Dat is wel de bedoeling ja, anders kan hij het broodje niet beleggenquote:
Beetje misselijk nu eigenlijk bij de gedachtequote:Op donderdag 19 september 2019 12:54 schreef dud0r het volgende:
Dat is wel de bedoeling ja, anders kan hij het broodje niet beleggen
Gelukkig heb je nog niet gegetenquote:Op donderdag 19 september 2019 12:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje misselijk nu eigenlijk bij de gedachte
Oeps, niet gezien dat ik de laatste hadquote:
Wanneer spreken we afquote:
Jij bent niet zo een slikker ?quote:Op donderdag 19 september 2019 12:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje misselijk nu eigenlijk bij de gedachte
Broodje zit in de oven, ga zo etenquote:Op donderdag 19 september 2019 13:04 schreef dud0r het volgende:
Gelukkig heb je nog niet gegeten
Of ondertussen wel
Als ik weer terug ben?quote:Op donderdag 19 september 2019 13:09 schreef Ivo1986 het volgende:
Een naamtopic
Wanneer spreken we af
Nee, totaal niet.quote:
Eetse.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Broodje zit in de oven, ga zo eten
[..]
Als ik weer terug ben?
[..]
Nee, totaal niet.
Smakelijk.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Broodje zit in de oven, ga zo eten
[..]
Als ik weer terug ben?
Ardennen is misschien voor jou nog wel dichterbij dan naar kopje haar normale verblijfplaats toequote:Op donderdag 19 september 2019 13:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Smakelijk.
Wil het je ook wel ergens anders geven
Uhu is niet zo verquote:Op donderdag 19 september 2019 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ardennen is misschien voor jou nog wel dichterbij dan naar kopje haar normale verblijfplaats toe
Even haar vakantie opvrolijkenquote:
quote:Op donderdag 19 september 2019 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ardennen is misschien voor jou nog wel dichterbij dan naar kopje haar normale verblijfplaats toe
Ligt een beetje waar in de Ardennen natuurlijk, een uurtje tot anderhalf uurtje rijden denk ikquote:
Is niet vreemd hoor, is een bekende van FOK!quote:Op donderdag 19 september 2019 13:31 schreef dud0r het volgende:
Ik zie kopje al uitleggen aan haar ouders en broer waarom er ineens een vreemde limbo voor de deur van het vakantiehuisje staat
Is een bekende van een forum waar ik zit en die komt me even goed doorsmeren. Ja eerste keer dat ik hem ontmoet maar dat is niet erg toch.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Is niet vreemd hoor, is een bekende van FOK!
Er is maar 1 iemand die dit leuk vind.quote:
En die is van FOK! vertrokkenquote:Op donderdag 19 september 2019 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand die dit leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |