Een flagellant.quote:Op donderdag 19 september 2019 19:58 schreef Sanddr het volgende:
Mod worden op FOK! is de ultieme vorm van zelfkastijding. Het zal wel een fetisj zijn.
Zo'n groot deel van je leven dat je het niet eens correct kunt schrijven.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:06 schreef Solotovski het volgende:
Omdat ik hier al 12 jaar post.
Fok gaat me aan mn hart, deel van mn leven ja toch niet dan
Auto van de zaak, dit dat.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:06 schreef Solotovski het volgende:
Wat ga je lopen janken danquote:Op donderdag 19 september 2019 20:16 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Zo'n groot deel van je leven dat je het niet eens correct kunt schrijven.
Nooit gedacht dat ik een Tesla zou rijdenquote:Op donderdag 19 september 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Auto van de zaak, dit dat.
Doe ik altijdquote:Op donderdag 19 september 2019 20:26 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Wat ga je populair zitten te lopen te doen dan!!
Ik heb het slecht geformuleerd. Ik bedoel als het een job was wat betaald wordt (quote:Op donderdag 19 september 2019 20:41 schreef Lunatiek het volgende:
De TT suggereert dat er ook onvrijwillige mods zijn.
Dat mensen met een ban verplicht worden om als een kloon te moeten modden op KLB en dergelijke, een soort taakstraf. Dat zou ook het hoge verloop verklaren: ban voorbij, modschap over.
* Lunatiek wandelt door naar BNW
waarom heeft die koala een ban.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:52 schreef Hippocratos het volgende:
Ondankbaar werk, maar toch wel fijn als er mensen zijn die @:mikeytt een ban kunnen geven als ie weer 1000 topics op een dag opent.
Omdat ie een heel gedetailleerd topic had geopend waarin ie inging op al z'n homo-erotische gedachtes met @Samuel24. Was echt te smerig voor woorden, helemaal in detail beschreven dat ie het zo lekker vond om in de poep te roerenquote:Op donderdag 19 september 2019 21:56 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
waarom heeft die koala een ban.
Banaanvraag gespot. Reported.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:52 schreef Hippocratos het volgende:
Ondankbaar werk, maar toch wel fijn als er mensen zijn die @:mikeytt een ban kunnen geven als ie weer 1000 topics op een dag opent.
Een stokje om mee te roerenquote:Op donderdag 19 september 2019 21:58 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Omdat ie een heel gedetailleerd topic had geopend waarin ie inging op al z'n homo-erotische gedachtes met @:Samuel24. Was echt te smerig voor woorden, helemaal in detail beschreven dat ie het zo lekker vond om in de poep te roerendaar hebben de mods gelukkig een stokje voor gestoken
Mwah het @stokj van @Mikeytt is maar enkele centimeters lang.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:09 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Een stokje om mee te roeren![]()
@:stokj ?
Ik ga niet in de stront roeren hoor! Daar ben ik niet van.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:09 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Een stokje om mee te roeren![]()
@:stokj ?
Ik ben niet het stokj van Mikeyttquote:Op vrijdag 20 september 2019 00:54 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Mwah het @:stokj van @:mikeytt is maar enkele centimeters lang.
Waarom zit je dan te klonen?quote:Op donderdag 19 september 2019 20:06 schreef Solotovski het volgende:
Zoek eerst maar eens uit wat een kloon nou precies is.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zit je dan te klonen?
Naar jou zou ik misschien wel luisterenquote:Op donderdag 19 september 2019 20:35 schreef Harlekien het volgende:
Daarom heb ik het aanbod om KLB mod te worden ook afgewezen een tijdje geleden
Nu luister je maar naar mij. Gesnope?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Naar jou zou ik misschien wel luisteren
Ik denk heel veel usersquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Naar jou zou ik misschien wel luisteren
Ik haat het om toe te geven, maar @vogeltjesdans heeft wel gelijk in deze.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zoek eerst maar eens uit wat een kloon nou precies is.
Andere account is kliko dus dit is geen kloonquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:05 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik haat het om toe te geven, maar @:Vogeltjesdans heeft wel gelijk in deze.
Als jij zo trots bent op die 12 jaar, dan moet je niet posten met een kloon die nog niet 1 jaar actief is.
Niet op FOK!, dude. Zodra iemand #ANONIEM is gegaan, vraagt iedereen waar de kloon blijft.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Andere account is kliko dus dit is geen kloon
Begrijp je met je ontiegelijke zaagselkop dan wel dat zonder die vrijwilligers ze Fok! wel op kunnen doeken? Fijn als jij daar niet mee zit maar anderen stellen deze site wel op prijs en de mods gaan daar in net een stukje verder door hun vrije tijd op te offeren om de boel netjes geregeld te houden.quote:Op donderdag 19 september 2019 19:49 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Op subforum zoals KLB. Waarom vraag ik mezelf wel eens af. Of krijg je elke week een BJ van @:yvonne ?
Klacht: niet begrijpen warom je vrijwillig mod zou willen worden.
In TT 'mod' vergeten na vrijwillig.
Jezus, modslijmballetje gespotquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:36 schreef Werkman het volgende:
[..]
Begrijp je met je ontiegelijke zaagselkop dan wel dat zonder die vrijwilligers ze Fok! wel op kunnen doeken? Fijn als jij daar niet mee zit maar anderen stellen deze site wel op prijs en de mods gaan daar in net een stukje verder door hun vrije tijd op te offeren om de boel netjes geregeld te houden.
Wat jij betreft, je hoeft het niet altijd met ze eens te zijn, dat ben ik ook niet maar een beetje verder kijken dan je pik kort is zou ff geen kwaad kunnen.
Echt he, mods zijn ook maar relatief rustige reaguurders. Het is maar net afhankelijk van diegene die ze selecteert. Er zullen ook genoeg mods ongeschikt blijken.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:50 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Jezus, modslijmballetje gespot
quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:36 schreef Werkman het volgende:
[..]
Begrijp je met je ontiegelijke zaagselkop dan wel dat zonder die vrijwilligers ze Fok! wel op kunnen doeken? Fijn als jij daar niet mee zit maar anderen stellen deze site wel op prijs en de mods gaan daar in net een stukje verder door hun vrije tijd op te offeren om de boel netjes geregeld te houden.
Wat jij betreft, je hoeft het niet altijd met ze eens te zijn, dat ben ik ook niet maar een beetje verder kijken dan je pik kort is zou ff geen kwaad kunnen.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:36 schreef Werkman het volgende:
[..]
*forumquote:Op donderdag 19 september 2019 19:49 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Op subforum zoals KLB. Waarom vraag ik mezelf wel eens af. Of krijg je elke week een BJ van @:yvonne ?
Klacht: niet begrijpen warom je vrijwillig mod zou willen worden.
In TT 'mod' vergeten na vrijwillig.
Een extra account. Niks meer en niks minder.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zoek eerst maar eens uit wat een kloon nou precies is.
Hee, het is wel prins werkman he! Jan Klaassen was trompetter in zijn legerquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:50 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Jezus, modslijmballetje gespot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |