Tussen jou en mijquote:Op zondag 22 september 2019 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet herinneren. Welke rellen waren dat?
Het date topic + hij spreekt je aan op je "atheisme"/afvalligheid, net zoals hij je daar aansprak op je achtergrond.quote:
Ohquote:Op zondag 22 september 2019 00:15 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Toen met die Mitch, schilderswijkdingen.
Oh paar dagen terug?quote:Op zondag 22 september 2019 00:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het date topic + hij spreekt je aan op je "atheisme"/afvalligheid, net zoals hij je daar aansprak op je achtergrond.
Ja in real life trek ik ook al van die josti's aan.quote:Op zondag 22 september 2019 00:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dunno, mijn opiumgebruik maakt het tot een warme waas waarbinnen alles in elkaar overloopt.
Die het alleen maar over hun hobbies/zichzelf hebben?quote:Op zondag 22 september 2019 00:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja in real life trek ik ook al van die josti's aan.
Wij moeten maar eens gaan daten, het liefst in Thailand.quote:Op zondag 22 september 2019 00:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja in real life trek ik ook al van die josti's aan.
Ja die kom ik idd ook vaak tegen. Mensen die alleen maar overzichzelf praten... Begrijp daar echt niets van.quote:Op zondag 22 september 2019 00:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Die het alleen maar over hun hobbies/zichzelf hebben?
Heb je wel door dat dit alles zegt hoe je jezelf gedraagt in de datingtopicsquote:Op zondag 22 september 2019 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die kom ik idd ook vaak tegen. Mensen die alleen maar overzichzelf praten... Begrijp daar echt niets van.
Nee.quote:Op zondag 22 september 2019 00:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je wel door dat dit alles zegt hoe je jezelf gedraagt in de datingtopics
quote:
quote:Op zondag 22 september 2019 00:20 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Wij moeten maar eens gaan daten, het liefst in Thailand.
Ladyboy sister wives.quote:Op zondag 22 september 2019 00:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zouden wij gaan daten in thailand?
Omdat ik naar Thailand wil. Met een vrouw gaan is veiliger, anders denkt mijn omgeving dat ik voor de kleine jongensmeisjeskinderen ga.quote:Op zondag 22 september 2019 00:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zouden wij gaan daten in thailand?
Waarom zou ik met jou naar thailand willenquote:Op zondag 22 september 2019 00:26 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Omdat ik naar Thailand wil. Met een vrouw gaan is veiliger, anders denkt mijn omgeving dat ik voor de kleine jongensmeisjeskinderen ga.
Je wil dat zij je beard wordt, zodat jij je in haar schaduw aan minderjarige jongetjes kunt vergrijpen terwijl iedereen denkt dat je gewoon hetero bent?quote:Op zondag 22 september 2019 00:26 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Omdat ik naar Thailand wil. Met een vrouw gaan is veiliger, anders denkt mijn omgeving dat ik voor de kleine jongensmeisjeskinderen ga.
Ik ben best aardig en zo.quote:Op zondag 22 september 2019 00:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou ik met jou naar thailand willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |