Dat er een advocaat is doodgeschoten tot daaraan toe, maar dit gaat te verquote:Op woensdag 18 september 2019 23:38 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kan alle opbrengst zo naar de minderheden..
Heb je een betere oplossing?quote:Op woensdag 18 september 2019 23:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat er een advocaat is doodgeschoten tot daaraan toe, maar dit gaat te ver
Opbrengst naar de VVDquote:Op woensdag 18 september 2019 23:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heb je een betere oplossing?
Goed zo! En nu?quote:Op woensdag 18 september 2019 23:46 schreef Leandra het volgende:
De meeste coke komt toch via Rotterdam (en Antwerpen?) het land binnen?
Is dat niet een van de redenen dat de drugscriminaliteit hier zo groot is, dat het de grootste Europese aankomsthaven is en dat het daarna dus doorgevoerd moet worden naar de rest van Europa?
Ja ze zoeken iemand met een zwarte hoodie.. Daar hebben ze vast al een paar van gevondenquote:Op woensdag 18 september 2019 23:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar zonder dollen, ze zijn al 12 uur met een groot team aan het zoeken. En nog niets... Amsterdam hangt vol camera's
Dergelijke criminaliteit beperkt zich niet tot landsgrenzen. Daar worden echt wel mensen omgekocht en dergelijke. Wat men in de zuidas in de neus duwt is gewoon via een 'low-level' dealertje gekocht. Die echte groten moven tientallen kilo's per keer naar verschillende steden en die kopers daar zoeken het verder maar uit qua distributie verwacht ik.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:46 schreef Leandra het volgende:
Is dat niet een van de redenen dat de drugscriminaliteit hier zo groot is, dat het de grootste Europese aankomsthaven is en dat het daarna dus doorgevoerd moet worden naar de rest van Europa?
Ik vermoed wel wat meer als een paar, maar woont dat joch daar om de hoek? Nee waarschijnlijk niet. Dus dat kan men toch berekenen? Of zit iedereen in Amsterdam aan de snuif?quote:Op woensdag 18 september 2019 23:48 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja ze zoeken iemand met een zwarte hoodie.. Daar hebben ze vast al een paar van gevonden
Nee dat klopt, maar het moet wel ergens het land binnenkomen, en wat dat betreft is het waarschijnlijk makkelijker het naar Rotterdam te transporteren dan naar Wenen.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dergelijke criminaliteit beperkt zich niet tot landsgrenzen. Daar worden echt wel mensen omgekocht en dergelijke. Wat men in de zuidas in de neus duwt is gewoon via een 'low-level' dealertje gekocht. Die echte groten moven tientallen kilo's per keer naar verschillende steden en die kopers daar zoeken het verder maar uit qua distributie denk ik.
Nee de reden is dat het illegaal is..quote:Op woensdag 18 september 2019 23:46 schreef Leandra het volgende:
Ben ik ernstig met je eensquote:Op woensdag 18 september 2019 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat zo is dan mag Rotterdam dat ook wel eens gaan aanpakken lijkt me.
je hebt het over de schutter toch?quote:Op woensdag 18 september 2019 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vermoed wel wat meer als een paar, maar woont dat joch daar om de hoek? Nee waarschijnlijk niet. Dus dat kan men toch berekenen? Of zit iedereen in Amsterdam aan de snuif?
Ja wellicht worden mensen omgekocht of wordt het gewoon goed verstopt. Zeg nou zelf, wie zou er nou niet voor 20.000 even de andere kant opkijken? Veel havenarbeiders iig wel gok ik. Als het eenmaal aan land is is het een koud kunstje om het door Europa te verspreiden.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar het moet wel ergens het land binnenkomen, en wat dat betreft is het waarschijnlijk makkelijker het naar Rotterdam te transporteren dan naar Wenen.
Ik zocht naar de reden dat de drugscriminaliteit in NL een zoveel groter probleem is dan in (veel) andere landen in Europa, en dat is mogelijk wel gekoppeld aan het feit dat het via NL binnenkomt in Europa.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee de reden is dat het illegaal is..
Als dat niet zo was kwamen toeristen het wel halen en verdwijnt een groot deel van de markt..
Het probleem is dus vooral de haven van Rotterdam, in die zin dat het daar niet tegengehouden wordt.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja wellicht worden mensen omgekocht of wordt het gewoon goed verstopt. Zeg nou zelf, wie zou er nou niet voor 20.000 even de andere kant opkijken? Veel havenarbeiders iig wel gok ik. Als het eenmaal aan land is is het een koud kunstje om het door Europa te verspreiden.
Ja die schutter rende weg, dus twee straten verderop in een auto of achterop een scooter. Radius berekenen en oppakken.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:51 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
je hebt het over de schutter toch?
Absoluut zijn wij een grote doorvoerhaven.. maar er is in andere landen ook wel een probleem qua criminaliteit omtrent drugs..quote:Op woensdag 18 september 2019 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zocht naar de reden dat de drugscriminaliteit in NL een zoveel groter probleem is dan in (veel) andere landen in Europa, en dat is mogelijk wel gekoppeld aan het feit dat het via NL binnenkomt in Europa.
De eerste verkoper op Europese bodem kan het meest verdienen, kan zelfs min of meer de prijs bepalen.
Ja, maar ik ga geen cent meer betalen voor die cokesnuivers van de Zuidas. Daarin steun ik de gemeente Rotterdam ook.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het probleem is dus vooral de haven van Rotterdam, in die zin dat het daar niet tegengehouden wordt.
Dat zeg jij. Ik heb zo het idee dat het in België ook niet vlekkeloos verloopt. Kuch kuch Charleroi enz...quote:Op woensdag 18 september 2019 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het probleem is dus vooral de haven van Rotterdam, in die zin dat het daar niet tegengehouden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |