Precies en dat is jammer. Waarom kunnen er op Fok! geen roze mods zijn net zoals er bij de politie Roze in Blauw is?quote:
Jawel. Capricaquote:Op zaterdag 21 september 2019 23:56 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
We gaan hier niet aardig lopen doen tegen mensen, ksst.
Geilen mag wel.quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jawel. CapricaGoede gelijknamige tv serie ook, alles
Eindelijk een normaal iemand.quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:56 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
We gaan hier niet aardig lopen doen tegen mensen, ksst.
Nou ik heb mijn broek alvast om de enkels, voor wat het waard is.quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:58 schreef MCH het volgende:
Hallo vrienden, leuk feest hier aan de gang?
[Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:59 schreef Airbus89 het volgende:
Wat was hier nou allemaal weer aan de hand?
Leuk voor @Yasmin23quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou ik heb mijn broek alvast om de enkels, voor wat het waard is.
Verdacht. Hij schreef ook wel op een vergelijkbare manier als jouw stalker in het date topic, en in de post history van zijn laatste kloon stond bovenaan een naamtopic van/over jou...quote:Op zondag 22 september 2019 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[Ik heb werkelijk waar geen idee.
Heb je alleen maar beschuldigt als de user van de vraag wat je wilt.quote:Op zondag 22 september 2019 00:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Verdacht. Hij schreef ook wel op een vergelijkbare manier als jouw stalker in het date topic, en in de post history van zijn laatste kloon stond bovenaan een naamtopic van/over jou...
EN MIJ MAAR BESCHULDIGEN!!![]()
Ik zou de post(s) waarin je vraagt of "al die mensen mij volgen" quoten maar volgens mij is dat allemaal al verwijderd.quote:Op zondag 22 september 2019 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je alleen maar beschuldigt als de user van de vraag wat je wilt.
Oh ja.quote:Op zondag 22 september 2019 00:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zou de post(s) waarin je vraagt of "al die mensen mij volgen" quoten maar volgens mij is dat allemaal al verwijderd.
Het is geen strijd. laat je alleen weten wat ik van je vind.quote:Op zondag 22 september 2019 00:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Lieverd, deze zogenaamde strijd gaat je niks opleveren hoor
Een lekker hapje/om op te vreten? Complimenteus hoor..quote:Op zondag 22 september 2019 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is geen strijd. laat je alleen weten wat ik van je vind.
Ik zou jou ook doen (als het moest)quote:Op zondag 22 september 2019 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is geen strijd. laat je alleen weten wat ik van je vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |