quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Mijn kont staat niet open though!
Ben ik het mee eens hoor, de vrouw is weer onnodig moeilijk aan het doen zoals alleen zij dat kan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Democratie!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens hoor, de vrouw is weer onnodig moeilijk aan het doen zoals alleen zij dat kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik klik niet op de spoiler.
Ik wel, stelt niet teleur en ben inmiddels flink aan het fappen. Precies mijn seksuele voorkeur.quote:
Viezerik ben je. Beetje op iemands ballen fappen. Hoe zien ze er uit?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik wel, stelt niet teleur en ben inmiddels flink aan het fappen. Precies mijn seksuele voorkeur.![]()
Ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Vies, maar dat vind ik juist lekker.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Viezerik ben je. Beetje op iemands ballen fappen. Hoe zien ze er uit?
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok.Klik ik ook niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |