abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189015898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja en toch zijn die lui zo dom om hun telefoon aan te laten of een ander foutje te maken.
Je kunt ook telefoons gebruiken die niet te traceren zijn of gewoon geen telefoon.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189015904
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:11 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

AMERSFOORT - Woensdagavond 18 september rond 21.35 uur staat de Rijksweg A28 bij Amersfoort vast.

De snelweg is tussen knooppunt Hoevelaken en afrit Amersfoort-Vathorst afgesloten in verband met een politieactie.

Onduidelijk is wat er precies aan de hand is.

[ afbeelding ]

https://www.hardnieuws.nl(...)_campaign=hardnieuws
Top nieuws, maar bedoelde meer dat 'als Taghi...'. Ja zou het?
pi_189015908
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:10 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Als ik erbij betrokken was zou ik de schutter inderdaad in die safehouse z'n keel afsnijden en hem s' nachts ergens in een kanaal flikkeren. Stuk veiliger.
Dit dus, en maak de kat wijs dat die tweede liquidatie niet in verband staat met de eerste.
pi_189015911
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:11 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

AMERSFOORT - Woensdagavond 18 september rond 21.35 uur staat de Rijksweg A28 bij Amersfoort vast.

De snelweg is tussen knooppunt Hoevelaken en afrit Amersfoort-Vathorst afgesloten in verband met een politieactie.

Onduidelijk is wat er precies aan de hand is.

[ afbeelding ]

https://www.hardnieuws.nl(...)_campaign=hardnieuws
Als het gerelateerd is dan neem ik aan dat ze aan de hand van camerabeelden een vluchtroute hebben kunnen uitstippelen en hebben kunnen volgen en op beeld hebben kunnen zien dat iets uit bv een vluchtauto gegooid is aldaar?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 19 september 2019 @ 00:13:38 #130
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189015916
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:12 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Top nieuws, maar bedoelde meer dat 'als Taghi...'. Ja zou het?
Niets is onderzocht of duidelijk he?
pi_189015923
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:13 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Niets is onderzocht of duidelijk he?
Zeker waar, maar ik heb zo'n vermoeden... Maar goed, kan natuurlijk ook iets anders zijn.
  donderdag 19 september 2019 @ 00:14:45 #132
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189015928
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Als het gerelateerd is dan neem ik aan dat ze aan de hand van camerabeelden een vluchtroute hebben kunnen uitstippelen en hebben kunnen volgen en op beeld hebben kunnen zien dat iets uit bv een vluchtauto gegooid is aldaar?
Of gewoon een tip hebben gekregen.. of er lag een dronken pool.. of een naakte vrouw..
pi_189015930
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:07 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik heb intussen begrepen dat er van tevoren altijd een safehouse voor zo iemand geregeld wordt. Die jongen zit dus nu gewoon Jinek te kijken en als de rust een beetje is weergekeerd keert hij weer terug in zijn oude patroon.
Precies, morgen krijgt hij een Audi RS6 van de lokale drugsbaron cadeau :')
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189015943
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:14 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Of gewoon een tip hebben gekregen.. of er lag een dronken pool.. of een naakte vrouw..
Dat kan natuurlijk ook. Misschien gaf ik onze opsporingsdiensten wel teveel credits met mijn vorige bericht. Je zou verwachten dat in een stad die vol camera's hangt dat er toch wel een route uit te stippelen valt, maar eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat ik geen idee heb of onze copppers daar überhaupt toe in staat zijn :@
vosss is de naam,
pi_189015954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 22:30 schreef Landgeld het volgende:
‘Derk wilde geen Schwarzenegger-type in zijn buurt. Hij zei: ik ben niet alleen advocaat, ik ben ook mens. Hij wilde gewoon door de stad kunnen fietsen
Tja dan moet je, je misschien maar niet mengen in conflicten tussen types die op ieder pleintje in iedere (middel)grote stad een leger gretige zwakzinnigen kunnen ronselen voor wie jouw leven niets betekent/waard is. :') Het is maar een idee. :')
  donderdag 19 september 2019 @ 00:17:48 #136
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189015958
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook. Misschien gaf ik onze opsporingsdiensten wel teveel credits met mijn vorige bericht. Je zou verwachten dat in een stad die vol camera's hangt dat er toch wel een route uit te stippelen valt, maar eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat ik geen idee heb of onze copppers daar überhaupt toe in staat zijn :@
Is veel te lastig.. En zoveel camera's zijn er niet in de buitenwijken
  donderdag 19 september 2019 @ 00:18:26 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189015968
Er worden ook schuiladressen voor aanslagplegers geregeld, zo om de hoek van een aanslaglocatie lijkt zo onlogisch dat het misschien wel een hele goede plek is.

Heeft daar iemand een vakantie "gewonnen" of anderszins cadeau gekregen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189015973
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:17 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Is veel te lastig.. En zoveel camera's zijn er niet in de buitenwijken
Ja dat is dus een probleem. Hebben we zo fucking veel camera's kan je er nog niks mee als het moet :(
vosss is de naam,
  donderdag 19 september 2019 @ 00:20:30 #139
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189015988
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:18 schreef Leandra het volgende:
Er worden ook schuiladressen voor aanslagplegers geregeld, zo om de hoek van een aanslaglocatie lijkt zo onlogisch dat het misschien wel een hele goede plek is.
Dino Soerel zat naast of tegenover het politiebureau.. in de tien jaar dat ie gezocht werd..
Stad is ideaal.. Hier hadden ze hem al lang en breed omdat iedereen alles van elkaar weet
pi_189015989
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Sommige camera's staan niet eens aan. Beelden zijn misschien niet goed van kwaliteit.
  donderdag 19 september 2019 @ 00:21:02 #141
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189015994
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja dat is dus een probleem. Hebben we zo fucking veel camera's kan je er nog niks mee als het moet :(
Maar dan heb je de schutter..
pi_189015995
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:10 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Als ik erbij betrokken was zou ik de schutter inderdaad in die safehouse z'n keel afsnijden en hem s' nachts ergens in een kanaal flikkeren. Stuk veiliger.
Dat zou eventuele volgende schutters namens Taghi afschrikken nog voor hem te werken.
  donderdag 19 september 2019 @ 00:22:07 #143
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189016004
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:20 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Sommige camera's staan niet eens aan. Beelden zijn misschien niet goed van kwaliteit.
Ik geloof nog steeds dat als ik een naakte vrouw op een dakterras kan zien liggen, dat de overheid live kan zien of ze een ingegroeide haar heeft..
pi_189016008
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:21 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Maar dan heb je de schutter..
Ja en die moet je dan dus ondervragen, gitmo-style, over wie zijn opdrachtgever was. 100% zeker dat je zo iemand gewoon kan breken. Ik bedoel in de hollywoodfilms lukt dat ook gewoon altijd!
vosss is de naam,
pi_189016014
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:21 schreef Rock92 het volgende:

[..]

Dat zou eventuele volgende schutters namens Taghi afschrikken nog voor hem te werken.
Dit, en daarom is het ook onzin hem als ontastbaar te bestempelen.
pi_189016016
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja en die moet je dan dus ondervragen, gitmo-style, over wie zijn opdrachtgever was. 100% zeker dat je zo iemand gewoon kan breken. Ik bedoel in de hollywoodfilms lukt dat ook gewoon altijd!
Gay!
pi_189016022
quote:

[..]

Ook dan moet je nog uitkijken dat je geen DNA sporen achter laat. Beter zou zijn om hem vervolgens te verbranden :')
pi_189016029
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:21 schreef Rock92 het volgende:

[..]

De professionele wel ja, maar er zijn altijd wel opgeschoten gastjes van 17-18 die zich willen bewijzen, ook al zijn er geruchten dat... Dit is wel één van de meest high-profile aanslagen in NL sinds Fortuijn
pi_189016036
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee gewoon zeggen dat zijn familie morgen aan de Brug hangt. Dat Halsema er klaar mee is, of we vragen Robbert O. voor een mooi scenario. Die heeft ervaring met Jason W en wapens.
pi_189016047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee gewoon zeggen dat zijn familie morgen aan de Brug hangt. Dat Halsema er klaar mee is, of we vragen Robbert O. voor een mooi scenario. Die heeft ervaring met Jason W en wapens.
Ja maar dat werkt dus niet, want dat gaan ze toch niet doen. Dus we hebben eigenlijk gewoon Bruce Willis nodig. Die zou dat wel even regelen. :Y
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')