Wat gaat t worden in corona tijd?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:40 schreef Geerd het volgende:
Ik heb mijn vakantie plannen alweer klaar...moet er niet aan denken dat er een vrouw mens tussen komt
Duitsland mag je gewoon heen ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:41 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Wat gaat t worden in corona tijd?
Daarom, en al helemaal niet tussen je benenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:40 schreef Geerd het volgende:
Ik heb mijn vakantie plannen alweer klaar...moet er niet aan denken dat er een vrouw mens tussen komt
Quarantaineplicht aldaar vriendquote:
Ook voor bepaalde "staten" nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Quarantaineplicht aldaar vriend
Oh nee, niet altijd zie ik. Niet als je een negatieve test kunt tonen
True!quote:
Neuh...maar dat hoef ik sws niet van een hoer te ervaren...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarom, en al helemaal niet tussen je benen![]()
Maar ook geen bezoek aan een hoer joh. Nou ja, wat je niet weet, mis je misschien ook niet
Gewoon ff normaal doen ja, niks aan de handquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:53 schreef Molo het volgende:
[..]
True!
Ik ga over drie weken naar Berlijn, maar ben dus wel een Hollandsche paria
Geen idee waarom jij mijn posts zo interpreteert.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:19 schreef anoniemV het volgende:
[..]
En hij blijft maar zuur en denigrerend doen. Ach ja![]()
Heb je er zelf zoveel moeite mee om langer dan 8 seconden vol te houden dat je daarom zo aanvallend reageert?
Even slecht humeur en er wordt de laatste tijd behoorlijk denigrerend gedaan ten op lichte van vrouwen en seks. Vandaag voel ik me weer beter hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Geen idee waarom jij mijn posts zo interpreteert.Waarom voel je je aangevallen?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:17 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Even slecht humeur en er wordt de laatste tijd behoorlijk denigrerend gedaan ten op lichte van vrouwen en seks. Vandaag voel ik me weer beter hoor
dat dringt wel meer en meer door jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]![]()
Het is FOK he, de meeste mannen hier zijn jaloers op vrouwen omdat die wel seks hebben..
Nee, ze zijn niet jaloers op vrouwen omdat die in hoedanigheid van vrouw seks met mannen hebben, want ze zijn niet gay en niet transgender.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:32 schreef devlinmr het volgende:
![]()
Het is FOK he, de meeste mannen hier zijn jaloers op vrouwen omdat die wel seks hebben..
Ik zeg toch ook niet dat ze jaloers zijn op vrouwen omdat die sex met mannen hebben. Ik zeg dat ze jaloers zijn op vrouwen omdat vrouwen wel sex hebben. Het gaat hier om het sex hebben, niet of het met een man of een vrouw is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet jaloers op vrouwen omdat die in hoedanigheid van vrouw seks met mannen hebben, want ze zijn niet gay en niet transgender.
Geen idee of je voor jezelf spreekt, maar de meeste vrouwen die ik in mijn leven heb ontmoet hebben een prima libido. Vwb de ervaring met seks, vrouwen hebben in mijn ervaring meer en intensere orgasmes dan de manquote:Daarnaast hebben vrouwen vaak helemaal niet zoveel sex voor de fun buiten relaties om omdat het veel vrouwen geen hol interesseert, dus als ze willen ruilen met vrouwen krijgen ze een verlaagd libido daar vaak gratis bij, er valt dan weinig meer te lachen bij het idee aan casual sex met willekeurige vent. Als de ervaring van seks met het andere geslacht voor mannen en vrouwen precies hetzelfde was, dan zagen ze er wel hetzelfde uit en was er ook geen enkel verschil.
Ongeveer 25% van de Nederlandse mannen hebben ooit in hun leven betaald voor seks. Dus ja, het is heel normaal.quote:Op zondag 22 september 2019 09:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Want? Het is heel normaal om naar een prostituee te gaan ofzo?
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet jaloers op vrouwen omdat die in hoedanigheid van vrouw seks met mannen hebben, want ze zijn niet gay en niet transgender.
Daarnaast hebben vrouwen vaak helemaal niet zoveel sex voor de fun buiten relaties om omdat het veel vrouwen geen hol interesseert, dus als ze willen ruilen met vrouwen krijgen ze een verlaagd libido daar vaak gratis bij, er valt dan weinig meer te lachen bij het idee aan casual sex met willekeurige vent. Als de ervaring van seks met het andere geslacht voor mannen en vrouwen precies hetzelfde was, dan zagen ze er wel hetzelfde uit en was er ook geen enkel verschil.
Je betaald sws voor sex..eerste date 2e date..2e auto..nieuw huis..nieuwe inboedel,,mevrouw moet 1 x in de maand nieuwe schoenen/kleren..etc etc///als je geluk hebt werkt ze nog 2 dagen in de week ofzo zodat ze de rest van de tijd lekker kan wijnen met tha girls..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:23 schreef Brede_meneer het volgende:
[..]
Ongeveer 25% van de Nederlandse mannen hebben ooit in hun leven betaald voor seks. Dus ja, het is heel normaal.
Lijkt me ook vreemd dat geeninspiratie1235 dit zo veralgemeent. Genoeg vrouwen die meer zin hebben in causal seks dan goed voor hen is (hoewel me dat zelden slecht lijkt). En heb ook een gescheiden collega van 42 die in de week op de kindjes let en hard werkt, maar in het weekend de kindjes naar de vader brengt, op tinder gaat en ... weer hard werktquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:21 schreef devlinmr het volgende:
Geen idee of je voor jezelf spreekt, maar de meeste vrouwen die ik in mijn leven heb ontmoet hebben een prima libido. Vwb de ervaring met seks, vrouwen hebben in mijn ervaring meer en intensere orgasmes dan de man
In de tijd dat ik vrijgezel was waren er genoeg vrouwen te vinden voor casual seks, ik neem aan dat dat niet verandert is. Sterker nog, mijn ervaring is dat vanaf 40+ de vrouwen steeds vrijer worden en zie ik genoeg gescheiden dames die geen zin hebben in relaties, maar wel gewoon regelmatig casual seks hebben
Kan toch niet. 25% is pokkenveel. 1 op 4 mannen kan niet. En nee een blowjob na de eerste date als hij de cocktails heeft betaald is geen prostitutie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:23 schreef Brede_meneer het volgende:
[..]
Ongeveer 25% van de Nederlandse mannen hebben ooit in hun leven betaald voor seks. Dus ja, het is heel normaal.
25% geloof ik niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:11 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Kan toch niet. 25% is pokkenveel. 1 op 4 mannen kan niet. En nee een blowjob na de eerste date als hij de cocktails heeft betaald is geen prostitutie.
Cijfers zijn niet betrouwbaarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:11 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Kan toch niet. 25% is pokkenveel. 1 op 4 mannen kan niet. En nee een blowjob na de eerste date als hij de cocktails heeft betaald is geen prostitutie.
Wat een ouderwetse onzin. Meeste vrouwen hebben tegenwoordig gewoon een baan en zeker in de leeftijd 25-35 verdienen ze gemiddeld ook nog eens meer dan mannenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je betaald sws voor sex..eerste date 2e date..2e auto..nieuw huis..nieuwe inboedel,,mevrouw moet 1 x in de maand nieuwe schoenen/kleren..etc etc///als je geluk hebt werkt ze nog 2 dagen in de week ofzo zodat ze de rest van de tijd lekker kan wijnen met tha girls..
Waar kan ik die mannen vinden? En zijn ze dan ook de moeite waard of is het 2 x in de week zak over de kop en gaan???quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je betaald sws voor sex..eerste date 2e date..2e auto..nieuw huis..nieuwe inboedel,,mevrouw moet 1 x in de maand nieuwe schoenen/kleren..etc etc///als je geluk hebt werkt ze nog 2 dagen in de week ofzo zodat ze de rest van de tijd lekker kan wijnen met tha girls..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |