Ja hoe staat het met Ibi eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ibi en Ihat zijn puur aanvallende spelers. Die zullen als controleurs het niet bol werken. Verder is het zeer de vraag of Ibi ooit nog wedstrijdfit wordt. Thomas is een beetje een onbekende grootheid maar daar verwacht ik nog weinig van ivm nog niet fit en heel lang eruit geweest.
Dus voor de 2 middenveldposities houd je realistisch gezien Sadilek, Guti, Rosario en Hendrix over. Van die 4 vind ik alleen Guti basiswaardig. Dat Rosario en Hendrix het niet kunnen lieten ze gisteren voor de zoveelste keer zien.
Gisteren 90 minuten gespeeld in oefenwedstrijd met Jong PSV. Net de samenvatting gekeken, Ibi niet gezienquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja hoe staat het met Ibi eigenlijk?
Haha ja dat was bij de vorige samenvatting (waarin hij speelde) dus ook al zo.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren 90 minuten gespeeld in oefenwedstrijd met Jong PSV. Net de samenvatting gekeken, Ibi niet gezien
Het was wel maar een hele korte samenvatting.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Haha ja dat was bij de vorige samenvatting (waarin hij speelde) dus ook al zo.Terwijl hij sowieso in beeld was gekomen als hij iets bijzonders had gedaan. Al was het maar een aardige pass.
als hij voor de winterstop niet aansluit moet hij gewoon zelf de conclusie trekken dat het voorbij isquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was wel maar een hele korte samenvatting.Maar het lijkt er sterk op dat hij dus nog niet overtuigt. Het zal mij eerlijk gezegd verbazen als we er bij het eerste elftal veel van gaan zien.
Ja ik gaf het al eerder aan. Die jongen heeft 3 volle seizoenen niet gevoetbald, dat wordt heel lastig.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was wel maar een hele korte samenvatting.Maar het lijkt er sterk op dat hij dus nog niet overtuigt. Het zal mij eerlijk gezegd verbazen als we er bij het eerste elftal veel van gaan zien.
En z'n accent zit ook al niet mee.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja ik gaf het al eerder aan. Die jongen heeft 3 volle seizoenen niet gevoetbald, dat wordt heel lastig.
Typisch weer iemand die mark van B wou hebben. Net als zijn andere tips uit Australie.. maar wel al z’n grootste losers aanvoerder en 2d aanvoerder maken.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Haha ja dat was bij de vorige samenvatting (waarin hij speelde) dus ook al zo.Terwijl hij sowieso in beeld was gekomen als hij iets bijzonders had gedaan. Al was het maar een aardige pass.
Dat aanvoerder-verhaal is heel gek ja. Gebrek aan inschattingsvermogen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Typisch weer iemand die mark van B wou hebben. Net als zijn andere tips uit Australie.. maar wel al z’n grootste losers aanvoerder en 2d aanvoerder maken.
Het lullige is dat je er ook niet zo maar op terug kan komen zonder je compleet ongeloofwaardig te maken. Maar Mark maakt wel rare beginnersfouten ja.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Typisch weer iemand die mark van B wou hebben. Net als zijn andere tips uit Australie.. maar wel al z’n grootste losers aanvoerder en 2d aanvoerder maken.
twitter:PSV twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 14:07:30'Ik vind dat Ajax favoriet is, omdat zij ontzettend veel geld hebben en uit kunnen geven. Zover zijn wij nog niet. Wij hebben ook heel veel kwaliteit in onze selectie, maar ik vind hun de favoriet'#PSVAJA https://t.co/NUHKgris1p reageer retweet
Treurig taalgebruik.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:47 schreef Tarado het volgende:
twitter:PSV twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 14:07:30'Ik vind dat Ajax favoriet is, omdat zij ontzettend veel geld hebben en uit kunnen geven. Zover zijn wij nog niet. Wij hebben ook heel veel kwaliteit in onze selectie, maar ik vind hun de favoriet'#PSVAJA https://t.co/NUHKgris1p reageer retweet
underdoggodquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:47 schreef Tarado het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:47 schreef Tarado het volgende:
Wat de Fuck is dit joh, welke randdebiel gooit dit gezwets de wereld inquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:47 schreef Tarado het volgende:
Is dit de jeugdjournaal versie? Zo klinkt het wel.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:47 schreef Tarado het volgende:
Beheert Scarface88 daar de Twitter?quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:47 schreef Tarado het volgende:
Malen en Bergwijn zijn door Ajax opgeleidquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:46 schreef Scarface88 het volgende:
In principe klopt het gewoon. Maar PSV heeft nu veel talent rondlopen zelf opgeleid. Ajax is een koopclub geworden en PSV heeft het stokje van opleiden overgenomen.
Volgens de Ajax redenatie waren bijvoorbeeld Frenkie en Eriksen ook eigen jeugd. Dan zijn Malen en Bergwijn dat dus ook voor PSV.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Malen en Bergwijn zijn door Ajax opgeleid
quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Malen en Bergwijn zijn door Ajax opgeleid
Niet voor mij.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Volgens de Ajax redenatie waren bijvoorbeeld Frenkie en Eriksen ook eigen jeugd.
Quote van van Bommel toch?quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat de Fuck is dit joh, welke randdebiel gooit dit gezwets de wereld in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |