Ik denk dat de Emmanuelle reeks dicht in de buurt komt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:14 schreef TLC het volgende:
Ik hoop echt dat ze op een dag Rochelle Rochelle gaan maken, die film wil ik gewoon zien![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:14 schreef TLC het volgende:
Ik hoop echt dat ze op een dag Rochelle Rochelle gaan maken, die film wil ik gewoon zien![]()
met een ! erachter, want ook ik vind ! echt belangrijk aan het einde van een zinquote:
Eens! Bij mij komt het door de Donald Duck dat ik frequent de ! Gebruik.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:27 schreef TLC het volgende:
[..]
met een ! erachter, want ook ik vind ! echt belangrijk aan het einde van een zin
Heel goed van je !quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Eens! Bij mij komt het door de Donald Duck dat ik frequent de ! Gebruik.
'Hello Newman...'quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:44 schreef TLC het volgende:
Kramer met zijn spijkerbroek, en als ze hem dan vertellen dat ie moet gaan zitten![]()
![]()
Héle oude kutkick, maar even; series zoals The Simpsons hebben dit NOG ERGER, omdat daar helemaal geen HD-print van is. Dat wat nu doorgaat voor de 'remastered' print, is een met AI-upscaled gedrocht. Alle dunnere zwarte lijnen uit de eerste seizoenen zijn helemaal naar de klote geholpen door hun rare upscale-filter, puur omdat ze geen filmprints meer hadden en de serie altijd op video-mastertapes afwerkten. Het is eigenlijk echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Je verliest beeld omdat er uit een 4:3 beeld een 16:9 "geknipt" wordt. Series zoals de Simpsons hebben dit probleem ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |