abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_195647539
Ik heb mijn vakantie plannen alweer klaar...moet er niet aan denken dat er een vrouw mens tussen komt
  donderdag 15 oktober 2020 @ 00:41:20 #102
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_195647551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:40 schreef Geerd het volgende:
Ik heb mijn vakantie plannen alweer klaar...moet er niet aan denken dat er een vrouw mens tussen komt
Wat gaat t worden in corona tijd?
Your best wasn’t good enough!!!!!!!111!!!1!
pi_195647597
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:41 schreef IkEetSlakken het volgende:

[..]

Wat gaat t worden in corona tijd?
Duitsland mag je gewoon heen ?
  donderdag 15 oktober 2020 @ 00:46:28 #104
401485 Molo
Respect to the man with the va
pi_195647598
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:40 schreef Geerd het volgende:
Daarom, en al helemaal niet tussen je benen _O_

Maar ook geen bezoek aan een hoer joh. Nou ja, wat je niet weet, mis je misschien ook niet
If you have any poo, fling it now!
  donderdag 15 oktober 2020 @ 00:46:54 #105
401485 Molo
pi_195647601
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

Duitsland mag je gewoon heen ?
Quarantaineplicht aldaar vriend

Oh nee, niet altijd zie ik. Niet als je een negatieve test kunt tonen
pi_195647640
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Quarantaineplicht aldaar vriend

Oh nee, niet altijd zie ik. Niet als je een negatieve test kunt tonen
Ook voor bepaalde "staten" niet ;)
  donderdag 15 oktober 2020 @ 00:53:46 #107
401485 Molo
pi_195647654
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:51 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ook voor bepaalde "staten" niet ;)
True!

Ik ga over drie weken naar Berlijn, maar ben dus wel een Hollandsche paria :+
pi_195647657
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Daarom, en al helemaal niet tussen je benen _O_

Maar ook geen bezoek aan een hoer joh. Nou ja, wat je niet weet, mis je misschien ook niet
Neuh...maar dat hoef ik sws niet van een hoer te ervaren...
pi_195647663
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:53 schreef Molo het volgende:

[..]

True!

Ik ga over drie weken naar Berlijn, maar ben dus wel een Hollandsche paria :+
Gewoon ff normaal doen ja, niks aan de hand
pi_195650226
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:19 schreef anoniemV het volgende:

[..]

En hij blijft maar zuur en denigrerend doen. Ach ja :O
Heb je er zelf zoveel moeite mee om langer dan 8 seconden vol te houden dat je daarom zo aanvallend reageert?
Geen idee waarom jij mijn posts zo interpreteert. :? Waarom voel je je aangevallen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_195650275
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Geen idee waarom jij mijn posts zo interpreteert. :? Waarom voel je je aangevallen?
Even slecht humeur en er wordt de laatste tijd behoorlijk denigrerend gedaan ten op lichte van vrouwen en seks. Vandaag voel ik me weer beter hoor :)
pi_195650471
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:17 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Even slecht humeur en er wordt de laatste tijd behoorlijk denigrerend gedaan ten op lichte van vrouwen en seks. Vandaag voel ik me weer beter hoor :)
*O*
Het is FOK he, de meeste mannen hier zijn jaloers op vrouwen omdat die wel seks hebben..
pi_195650618
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

*O*
Het is FOK he, de meeste mannen hier zijn jaloers op vrouwen omdat die wel seks hebben..
dat dringt wel meer en meer door ja :)
pi_195652823
Gewoon naar de hoeren als je graag een keertje wil neuken
Hoppa
Waardeloos in COR
pi_195653002
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:32 schreef devlinmr het volgende:
*O*
Nee, ze zijn niet jaloers op vrouwen omdat die in hoedanigheid van vrouw seks met mannen hebben, want ze zijn niet gay en niet transgender.
Daarnaast hebben vrouwen vaak helemaal niet zoveel sex voor de fun buiten relaties om omdat het veel vrouwen geen hol interesseert, dus als ze willen ruilen met vrouwen krijgen ze een verlaagd libido daar vaak gratis bij, er valt dan weinig meer te lachen bij het idee aan casual sex met willekeurige vent. Als de ervaring van seks met het andere geslacht voor mannen en vrouwen precies hetzelfde was, dan zagen ze er wel hetzelfde uit en was er ook geen enkel verschil.
❣ ¤,¸🖤 ♡💕♡💚,¤¤💛♡`¤,¸❣
https://bit.ly/2JS9VrY
pi_195653189
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nee, ze zijn niet jaloers op vrouwen omdat die in hoedanigheid van vrouw seks met mannen hebben, want ze zijn niet gay en niet transgender.
Ik zeg toch ook niet dat ze jaloers zijn op vrouwen omdat die sex met mannen hebben. Ik zeg dat ze jaloers zijn op vrouwen omdat vrouwen wel sex hebben. Het gaat hier om het sex hebben, niet of het met een man of een vrouw is.
quote:
Daarnaast hebben vrouwen vaak helemaal niet zoveel sex voor de fun buiten relaties om omdat het veel vrouwen geen hol interesseert, dus als ze willen ruilen met vrouwen krijgen ze een verlaagd libido daar vaak gratis bij, er valt dan weinig meer te lachen bij het idee aan casual sex met willekeurige vent. Als de ervaring van seks met het andere geslacht voor mannen en vrouwen precies hetzelfde was, dan zagen ze er wel hetzelfde uit en was er ook geen enkel verschil.
Geen idee of je voor jezelf spreekt, maar de meeste vrouwen die ik in mijn leven heb ontmoet hebben een prima libido. Vwb de ervaring met seks, vrouwen hebben in mijn ervaring meer en intensere orgasmes dan de man
In de tijd dat ik vrijgezel was waren er genoeg vrouwen te vinden voor casual seks, ik neem aan dat dat niet verandert is. Sterker nog, mijn ervaring is dat vanaf 40+ de vrouwen steeds vrijer worden en zie ik genoeg gescheiden dames die geen zin hebben in relaties, maar wel gewoon regelmatig casual seks hebben
pi_195653213
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 09:24 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Want? Het is heel normaal om naar een prostituee te gaan ofzo? :?
Ongeveer 25% van de Nederlandse mannen hebben ooit in hun leven betaald voor seks. Dus ja, het is heel normaal.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 12:52:22 #118
401485 Molo
pi_195653724
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf :')

En je laatste zin slaat natuurlijk hlemaal nergens op :')
pi_195653726
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:23 schreef Brede_meneer het volgende:

[..]

Ongeveer 25% van de Nederlandse mannen hebben ooit in hun leven betaald voor seks. Dus ja, het is heel normaal.
Je betaald sws voor sex..eerste date 2e date..2e auto..nieuw huis..nieuwe inboedel,,mevrouw moet 1 x in de maand nieuwe schoenen/kleren..etc etc///als je geluk hebt werkt ze nog 2 dagen in de week ofzo zodat ze de rest van de tijd lekker kan wijnen met tha girls..
pi_195654003
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:21 schreef devlinmr het volgende:

Geen idee of je voor jezelf spreekt, maar de meeste vrouwen die ik in mijn leven heb ontmoet hebben een prima libido. Vwb de ervaring met seks, vrouwen hebben in mijn ervaring meer en intensere orgasmes dan de man
In de tijd dat ik vrijgezel was waren er genoeg vrouwen te vinden voor casual seks, ik neem aan dat dat niet verandert is. Sterker nog, mijn ervaring is dat vanaf 40+ de vrouwen steeds vrijer worden en zie ik genoeg gescheiden dames die geen zin hebben in relaties, maar wel gewoon regelmatig casual seks hebben
Lijkt me ook vreemd dat geeninspiratie1235 dit zo veralgemeent. Genoeg vrouwen die meer zin hebben in causal seks dan goed voor hen is (hoewel me dat zelden slecht lijkt). En heb ook een gescheiden collega van 42 die in de week op de kindjes let en hard werkt, maar in het weekend de kindjes naar de vader brengt, op tinder gaat en ... weer hard werkt :P Denk echt niet dat libido dan naar off switcht hoor.
pi_195654065
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:23 schreef Brede_meneer het volgende:

[..]

Kan toch niet. 25% is pokkenveel. 1 op 4 mannen kan niet. En nee een blowjob na de eerste date als hij de cocktails heeft betaald is geen prostitutie.
pi_195656562
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:11 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Kan toch niet. 25% is pokkenveel. 1 op 4 mannen kan niet. En nee een blowjob na de eerste date als hij de cocktails heeft betaald is geen prostitutie.
25% geloof ik niet.
Maar over jouw redenatie, dat hangt er van af of de vrouw ook met hem naar bed was gegaan als hij ze niet betaald had of dat ze dan verder was gaan zoeken.
pi_195656588
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:11 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Cijfers zijn niet betrouwbaar
als je googled krijg je alles van 10-90% van de mannen

https://sekswerkerfgoed.nl/cijfers-kort/
pi_195656612
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je betaald sws voor sex..eerste date 2e date..2e auto..nieuw huis..nieuwe inboedel,,mevrouw moet 1 x in de maand nieuwe schoenen/kleren..etc etc///als je geluk hebt werkt ze nog 2 dagen in de week ofzo zodat ze de rest van de tijd lekker kan wijnen met tha girls..
Wat een ouderwetse onzin. Meeste vrouwen hebben tegenwoordig gewoon een baan en zeker in de leeftijd 25-35 verdienen ze gemiddeld ook nog eens meer dan mannen
pi_195657074
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waar kan ik die mannen vinden? En zijn ze dan ook de moeite waard of is het 2 x in de week zak over de kop en gaan??? :? Is daar al die wijn voor nodig dan ?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenblaadren wiegen.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')