zoek je problemenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ga je ergens ander zo uiten jongen
app me het adresquote:
Vanochtend weer op het nieuws zo'n doos van een of ander comité die weer pleit voor meer vrouwen aan de topquote:
Vrouwen aan de top zetten omdat het vrouwen zijn, niet om de kwaliteiten die ze hebben. Terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanochtend weer op het nieuws zo'n doos van een of ander comité die weer pleit voor meer vrouwen aan de top![]()
donder op.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanochtend weer op het nieuws zo'n doos van een of ander comité die weer pleit voor meer vrouwen aan de top![]()
donder op.
Het is altijd druk in Barcelona.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen jarenlang al maar 3 weken per maand normaal doen. En dit moet dan het land/bedrijf leiden?????
En damn, waarom is het in oktober zo druk in Barcelona?????
ja en moeten altijd parttime werken enzo maar hey zet ze maar aan de top... gaat vaak goedquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen jarenlang al maar 3 weken per maand normaal doen. En dit moet dan het land/bedrijf leiden?????
En damn, waarom is het in oktober zo druk in Barcelona?????
Jaquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrouwen aan de top zetten omdat het vrouwen zijn, niet om de kwaliteiten die ze hebben. Terecht natuurlijk.
Tetten.
Was dit jaar nog een aantal weken, viel toen reuze mee.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is altijd druk in Barcelona.
Hostelquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:04 schreef Fushia2 het volgende:
108 euro voor een bed in een hostel met 16 bedden
Ik heb nog nooit in een hostel geslapen. Het viel mij gewoon op.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hostel
Dat is echt voor paupers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |