abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 18 oktober 2020 @ 19:19:20 #251
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195718914
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:09 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Nee niet controlerend gezeur.

Maar gewoon dingen zeggen als in dat hij je voor zichzelf wil etc met wat geile praat erbij, love it.
Latino’s zijn daar echt baas in, in ieder geval degene die ik ben tegengekomen :s) . Heerlijk die praatjes, Lekker in het Spaans ook :Y . Maar goed ik dwaal af _O- _O-
Ja, in Spaans en ook Filipijns is dat een bolero (M) of bolera (V)
En die praatjes .... bola bola.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 18 oktober 2020 @ 19:25:06 #252
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195719006
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]

Had jij nou alleen betaalde seks?
In mijn ruim 50 jarige "carriére" ?? Neen, natuurlijk niet!
Zo, is dat ook weer opgehelderd.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195719209
Betalen voor sex...volgens mij lost dat ook het onderliggende pr olb lkeem niet op
Ik zwaai naar dieren.
pi_195719284
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:36 schreef Geerd het volgende:
Betalen voor sex...volgens mij lost dat ook het onderliggende pr olb lkeem niet op
Geen idee, maar het zou toch een eerste zetje kunnen zijn om over je onzekerheid heen te komen.
Als je ziet dat het allemaal normaal functioneert.

Mijn eerste keer was echt niet super romantisch speciaal. Was wel leuk en respectvol hoor, maar ik denk dat de eerste keer seks een beetje overrated is. Maar ja dat is hoe ik over seks denk, “het is maar seks”.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195719406
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:41 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Geen idee, maar het zou toch een eerste zetje kunnen zijn om over je onzekerheid heen te komen.
Als je ziet dat het allemaal normaal functioneert.

Mijn eerste keer was echt niet super romantisch speciaal. Was wel leuk en respectvol hoor, maar ik denk dat de eerste keer seks een beetje overrated is. Maar ja dat is hoe ik over seks denk, “het is maar seks”.
Raar...maar verder wel ervaring en shit zeker..
Ik zwaai naar dieren.
pi_195719432
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Raar...maar verder wel ervaring en shit zeker..
Waarom raar. Iedereen beleeft seksualiteit op een andere manier. Niks is goed of fout zolang het wederkerig is.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195719542
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:51 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Waarom raar. Iedereen beleeft seksualiteit op een andere manier. Niks is goed of fout zolang het wederkerig is.
Nee meer als...als een dikke auto of een huis van 15 miljoen....leuk om naar te kijken..maar onmogelijk om te krijgen..of huren..(de auto)
Of een dame...

Nep..zonder te huren zal het er niet van komen..

Misschien beetje rare vergelijking c_/
Ik zwaai naar dieren.
pi_195719589
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee meer als...als een dikke auto of een huis van 15 miljoen....leuk om naar te kijken..maar onmogelijk om te krijgen..of huren..(de auto)
Of een dame...

Nep..zonder te huren zal het er niet van komen..

Misschien beetje rare vergelijking c_/
Huh :{
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195719633
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:01 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Huh :{
Zonder betalen ...ga ik geen sex krijgen..of een keer van die sappige billen aanraken etc
Ik zwaai naar dieren.
pi_195719688
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zonder betalen ...ga ik geen sex krijgen..of een keer van die sappige billen aanraken etc
Ah ok. Nou ja, als dit voor jou werkt is het prima toch.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195719712
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ah ok. Nou ja, als dit voor jou werkt is het prima toch.
Zou niet eens durven _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_195719717
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:09 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zou niet eens durven _O-
Naar de hoeren? Niet durven?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195719743
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naar de hoeren? Niet durven?
Lijkt me niks..
Ik zwaai naar dieren.
pi_195719768
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:12 schreef Geerd het volgende:

[..]

Lijkt me niks..
Je hebt - nooit gedaan overigens - websites waarin mensen thuis langskomen / bij hen thuis etc. Gaat je wel duiten kosten uiteraard.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195719832
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je hebt - nooit gedaan overigens - websites waarin mensen thuis langskomen / bij hen thuis etc. Gaat je wel duiten kosten uiteraard.
Zou ik mij heel ongemakkelijk bij voelen..vaak toch knappe dames..
Ik zwaai naar dieren.
pi_195719846
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zou ik mij heel ongemakkelijk bij voelen..vaak toch knappe dames..
Je kan ook de minder knappe uitzoeken hoor.
Denk overigens dat als je open en eerlijk bent wat je zoekt ze je ook wel lief behandelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195720112
quote:
7s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je kan ook de minder knappe uitzoeken hoor.
Denk overigens dat als je open en eerlijk bent wat je zoekt ze je ook wel lief behandelen.
Naaah laat maar...
Ik zwaai naar dieren.
pi_195720145
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

Naaah laat maar...
;( Waar ben je bang voor
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195720254
Kan mij echt niet voorstellen dat je zo aartslelijk bent.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 20:46:02 #270
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195720278
Ik ook niet @Geerd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195720292
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

;( Waar ben je bang voor
Bij de gedachte van een date word ik al helemaal zenuwachtig..laat staan via internet wat afspreken..etc..neeee gaan we niet doen
Ik zwaai naar dieren.
pi_195720303
Nee, hoor. Geerd is niet lelijk. :)
pi_195720316
Zou niet eens weten hoe ik een date moet regelen _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_195720337
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:47 schreef Geerd het volgende:
Zou niet eens weten hoe ik een date moet regelen _O- _O- _O-
Toch heb je het al een paar keer geprobeerd. Je doet het goed :)
pi_195720565
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:47 schreef Amee het volgende:
Nee, hoor. Geerd is niet lelijk. :)
:o :o :o
Ik zwaai naar dieren.
pi_195720715
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

:o :o :o
Is geerd eigenlijk je naam? Ik ken een geerd met d :D , Betuwe ?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195720737
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Is geerd eigenlijk je naam? Ik ken een geerd met d :D , Betuwe ?
:N :N
Ik zwaai naar dieren.
pi_195720797
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

:N :N
Oke, anders had ik je wel wat tips kunnen geven als je die Geerd was :D
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195720831
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:23 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Oke, anders had ik je wel wat tips kunnen geven als je die Geerd was :D
Dank u ! Voor het aanbod ^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_195723093
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:07 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

[..]

Heb vaak gemerkt bij vrouwen dat als ze klaarkomen gigantisch loensen of zelfs met de ogen rondjes draien in hun oogkassen. Daarom, altijd vrijen met de ogen dicht mannen ... (of alle licht uit en verdonkeringsgordijnen voor de ramen.
Ja ofwel kijk ik scheel van de alcohol, ofwel omdat hij me goed aan het raken is, of beiden. Dat is toch het lekkerste om te zien, ga je toch je ogen niet dichtdoen? De andere zien genieten, oh nee!
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:56:32 #281
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195723181
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Is geerd eigenlijk je naam? Ik ken een geerd met d :D , Betuwe ?
Zal wel van geëerd komen ... Geerd wordt geëerd !!

:) :)

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 19-10-2020 00:40:17 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 19 oktober 2020 @ 00:29:19 #282
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195723437
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Prima als een man beetje duidelijk maakt dat hij wil dat je voor hém bent. En je gewild en speciaal laat voelen.
Dat is overigens dus wel echt heel iets anders dan iemand die alles wat je doet of zegt gaat zitten bijhouden en je regels gaat zitten opleggen wat je wel of niet mag natuurlijk.
Ik geloof dat dat voor iemand die nog nooit een relatie heeft gehad iets te veel gevorderden materie is trouwens

Wees alsjeblieft jezelf en pas niet al die enge PUA of hier beschreven trucjes toe alsjeblieft 😅
PUA. Laat dat!
Ik zal het nog één keertje uitleggen. Mensen, dus zowel mannen als vrouwen ....

-ken jezelf. Neutraal, dus in eigenschappen, zonder daar normen en waarden op los te laten. Maak gerust een lijstje.

-bekijk die eigenschappen en zet er positieve betekenissen bij, bedenk wanneer en in welke situaties die eigenschap positief is. Neem een eigenschap van jezelf als voorbeeld. Die zowel negatief (bv. nogal bemoeial) als positief (erg zorgzaam) is. Meestal weten we dat negatieve wel, maar ga dus op zoek naar het positieve van diezelfde eigenschap van je. Niet iedereen zoekt hetzelfde type mens, dut dit is zeker zinvol.
(Even makkelijk voorbeeld voor mij, .... stel ik zoek een verkoper voor mijn bedrijf, die moet DUS een vlotte babbel hebben, een allemans vriend zijn. Dus een heel ander persoon dan als ik iemand zoek om alle bankzaken, betalingen, rekeningen maken sturen innen betalingsherinneringen en inkomsten te doen en dan op een manier dat de accountant maar weinig (dure) uren er nog in moet steken. Die moet bv. helemaal geen prater zijn en ook geen allemansvriendje).
Zo kun je je eigenschappen ook in het licht van relatie, partner, daten en uitgaan bekijken.

-Kleed je zoals je bent, ga in je kleding ( = non verbale communicatie) niet te ver van jezelf, je type, afzitten. Dan trek je de verkeerde personen aan, en dat is verspilling, werkt niet. Probeer een heel goede uitvoering van jezelf te zijn., maar wel jezelf!

- Doe vaardigheden op, bv. goed kunnen koken als hobby. Leer echt goed masseren (incl. erotisch) Dus ook, zou zelfs willen zeggen zeker, voor mannen. En dan is er nog zoveel. Sport, knutselen, repareren, boeken lezer en kenner, tuin, natuur, schilderen, verven, poetsen, huishouden zelf kunnen doen en bla bla.

-Overdenk dit alles en ipv PUA's bedenk je USP's, zijnde Unique Selling Points. Waar ben je erg goed in, wat zijn heel fijne eigenschappen van je.Waar be je andes, apart, speciaal in? Inventariseer dat bij jezelf, word je daar goed bewust van, en gebruik, toon of benoem die ook in je omgeving, tijdens je dating, je leven, op een geschikt moment dus wanneer het logisch is dat je dat vertelt of toont. enz.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 19-10-2020 00:39:31 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195734211
Werk aan jezelf
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:52:36 #284
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195745721
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:12 schreef osodevo het volgende:
Werk aan jezelf
En dan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195745777
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:52 schreef puzziepie het volgende:

[..]

En dan?
Als je het goed doet kom je tot een climax. :@ Geen partner voor nodig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:58:06 #286
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195745792
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je het goed doet kom je tot een climax. :@ Geen partner voor nodig.
Oh werk je zo aan jezelf :o
Makkie oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195759859
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 23:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ben theoretisch streng gezien nog maagd
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
  woensdag 21 oktober 2020 @ 08:09:00 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195759892
quote:
5s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 08:04 schreef thabit het volgende:

[..]

Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Vingertje erin of zoals Archer zou zeggen 'just the tip'
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195760233
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 08:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Vingertje erin of zoals Archer zou zeggen 'just the tip'
Lafjes tegenaan gehangen, zeg maar?
pi_195764495
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:29 schreef LeesFoknl het volgende:
PUA. Laat dat!
Ik zal het nog één keertje uitleggen. Mensen, dus zowel mannen als vrouwen ....

-ken jezelf. Neutraal, dus in eigenschappen, zonder daar normen en waarden op los te laten. Maak gerust een lijstje.

-bekijk die eigenschappen en zet er positieve betekenissen bij, bedenk wanneer en in welke situaties die eigenschap positief is. Neem een eigenschap van jezelf als voorbeeld. Die zowel negatief (bv. nogal bemoeial) als positief (erg zorgzaam) is. Meestal weten we dat negatieve wel, maar ga dus op zoek naar het positieve van diezelfde eigenschap van je. Niet iedereen zoekt hetzelfde type mens, dut dit is zeker zinvol.
(Even makkelijk voorbeeld voor mij, .... stel ik zoek een verkoper voor mijn bedrijf, die moet DUS een vlotte babbel hebben, een allemans vriend zijn. Dus een heel ander persoon dan als ik iemand zoek om alle bankzaken, betalingen, rekeningen maken sturen innen betalingsherinneringen en inkomsten te doen en dan op een manier dat de accountant maar weinig (dure) uren er nog in moet steken. Die moet bv. helemaal geen prater zijn en ook geen allemansvriendje).
Zo kun je je eigenschappen ook in het licht van relatie, partner, daten en uitgaan bekijken.

-Kleed je zoals je bent, ga in je kleding ( = non verbale communicatie) niet te ver van jezelf, je type, afzitten. Dan trek je de verkeerde personen aan, en dat is verspilling, werkt niet. Probeer een heel goede uitvoering van jezelf te zijn., maar wel jezelf!

- Doe vaardigheden op, bv. goed kunnen koken als hobby. Leer echt goed masseren (incl. erotisch) Dus ook, zou zelfs willen zeggen zeker, voor mannen. En dan is er nog zoveel. Sport, knutselen, repareren, boeken lezer en kenner, tuin, natuur, schilderen, verven, poetsen, huishouden zelf kunnen doen en bla bla.

-Overdenk dit alles en ipv PUA's bedenk je USP's, zijnde Unique Selling Points. Waar ben je erg goed in, wat zijn heel fijne eigenschappen van je.Waar be je andes, apart, speciaal in? Inventariseer dat bij jezelf, word je daar goed bewust van, en gebruik, toon of benoem die ook in je omgeving, tijdens je dating, je leven, op een geschikt moment dus wanneer het logisch is dat je dat vertelt of toont. enz.
Zeer goede post. Mag een automatische post worden na iedere post over pua technieken/waarin hetero mannen andere hetero mannen gaan vertellen wat vrouwen sexy vinden aan mannen en wat mannen als gevolg daarvan moeten doen.

quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 08:09 schreef Molo het volgende:

Vingertje erin of zoals Archer zou zeggen 'just the tip'
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 08:52 schreef thabit het volgende:
Lafjes tegenaan gehangen, zeg maar?
Nouja zoiets zegmaar vanwege mijn hoge pijngrens en gebrek aan opwinding wat ze accepteerden omdat het weliswaar incels maar geen verkrachters waren. Dat had ik zelf ook niet verwacht, ik dacht natuurlijk ik ga het wel opwindend vinden anders was ik er nooit aan begonnen. Maar toen het moment daar was hoopte ik gewoon dat het snel over zou zijn, en gaven ze het maar op. Omdat ze zelf ook geen zeester hadden verwacht en ik dus zwaar tegenviel. Dat zeiden ze ook hoor. Ze gaven me wel complimenten over mijn innerlijk en gedroegen zich vriendelijk. Alleen dat verdween natuurlijk abrupt na deze sexuele debacles.
De oorzaak was dat we elkaar gebruikten. De ene gebruikte mij om over zijn grote liefde heen te komen (wat mislukte), de ander om ervaring op te doen. Ik gebruikte hen om ervaring op te doen. Daar kwam iedereen eerlijk voor uit. Maar aantrekkelijk was het achteraf gezien niet.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 21 oktober 2020 @ 14:24:17 #291
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195765672
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Zeer goede post. Mag een automatische post worden na iedere post over pua technieken/waarin hetero mannen andere hetero mannen gaan vertellen wat vrouwen sexy vinden aan mannen en wat mannen als gevolg daarvan moeten doen.
[..]

[..]

Nouja zoiets zegmaar vanwege mijn hoge pijngrens en gebrek aan opwinding wat ze accepteerden omdat het weliswaar incels maar geen verkrachters waren. Dat had ik zelf ook niet verwacht, ik dacht natuurlijk ik ga het wel opwindend vinden anders was ik er nooit aan begonnen. Maar toen het moment daar was hoopte ik gewoon dat het snel over zou zijn, en gaven ze het maar op. Omdat ze zelf ook geen zeester hadden verwacht en ik dus zwaar tegenviel. Dat zeiden ze ook hoor. Ze gaven me wel complimenten over mijn innerlijk en gedroegen zich vriendelijk. Alleen dat verdween natuurlijk abrupt na deze sexuele debacles.
De oorzaak was dat we elkaar gebruikten. De ene gebruikte mij om over zijn grote liefde heen te komen (wat mislukte), de ander om ervaring op te doen. Ik gebruikte hen om ervaring op te doen. Daar kwam iedereen eerlijk voor uit. Maar aantrekkelijk was het achteraf gezien niet.
Eerste deel van je post; dank je voor het compliment.

Tweede deel van je post. Als ik het goed begrijp deed je het met incels. Ik ben erg blij voor die incels, nu is hun probleem (maagd) opgelost. Dat ze dan klagen vind ik minder, want eerstens hebben ze geen vergelijkingsmateriaal en ten tweede, wat had jij hen verteld hoe het zou zijn voor hen? Heb je gezegd ... we hebben seks, of heb je gezegd ....we hebben seks en ik beloof je dat het, ongeacht wat je ooit nog in je leven mee zult maken op erotisch gebied, dit tot het beste ooit zal behoren.
Maar ja, incel? Die willen toch eigenlijk geen seks, of had ik dat verkeerd begrepen?
Nu to the point, misschien moet jij !! ipv incels, en andere mindere "goden" eens op zoek gaan naar goede lovers. Of misschien niet (meteen) voor seks, geslachtsdaad, maar voor een fijne erotische massage, een echt goede!
Nu heb je alleen negatieve associaties met seks.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195773148
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:24 schreef LeesFoknl het volgende:
Eerste deel van je post; dank je voor het compliment.
Oke graag gedaan hoor.

quote:
Tweede deel van je post. Als ik het goed begrijp deed je het met incels. Ik ben erg blij voor die incels, nu is hun probleem (maagd) opgelost.
Nee het was niet opgelost! Want zij bleven ook nog maagd. Al hadden we wel aan wat voorspel gedaan. Dat was, net als de mislukte sex, ook beter achteraf dan tijdens, maar het doel van hen een plezier doen was er volgens mij iig deels wel mee bereikt. Tijdens het event dan he, want daarna was het alsnog een fiasco van drama.

quote:
Dat ze dan klagen vind ik minder, want eerstens hebben ze geen vergelijkingsmateriaal en ten tweede, wat had jij hen verteld hoe het zou zijn voor hen? Heb je gezegd ... we hebben seks, of heb je gezegd ....we hebben seks en ik beloof je dat het, ongeacht wat je ooit nog in je leven mee zult maken op erotisch gebied, dit tot het beste ooit zal behoren.
Haha niet letterlijk het tweede maar ik had nogal veel fantasie. Dus ik had ze wel lekker gemaakt met een dode mus ja.

quote:
Maar ja, incel? Die willen toch eigenlijk geen seks, of had ik dat verkeerd begrepen?
Nu to the point, misschien moet jij !! ipv incels, en andere mindere "goden" eens op zoek gaan naar goede lovers. Of misschien niet (meteen) voor seks, geslachtsdaad, maar voor een fijne erotische massage, een echt goede!
Nu heb je alleen negatieve associaties met seks.
Huh? Nee ze zijn wanhopig?
Ja maar ik zie geen mogelijkheid voor mij om te filteren op goede lovers. Een goede lover is voor mij een niet-bestaande lover, dus in die zin heb ik mijn zin al. Hoe meer elementen uit de realiteit erin voorkomen, hoe onaantrekkelijker het nou eenmaal altijd wordt voor mij helaas. En zelfs niet bestaande lovers hebben grotendeels hun aantrekkingskracht wel verloren. Dus een goede niet bestaande lover is zelfs geen lover meer voor mij. Dus gewoon lekker niet bestaand niks.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:40:28 #293
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195774203
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oke graag gedaan hoor.
[..]

Nee het was niet opgelost! Want zij bleven ook nog maagd. Al hadden we wel aan wat voorspel gedaan. Dat was, net als de mislukte sex, ook beter achteraf dan tijdens, maar het doel van hen een plezier doen was er volgens mij iig deels wel mee bereikt. Tijdens het event dan he, want daarna was het alsnog een fiasco van drama.
[..]

Haha niet letterlijk het tweede maar ik had nogal veel fantasie. Dus ik had ze wel lekker gemaakt met een dode mus ja.
[..]

Huh? Nee ze zijn wanhopig?
Ja maar ik zie geen mogelijkheid voor mij om te filteren op goede lovers. Een goede lover is voor mij een niet-bestaande lover, dus in die zin heb ik mijn zin al. Hoe meer elementen uit de realiteit erin voorkomen, hoe onaantrekkelijker het nou eenmaal altijd wordt voor mij helaas. En zelfs niet bestaande lovers hebben grotendeels hun aantrekkingskracht wel verloren. Dus een goede niet bestaande lover is zelfs geen lover meer voor mij. Dus gewoon lekker niet bestaand niks.
vertel svp wat je aanduidt, wilt vertellen ...
-het event (welk, hoe) en
-lekker gemaakt met een dode mus. Ik begrijp dat als beloven en niet "leveren"
-Huh? Nee ze zijn wanhopig? Zo te lezen is het geen vraag (weg dat verwarrende vraagteken van jou) maar een antwoord of verduidelijking. Maar als ze wanhopig zijn naar seks wat was dan jouw bedoeling met hen, met "wat" voorspel en dan ze laten zitten met een dode mus. Jouw dode mus of op welke wijze zaten ze achteraf met een dode mus?

Je kunt niet filteren op een goede lover. Zelfs in de betaalde sectoren? Niet man en / of vrouw? Voor jou bestaat er geen goede lover? Ik denk dat je gewoon de pech hebt gehad nooit de juiste man of vrouw te hebben getroffen en nu uit zelfbescherming je wijs maakt dat die niet bestaat en als ie zou bestaan jij er toch geen interesse in zou hebben, geen seksueel plezier ermee kunt beleven.
Ik zie dat als angst, bang zijn, en daarom het hebben opgegeven. Dan word je het minste gekwetst, loop je het minste gevaar. Jammer. Echt jammer. A wasted life!

De mogelijkheid om een goede lover te filteren ligt in gewoon doorgaan.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 5 november 2020 @ 19:17:36 #294
493385 DarkTimes
Verder dan de tijd.
pi_196078770
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ja sorry hoor.... maar hoe lelijk je ook bent, spaar paar geldjes en ga naar een lekkere thuis prostituee.
Ik denk dat als dit een mogelijkheid was, de desbetreffende persoon het allang had gedaan en niet pas na zijn/haar 30ste.
The darkest nights produce the brightest stars.
pi_196165837
Speel een fantasy game (WoW) met een juffrouw en kies een tovenaar uit. Laat haar winnen en zeg dan tegen je nerdy maten "Ze heeft me ont-mage-d!".
pi_196263668
Ben nog geen 30 wel 28 en maagd.

Waarom ik het nooit gedaan heb tjsa meerdere redenen zowel door hoe ik ben als weinig geluk denk ik.
In mijn jeugd jaren had ik weinig mogelijkheden onder andere door de school waar ik op zat en omdat ik de verkeerde dingen zeg en stuntel bij vrouwen die ik leuk vindt.

Vermaak me verder wel in het leven heb een baan, auto, vrienden en woon op mezelf enzo.
Maar de verlangens naar intimiteit zijn er zeker wel vooral omdat sinds Covid er niet veel te doen is :/ .
pi_196264256
quote:
15s.gif Op zondag 15 november 2020 22:16 schreef kneusjeNL het volgende:
Ben nog geen 30 wel 28 en maagd.

Waarom ik het nooit gedaan heb tjsa meerdere redenen zowel door hoe ik ben als weinig geluk denk ik.
In mijn jeugd jaren had ik weinig mogelijkheden onder andere door de school waar ik op zat en omdat ik de verkeerde dingen zeg en stuntel bij vrouwen die ik leuk vindt.

Vermaak me verder wel in het leven heb een baan, auto, vrienden en woon op mezelf enzo.
Maar de verlangens naar intimiteit zijn er zeker wel vooral omdat sinds Covid er niet veel te doen is :/ .
Wat heb je tot nu toe zelf ondernomen om vrouwen te versieren?
  zondag 15 november 2020 @ 23:28:04 #298
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196264638
Kneusje, jij bent dus een heel normale man van 28 jaar met baan, auto, vrienden, woont op jezelf.
Alleen dus nog nooit gewipt. Nou, van het hele riedeltje (ontmaagden, baan auto vrienden woning) dat je opnoemt, is er een ding dat er boven uitsteekt in de zin van super gemakkelijk op te lossen, en dat is wel die "eerste keer". Al die andere zaken zijn moeilijk op te lossen, kosten tijd enz. Ontmaagden kan echt in een half uurtje. Denk zelfs wel 2 x in een half uurtje( in jouw leeftijd :)
En zo oud is 28 echt niet. Lees mijn andere posts, ik denk dat voor een man die niet alles of allerlei mee heeft (looks, vlotte babbel, situatie met veel jonge vrouwen om zich heen enz.) begint het leven pas. Jonge meiden kijken vooral naar knap spannend, leuk enz. Maar na hun 25 ste hebben de vrouwen het ook wel gezien met die knappe vlotte types en realiseren ze zich dat voor een serieuze relatie toch meer telt. Dan komt langzaam een kentering.

Het is al zo vaak genoemd in dit forum, zorg dat je een goede, of zelfs de beste uitvoering van jezelf bent, wordt. Leer bij, alle kennis en kunde komen je vroeg of laat ooit van pas. Zowel voor je vak maar zeker ook voor je persoonlijke ontwikkeling en vaardigheden, kunnen meepraten over zaken.
En zorg dat je sociaal bent, dat je veel onder de mensen komt, liefst meer verschillende soort mensen, groepen. En als je het een beetje kunt sturen doe iets waar je bovengemiddeld veel vrouwen bij kunt verwachten in de voor jou interessante leeftijd. Eigenlijk ben je nog een beetje jong met je 28, maar dan kun je er een beetje ingroeien, al wat ervaring opdoen. Want vanaf 30 .....

Ken jezelf goed en weet ook wat je wilt, naast die eerste keer seks. En wees niet bang dat ook duidelijk te maken zodat het makkelijker en vooral ook sneller kan klikken, of net niet, dan verspil je beiden geen tijd aan iets dat toch niets kan worden/ Jij wilt kinderen, zij niet. jammer dan, heeft verder geen zin.

Kijk ook eens verder dan je neus lang is. Andere stad, andere streek andere landen.

Heel jammer voor jou, en andere singles is natuurlijk deze periode, met corona en gsloten horeca enz. maar dat gaat ook over. Schat nog 'n maandje of 4. ben je dan al 29?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_196313043
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:59 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat heb je tot nu toe zelf ondernomen om vrouwen te versieren?
Niet erg veel ik leefde vrij lang met de gedachte dat het wel goed zou komen tsja hier ben ik nu..
Moet wel toegeven heb niet erg me best gedaan vrouwen te versieren en pas de laatste 2-3 jaar probeer ik een beetje initiatief te nemen, meiden die ik leuk vindt complimenteren, daten etc.
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 23:28 schreef LeesFoknl het volgende:
Kneusje, jij bent dus een heel normale man van 28 jaar met baan, auto, vrienden, woont op jezelf.
Alleen dus nog nooit gewipt. Nou, van het hele riedeltje (ontmaagden, baan auto vrienden woning) dat je opnoemt, is er een ding dat er boven uitsteekt in de zin van super gemakkelijk op te lossen, en dat is wel die "eerste keer". Al die andere zaken zijn moeilijk op te lossen, kosten tijd enz. Ontmaagden kan echt in een half uurtje. Denk zelfs wel 2 x in een half uurtje( in jouw leeftijd :)
En zo oud is 28 echt niet. Lees mijn andere posts, ik denk dat voor een man die niet alles of allerlei mee heeft (looks, vlotte babbel, situatie met veel jonge vrouwen om zich heen enz.) begint het leven pas. Jonge meiden kijken vooral naar knap spannend, leuk enz. Maar na hun 25 ste hebben de vrouwen het ook wel gezien met die knappe vlotte types en realiseren ze zich dat voor een serieuze relatie toch meer telt. Dan komt langzaam een kentering.

Het is al zo vaak genoemd in dit forum, zorg dat je een goede, of zelfs de beste uitvoering van jezelf bent, wordt. Leer bij, alle kennis en kunde komen je vroeg of laat ooit van pas. Zowel voor je vak maar zeker ook voor je persoonlijke ontwikkeling en vaardigheden, kunnen meepraten over zaken.
En zorg dat je sociaal bent, dat je veel onder de mensen komt, liefst meer verschillende soort mensen, groepen. En als je het een beetje kunt sturen doe iets waar je bovengemiddeld veel vrouwen bij kunt verwachten in de voor jou interessante leeftijd. Eigenlijk ben je nog een beetje jong met je 28, maar dan kun je er een beetje ingroeien, al wat ervaring opdoen. Want vanaf 30 .....

Ken jezelf goed en weet ook wat je wilt, naast die eerste keer seks. En wees niet bang dat ook duidelijk te maken zodat het makkelijker en vooral ook sneller kan klikken, of net niet, dan verspil je beiden geen tijd aan iets dat toch niets kan worden/ Jij wilt kinderen, zij niet. jammer dan, heeft verder geen zin.

Kijk ook eens verder dan je neus lang is. Andere stad, andere streek andere landen.

Heel jammer voor jou, en andere singles is natuurlijk deze periode, met corona en gsloten horeca enz. maar dat gaat ook over. Schat nog 'n maandje of 4. ben je dan al 29?
Wow had niet zoon uitgebreide reactie verwacht, wat verdere aanduiding veel mensen vinden dat ik er wel goed uit zie (mijn vrienden noemen me de knapste 28 jarige maagd van NL lol). Nu denk ik sowieso dat het lastig is je spiegelbeeld te beoordelen maar ik ben wel tevreden met hoe ik eruit zie.
Wat misschien wel tegen me werkt is dat ik er zoon 8-10 jaar jonger uitzie en toen ik 20 was werd ik 16-17 geschat etc.
In elk geval wel bedankt voor je adviezen sommige dingen die je benoemd zoals onder verschillende types mensen komen en groepen waar bovengemiddeld veel vrouwen in voor komen was iets wat ik al in gedachte had.
Ik ben niet de meest sociale man en wanneer ik nieuwe mensen ontmoet ben ik vaak erg stil ik blijf wel altijd vrolijk alleen weet ik in nieuwe situaties niet zo goed wat ik moet zeggen.
Ben over 4 maanden nog steeds 28 maar me verjaardag komt wel dichtbij.
pi_196314148
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:44 schreef kneusjeNL het volgende:

[..]

Niet erg veel ik leefde vrij lang met de gedachte dat het wel goed zou komen tsja hier ben ik nu..
Moet wel toegeven heb niet erg me best gedaan vrouwen te versieren en pas de laatste 2-3 jaar probeer ik een beetje initiatief te nemen, meiden die ik leuk vindt complimenteren, daten etc.
[..]

Wow had niet zoon uitgebreide reactie verwacht, wat verdere aanduiding veel mensen vinden dat ik er wel goed uit zie (mijn vrienden noemen me de knapste 28 jarige maagd van NL lol). Nu denk ik sowieso dat het lastig is je spiegelbeeld te beoordelen maar ik ben wel tevreden met hoe ik eruit zie.
Wat misschien wel tegen me werkt is dat ik er zoon 8-10 jaar jonger uitzie en toen ik 20 was werd ik 16-17 geschat etc.
In elk geval wel bedankt voor je adviezen sommige dingen die je benoemd zoals onder verschillende types mensen komen en groepen waar bovengemiddeld veel vrouwen in voor komen was iets wat ik al in gedachte had.
Ik ben niet de meest sociale man en wanneer ik nieuwe mensen ontmoet ben ik vaak erg stil ik blijf wel altijd vrolijk alleen weet ik in nieuwe situaties niet zo goed wat ik moet zeggen.
Ben over 4 maanden nog steeds 28 maar me verjaardag komt wel dichtbij.
Oké, initiatief nemen is de eerste stap. Maar dan zul je alsnog erg hard moeten werken om de gewenste effectiviteit te bereiken. Als anderen daar 10 jaar eerder mee beginnen hebben zij wel stukken meer kennis en ervaring dan jij hebt. Dat maakt het niet gemakkelijk in de competitieve Nederlandse relatiemarkt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')