quote:D1. Sporting CP (Portugal)
D2. PSV (Nederland)
D3. Rosenborg BK (Noorwegen)
D4. LASK (Oostenrijk)
G1. FC Porto (Portugal)
G2. Young Boys (Zwitserland)
G3. Feyenoord (Nederland)
G4. Rangers FC (Schotland)
L1. Manchester United (Engeland)
L2. FC Astana (Kazachstan)
L3. Partizan Belgrado (Servi)
L4. AZ (Nederland)
Verder belangrijk; de strijd waar we als Nederland op de cofficintenranglijst in verwikkeld zijn. Hieronder een nuttig overzicht van de concurrenten op de ranking.. en hier een overzicht van wat welke plaats op de cofficintenranglijst aan tickets oplevert.quote:Speelschema
Matchday One - 19 September
18:55 PSV v Sporting CP
21:00 Partizan v AZ
21:00 Rangers FC v Feyenoord
Matchday Two - 3 Oktober
18:55 Feyenoord v FC Porto
18:55 AZ v Manchester United
21:00 Rosenborg BK v PSV
Matchday Three - 24 Oktober
18:55 Young Boys v Feyenoord
18:55 AZ v FC Astana
21:00 PSV v LASK
Matchday Four - 7 November
18:55 LASK v PSV
21:00 Feyenoord v Young Boys
21:00 FC Astana v AZ
Matchday Five - 28 November
18:55 Feyenoord v Rangers FC
18:55 AZ v FC Astana
21:00 Sporting CP v PSV
Matchday Six - 12 December
18:55 PSV v Rosenborg BK
21:00 FC Porto v Feyenoord
21:00 Manchester United v AZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter Chromequote:Op donderdag 19 september 2019 21:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Feyenoord speelt met "grote baas" IE !
Overblijfsel van de failliete boedelquote:Op donderdag 19 september 2019 21:30 schreef Cherni het volgende:
Dat publiek bij de Rangers werkt echt als een twaalfde man.
Zelfs Bert Kontermanquote:Op donderdag 19 september 2019 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ricksen helpt ook wel mee. Die man was een legend daarzo.
Nee niet zoals Ricksen. Was overigens in zijn beste dagen ook een zeer goede back.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zelfs Bert Kontermanis daar een legend.
Wel memory trekken als een gekquote:Op donderdag 19 september 2019 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Chrome goden. 5 tabbladen met Xhamstergenot
Werd ik maar eens getrokken ouwe reusquote:Op donderdag 19 september 2019 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel memory trekken als een gek
En Ronald Koeman Waterreusquote:Op donderdag 19 september 2019 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker Netflix aan en Dora kijken genotquote:Op donderdag 19 september 2019 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga zo maar naar bed denk ik, kan hier gewoon niet naar kijken
DoraGodinquote:Op donderdag 19 september 2019 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker Netflix aan en Dora kijken genot
Was prima solide verdediger.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
T vrouwtje geen zin?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werd ik maar eens getrokken ouwe reus
CUCKEDquote:Op donderdag 19 september 2019 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bezig met minnaartje he. Moet zo even thee brengen
Ik denk niet dat de Rangers dit tempo gaan volhouden. Feyenoord zal nog wel in de wedstrijd komen.quote:
2 bierquote:Op donderdag 19 september 2019 21:39 schreef Ramboetan het volgende:
Redelijk on-topic:
Hoeveel cofficientiepunten krijg je bij een CL- en een EL overwinning?
geen verschil tussen leagues, 2 voor overwinning, 1 voor gelijkspelquote:Op donderdag 19 september 2019 21:39 schreef Ramboetan het volgende:
Redelijk on-topic:
40-45quote:Op donderdag 19 september 2019 21:39 schreef Ramboetan het volgende:
Redelijk on-topic:
0,4 geloof ikquote:Op donderdag 19 september 2019 21:39 schreef Ramboetan het volgende:
Redelijk on-topic:
2e helft dan maar afwachtenquote:Op donderdag 19 september 2019 21:39 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Rangers dit tempo gaan volhouden. Feyenoord zal nog wel in de wedstrijd komen.
Meteen even die doos schoon likkenquote:Op donderdag 19 september 2019 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bezig met minnaartje he. Moet zo even thee brengen
Dus ongunstig als er clubs in de CL of EL zitten die er niet veel van kunnen.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
0,4 geloof ik
Het is 2 maar dat moet je dan weer delen door 5 (NL ploegen dat Europees haalde)
Mag vandaag nietquote:Op donderdag 19 september 2019 21:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Meteen even die doos schoon likken
1 wedstrijd pas Hansquote:Op donderdag 19 september 2019 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, van Feyenoord en AZ hoeven we dit seizoen alweer geen punten te verwachten zie ik al.
Dankjewel M v Bommel voor je bijdragequote:Op donderdag 19 september 2019 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
Als Feyenoord met 1-0 de rust haalt, dan komen ze heel goed weg.
Van ajax moet ik het nog maar zien. Die hebben de makkelijkste wedstrijd al gehad.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:43 schreef PSVCL het volgende:
Ajax en PSV moeten het dus weer doen.
Oke poepquote:Op donderdag 19 september 2019 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dankjewel M v Bommel voor je bijdrage
Klopt maar die winnen tenminste.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van ajax moet ik het nog maar zien. Die hebben de makkelijkste wedstrijd al gehad.
Van Feyenoord verwacht ik niet beter. AZ heeft pech met die stomme actie van Svensson. En een lachwekkende strafschop tegen.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt maar die winnen tenminste.
Az dan Feyenoord laten het opnieuw afweten.
Dus zelfs Utrecht wordt meegeteld...quote:Op donderdag 19 september 2019 21:39 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
geen verschil tussen leagues, 2 voor overwinning, 1 voor gelijkspel
gedeeld door aantal deelnemers, dus in ons geval 5.
Karsdorp is er zeker van als FEY 3de wordt ze dan doorgaan naar de ELquote:Op donderdag 19 september 2019 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van Feyenoord verwacht ik niet beter. AZ heeft pech met die stomme actie van Svensson.
Heeft ie vast aan de VAR gevraagd.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Karsdorp is er zeker van als FEY 3de wordt ze dan doorgaan naar de EL
Ach ja. Feyenoord nog steeds zonder spits, als Jorg terug is, maar eens kijkenquote:Op donderdag 19 september 2019 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van Feyenoord verwacht ik niet beter. AZ heeft pech met die stomme actie van Svensson. En een lachwekkende strafschop tegen.
Europa Cup 4, speciaal voor speciale clubs als Feyenoord.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Karsdorp is er zeker van als FEY 3de wordt ze dan doorgaan naar de EL
AZ heeft 1 speler die een fout maakt en pech met de scheids, Feyenoord faalt als een teamquote:Op donderdag 19 september 2019 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt maar die winnen tenminste.
Az dan Feyenoord laten het opnieuw afweten.
Kijken? Met Jorg is het middenveld en verdediging nog steeds een niveau 2de klassequote:Op donderdag 19 september 2019 21:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ach ja. Feyenoord nog steeds zonder spits, als Jorg terug is, maar eens kijken
Hij kopt ze vandaag voorlopig in ieder geval nog niet in eigen doel.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Tapia bakt er helemaal niets van. @:maxi-mus @:Rellende
Linkse tv kijken wij niet allenquote:Op donderdag 19 september 2019 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
Feyenoord ligt eruit helaas, u kunt overschakelen naar Pauw.
Lolquote:Op donderdag 19 september 2019 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
Tonny Vilhena Own goal
4 - 0
GENOT
Poepz0r en ik kijken naar de JENSEN SHOWquote:Op donderdag 19 september 2019 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
Feyenoord ligt eruit helaas, u kunt overschakelen naar Pauw.
Of naar een BBW showquote:Op donderdag 19 september 2019 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Poepz0r en ik kijken naar de JENSEN SHOW
Nederlandse Alex Jones genot.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Poepz0r en ik kijken naar de JENSEN SHOW
Nee. UNVARRED.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:02 schreef GwaiLow het volgende:
Maar, die penalty. Vonden jullie dit er wel echt eentje?..
Tja klopt misschien. Aan de andere kant hebben ze wel 2 Europese clubs eruit gegooid en toen ging de vlag uit en kreeg ik te horen hoe geweldig Feyenoord dat deed...alleen gingen bepaalde mensen er toch echt aan voorbij dat die tegenstanders echt heel zwak waren.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:56 schreef MC-Morgan het volgende:
"Niveau van Feyenoord spelers is te laag voor Europees niveau."
Koekoek.
Beetje hetzelfde als de handsbal van De Ligt. Je kan hem geven, maar wat je in ieder geval moet doen is een duidelijke zelfde lijn trekken. Hands is hands hebben ze voor gekozen, dus ja. dan is hij terecht.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:02 schreef GwaiLow het volgende:
Maar, die penalty. Vonden jullie dit er wel echt eentje? Hands begint een steeds lastigere kwestie te worden. Deze keer waren zn handen niet langs het lichaam, dus kan er een beetje mee leven. Aan de andere kant, hij was in duel en de bal valt op zn arm/hand. Als die hand er niet was geweest dan zou er niet veel anders gebeuren met de bal...dus waarom dan zo zwaar straffen? Het is een beetje ongelukkig en niemand die er echt voordeel of nadeel van heeft..
Pluggen genotquote:Op donderdag 19 september 2019 22:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Fox blijft Rangers - Feyenoord maar pluggen op FS1, laat me met rust
Exact, die van de Ligt vond ik echt nog belachelijker...maar wat mij betreft moeten ze allebei niet worden gegeven. Als het gewoon heel ongelukkig is en het spel verder niet beinvloed wordt is het toch heel raar om de andere ploeg gewoon een heel simpel cadeautje te geven? Gaat nergens over als ik er zo over nadenkquote:Op donderdag 19 september 2019 22:04 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als de handsbal van De Ligt. Je kan hem geven, maar wat je in ieder geval moet doen is een duidelijke zelfde lijn trekken. Hands is hands hebben ze voor gekozen, dus ja. dan is hij terecht.
Ibrox Vreesquote:Op donderdag 19 september 2019 22:09 schreef tompsv18 het volgende:
Jezus Christus wat is Feyenoord ontzettend zwak
Schokkend genoeg is dat het wel.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit is niet de beste fase van Feyenoord
Ik ruik de geur van loempia's...quote:Op donderdag 19 september 2019 22:10 schreef Max23 het volgende:
Ludogorets scoort 3 keer in 4 minuten
Lukokiedquote:Op donderdag 19 september 2019 22:10 schreef Max23 het volgende:
Ludogorets scoort 3 keer in 4 minuten
Cuck ruttequote:Op donderdag 19 september 2019 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)houwingen-dag-2.html
THIEME GODIN
Dat vraag ik me al heel lang af.quote:
nopequote:Op donderdag 19 september 2019 22:27 schreef Themeparktommy het volgende:
Lukt het nog een beetje bij Feyenoord?
Kloontjesquote:Op donderdag 19 september 2019 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
kijken alle neuzen vanavond ook naar Feyenoord en PSV ?
moesten vorig seizoen ook opeens allemaal ajax kijken volgens het kloontjes volk omdat ze zo goed speelde in Europa.
Er spelen nu clubs waarvan de fans wel in het stadion komen.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:28 schreef Themeparktommy het volgende:
Het is ook angstvallig stil hier...
Aldus RamboDirk op forum fok.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er spelen nu clubs waarvan de fans wel in het stadion komen.
Vaak zitten Feyenoord-fans een theekransje te houden in het Feyenoordtopic want niemand anders dan hen mogen over Feyenoord praten.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:28 schreef Themeparktommy het volgende:
Het is ook angstvallig stil hier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vaak zitten Feyenoord-fans een theekransje te houden in het Feyenoordtopic want niemand anders dan hen mogen over Feyenoord praten.Wij kijken Politiek GENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MOTIE ONTRADENNNNN
wanneer komt er een video uit van Mark Rutte die aan blackface doet?quote:Op donderdag 19 september 2019 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij kijken Politiek GENOT
MOTIE ONTRADENNNNN
Dat schijnt hij prive al te doen op zijn knietjes genotquote:Op donderdag 19 september 2019 22:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wanneer komt er een video uit van Mark Rutte die aan blackface doet?
Maar ik kijk geen politiek, Poeperd.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij kijken Politiek GENOT
MOTIE ONTRADENNNNN
Applequote:Op donderdag 19 september 2019 22:33 schreef Themeparktommy het volgende:
Apple heeft nu ook een dark-mode.... once you go black
De Partizanen zijn zeer vermoeiend allenquote:Op donderdag 19 september 2019 22:34 schreef Themeparktommy het volgende:
De Partizanen worden moe, AZ moet hiervan profiteren
League 2 niveauquote:Op donderdag 19 september 2019 22:35 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord en rangers zijn wel aan elkaar gewaagd,2 shitteams
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Partizanen zijn zeer vermoeiend allen
Senesi moet nog wennen aan de hoge snelheid van het spel van Feyenoordquote:Op donderdag 19 september 2019 22:37 schreef BB-King het volgende:
Breng gewoon die Senesi in. We missen Argentijnse passie.
Het hielp ook voor Willem-Alexander.
Als je kijkt naar Ajax (en dat doet men vaak bij Feyenoord) dan kan je toch zeker wel stellen dat die Zuid-Amerikanen echt wel wat extra's brengen jaquote:Op donderdag 19 september 2019 22:37 schreef BB-King het volgende:
Breng gewoon die Senesi in. We missen Argentijnse passie.
Het hielp ook voor Willem-Alexander.
2-2?quote:Op donderdag 19 september 2019 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
Als dit 1-1 blijft ben ik wel positief over de kansen van AZ.
Clasie voor Stengs, ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:41 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik zie AZ zomaar nog een goaltje erbij prikken
Theequote:Op donderdag 19 september 2019 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu chocolade koek van Verkade met een mok rooibos thee met honing en 1 klontje suiker.
honing en suiker, toe maar dikzakquote:Op donderdag 19 september 2019 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu chocolade koek van Verkade met een mok rooibos thee met honing en 1 klontje suiker.
Goedquote:Op donderdag 19 september 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het bij Rangers - Feyenoord?
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het bij Rangers - Feyenoord?
Kom sprinten danquote:Op donderdag 19 september 2019 22:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Probeer Gertrude niet te dissen.
Met jou ga ik altijd mee ventjeeeee.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:50 schreef JanCees het volgende:
Wie zo mee op naar het feyenoord topic?
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:52 schreef bianconeri het volgende:
Feyenoord, AZ en Psv gewoon bagger.
Atletico'dquote:Op donderdag 19 september 2019 22:52 schreef bianconeri het volgende:
Young Boys heeft het Porto blijkbaar lastig genoeg gemaakt.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:56 schreef BB-King het volgende:
Ik denk overigens wel dat Rangers thuis in een kolkende Kuip te pakken is.
Tegen Porto ben je echter kansloos en geen idee hoe goed de Young Boys zijn.
Met tien man, uit. Bedankt Hans.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Blij zijn dat je tegen de zwakste tegenstander een punt weet te halen
Alleen in Nederland.
in context, ja...quote:Op donderdag 19 september 2019 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen in Nederland.
Een halfuur met tien man is het best prima.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen in Nederland.
Porto blijft toch zeer gevaarlijk. PSV had vandaag ook weer in de laatste 20 min. veel geluk dat Sporting niet de gelijkmaker maakte. Portugese clubs blijven lastig.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Young Boys heeft het Porto blijkbaar lastig genoeg gemaakt.
Porto is verder ook niet meer wat het geweest is dus Feyenoord thuis maakt er best een kans tegen.
ruim een uur zelfs!quote:Op donderdag 19 september 2019 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een halfuur met tien man is het best prima.
En geen idee of Astana veel beter is dan Partizan.
Zestig minuten zelfs.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een halfuur met tien man is het best prima.
En geen idee of Astana veel beter is dan Partizan.
Natuurlijk, maar Feyenoord is thuis vaak wel beter en Porto werd ook uitgeschakeld door Krasnodar die niet bijster goed presteren.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:00 schreef Cherni het volgende:
[..]
Porto blijft toch zeer gevaarlijk. PSV had vandaag ook weer in de laatste 20 min. veel geluk dat Sporting niet de gelijkmaker maakte. Portugese clubs blijven lastig.
Tweede helft heb ik ook AZ gekeken, al zal @Slobeend dit wel gek hebben gevonden.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig naar AZ gekoekeloerd als ik dit topic mag geloven, dat was wel spannend.
Nee, zo'n slecht Feyenoord gun je niemand.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tweede helft heb ik ook AZ gekeken, al zal @:Slobeend dit wel gek hebben gevonden.
Rangers moet uit ook te pakken zijn. Maar als je die wedstrijd ziet, moeten ze na een uur eigenlijk met 5-0 voor staan. Bij Feyenoord geen enkel idee of wat dan ook. In de laatste minuut een bal terug op Vermeer. Zo speelden ze onder Giejoow ook vaak. Onder Jaap gaan ze lekker verder. Ik ben ZIEDEND.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:56 schreef BB-King het volgende:
Ik denk overigens wel dat Rangers thuis in een kolkende Kuip te pakken is.
Tegen Porto ben je echter kansloos en geen idee hoe goed de Young Boys zijn.
PSV wint op 50% tegen Sporting..bagger iddquote:Op donderdag 19 september 2019 22:52 schreef bianconeri het volgende:
Die Fer heeft ook zo'n beroerde balbehandelingquote:Op donderdag 19 september 2019 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, zo'n slecht Feyenoord gun je niemand.
Zal United wel met een B-team spelen.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
AZ v United over twee weken in het Cars Jeans Stadion, beter wordt het niet.
Gaan Boadu en Stengs Feyenoord slopen?quote:Op donderdag 19 september 2019 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal United wel met een B-team spelen.
Dan zal die Senesi er wel in staan.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaan Boadu en Stengs Feyenoord slopen?
genietenquote:Op donderdag 19 september 2019 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, zo'n slecht Feyenoord gun je niemand.
Kon nog wel hoor dankzij een momentje.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nog genoeg wedstrijden te gaan en winnen ging je toch niet meer.
Maar moet je dat risico nemen met 10 man? Ik vond het beter om een punt met tien man te verdedigen in een uitwedstrijd dan een onnodig risico lopen om dat belangrijke punt te verliezen.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon nog wel hoor dankzij een momentje.
Is toch geen onnodig risico? Daardoor kan je de bal ook beter vasthouden voorin waardoor je team achterin wat lucht krijgt en wellicht kan je dan nog geniepig scoren. En het leek mij dat Boadu er meer doorheen zat dan Stengs.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar moet je dat risico nemen met 10 man? Ik vond het beter om een punt met tien man te verdedigen in een uitwedstrijd dan een onnodig risico lopen om dat belangrijke punt te verliezen.
Stengs is wel de speler van AZ met het meest balverlies. Boadu zat er wel doorheen, maar heeft wel snelheid om eventueel nog te lopen op een goede lange bal. En een driepunter zat er eigenlijk al niet meer in na die oliedomme rode prent van Svensson.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch geen onnodig risico? Daardoor kan je de bal ook beter vasthouden voorin waardoor je team achterin wat lucht krijgt en wellicht kan je dan nog geniepig scoren. En het leek mij dat Boadu er meer doorheen zat dan Stengs.
Wel echt zonde ja, maar goed dan moeten ze Manchester maar kapoet maken over twee weken.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Stengs is wel de speler van AZ met het meest balverlies. Boadu zat er wel doorheen, maar heeft wel snelheid om eventueel nog te lopen op een goede lange bal. En een driepunter zat er eigenlijk al niet meer in na die oliedomme rode prent van Svensson.
Grote kans dat we jongens zoals Chong, Williams, Garner, Gomes en Greenwood zien vanavond. Manchester United op kunstgras; het bijft toch wel bizar. Eenvoudige overwinning voor AZ.twitter:samuelluckhurst twitterde op woensdag 02-10-2019 om 18:15:26Solskjaer on the plastic pitch: 'I'm surprised they've chosen to play on this pitch when I look at it. I'm used to astro turf pitches in Norway, it's not the best I've seen. So it's one of the worst ones I've seen for a long while.' #mufc reageer retweet
Nog een kaartje kunnen bemachtigen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:04 schreef Bolasie het volgende:
Grote kans dat we jongens zoals Chong, Williams, Garner, Gomes en Greenwood zien vanavond. Manchester United op kunstgras; het bijft toch wel bizar. Eenvoudige overwinning voor AZ.twitter:samuelluckhurst twitterde op woensdag 02-10-2019 om 18:15:26Solskjaer on the plastic pitch: 'I'm surprised they've chosen to play on this pitch when I look at it. I'm used to astro turf pitches in Norway, it's not the best I've seen. So it's one of the worst ones I've seen for a long while.' #mufc reageer retweet
Nee, want kutregels. Dan maar de verlengde donderdagmiddagborrel bijwonen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:05 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nog een kaartje kunnen bemachtigen?
Spijtig.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, want kutregels. Dan maar de verlengde donderdagmiddagborrel bijwonen.
Het is niet uitverkocht toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:05 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nog een kaartje kunnen bemachtigen?
Niet helemaal geloof ik. Logisch ook wel want kuttijd om naar Den Haag te moeten helaas.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet uitverkocht toch?
Ja maar wel een mooi affiche en zo groot is dat stadion ook niet, maar mensen uit Den Haag die niet per se supporter zijn van AZ konden dus niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Niet helemaal geloof ik. Logisch ook wel want kuttijd om naar Den Haag te moeten helaas.
Geen idee eigenlijk. Volgens Bolasie waren het in ieder geval kutregels.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wel een mooi affiche en zo groot is dat stadion ook niet, maar mensen uit Den Haag die niet per se supporter zijn van AZ konden dus niet?
Zei het tochquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet uitverkocht toch?
Zonde.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Volgens Bolasie waren het in ieder geval kutregels.
De UEFA regels zijn best streng op dat gebied. Alleen clubcardhouders mochten een kaartje bestellen en moesten dat ergens rond de loting al gedaan hebben.quote:
Valt ook wel mee toch.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:52 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
San Marco terecht mad over die opstelling van United.
Hij ziet er niet Nederlands uit.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij Indonesische roots ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |