abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 september 2019 @ 21:44:16 #101
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_189030263
Scoort ook nog eens Marcel Ritzmaier... die kennen we toch??
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_189031694
Nou, het leek weer nergens op maar toch weer de 3 punten binnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189031755
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:53 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ihattaren was geweldig. Maar kom op Rosario en Hendrix is toch comedy capers. Hoe kan je dit de fans week op week voorschotelen. Vooral Rosario was super kut. Constant balverlies. Dat gaat Ajax zondag hard afstraffen.
Tja, blijkbaar vond de technische staf dat we voldoende capaciteit op het middenveld hadden, want er is werkelijk nul moeite geïnvesteerd in het halen van een middenvelder van enig niveau.

Ik verwacht overigen binnenkort als dat gemis zich ook op de ranglijst laat voelen wel een of andere verklaring van J. de Jong. Dan zal hij wel gaan verhalen dat ze er echt wel naar gekeken hebben maar dat het allemaal niet haalbaar was en dat ze beter nog een 10e aanvallende speler konden halen :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 19 september 2019 @ 23:51:04 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189033257
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:02 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Dit begrijp ik dan wel weer. Dat knerpje is 17 jaar.
hij is wel goed
pi_189033325
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 23:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij is wel goed
Talent zat, maar moet ook nog heel veel leren. En zondag heb je 'm ook weer nodig. Moet zo'n jong niet over z'n toeren jagen.
  donderdag 19 september 2019 @ 23:59:37 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189033358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Talent zat, maar moet ook nog heel veel leren. En zondag heb je 'm ook weer nodig. Moet zo'n jong niet over z'n toeren jagen.
nee heel begrijpelijk dat Van Bommel zuinig op hem is, wel 1 van de spelers waar ik vandaag van heb genoten, eigenlijk de speler waar ik vandaag van heb genoten
pi_189033390
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 23:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee heel begrijpelijk dat Van Bommel zuinig op hem is, wel 1 van de spelers waar ik vandaag van heb genoten, eigenlijk de speler waar ik vandaag van heb genoten
Het is ook niet alleen 'zuinig zijn'. Je moet zo'n jong ook nog gewoon een beetje tegen zichzelf beschermen. Wat mij betreft laten ze hem voorlopig ook niet voor de camera's.
  vrijdag 20 september 2019 @ 00:03:32 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189033400
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is ook niet alleen 'zuinig zijn'. Je moet zo'n jong ook nog gewoon een beetje tegen zichzelf beschermen. Wat mij betreft laten ze hem voorlopig ook niet voor de camera's.
jij hebt nog een Bakkali trauma :)
pi_189033414
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee joh. Maar het is gewoon nog een gastje. Die moet je ook effe lekker laten ballen en genieten en niet meteen met al die voetbalwereldbullshit belasten. Dat gezever over het kiezen van een voetbalnationaliteit is al erg genoeg :')
pi_189033437
Knappe zege
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  vrijdag 20 september 2019 @ 00:07:59 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189033448
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee joh. Maar het is gewoon nog een gastje. Die moet je ook effe lekker laten ballen en genieten en niet meteen met al die voetbalwereldbullshit belasten. Dat gezever over het kiezen van een voetbalnationaliteit is al erg genoeg :')
ja dat is moeilijk, als je met de grote jongens mee doet wordt je er ook als één behandeld.
pi_189033465
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja dat is moeilijk, als je met de grote jongens mee doet wordt je er ook als één behandeld.
Ja snap ik, maar je mag als club zo'n gastje best nog een beetje uit de wind houden. Zeker wat media-aandacht betreft.
pi_189034660
Onana heeft gister ook de aanval van psv gezien

pi_189034722
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het is geen populaire mening hier maar ik denk dat Ihatarren een groot risico loopt om net zo te eindigen als al die tientallen andere Marrokaanse supertalenten. (Inclusief Ibi.)

Maakt op mij in zijn interviews een vervelende en nu al arrogante indruk.

Dat blijven factoren waar je ook rekening moet houden. Het is niet alleen voetbal, maar ook mentaliteit.
pi_189034732
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is geen populaire mening hier maar ik denk dat Ihatarren een groot risico loopt om net zo te eindigen als al die tientallen andere Marrokaanse supertalenten. (Inclusief Ibi.)

Maakt op mij in zijn interviews een vervelende en nu al arrogante indruk.

:')

Hoe dan??
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_189034808
Het is ook gewoon een beetje dat accentje. Dat blijft een beetje arrogant, agressief klinken
pi_189034916
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2019 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, het leek weer nergens op maar toch weer de 3 punten binnen.
Aanvallend was het gewoon prima. Iets teveel zaalvoetbal gezien van Ihattaren, Bergwijn en Malen, maar dat geeft ook aan hoeveel vertrouwen ze hebben.

Verdedigend was het ook niet eens zo slecht. Alleen geeft die lul van een Hendrix totaal onnodig een penalty weg en dat schot dat erin gaat, tsja... kan gebeurden. Zo’n bal gaat doorgaans net naast, of is voor de doelman, maar nu viel ie precies zoals het moet.

Rosario was wel hemeltergend slecht gisteren. Die moet je gewoon de aanvoerdersband afnemen. Doet hem duidelijk geen goed.
pi_189034946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, blijkbaar vond de technische staf dat we voldoende capaciteit op het middenveld hadden, want er is werkelijk nul moeite geïnvesteerd in het halen van een middenvelder van enig niveau.

Ik verwacht overigen binnenkort als dat gemis zich ook op de ranglijst laat voelen wel een of andere verklaring van J. de Jong. Dan zal hij wel gaan verhalen dat ze er echt wel naar gekeken hebben maar dat het allemaal niet haalbaar was en dat ze beter nog een 10e aanvallende speler konden halen :D
Afellay, Thomas, Ihattaren, Sadilek, Guti, Rosario en Hendrix.

Dat zijn 7 namen die mits wedstrijdfit in de basis kunnen starten.
  vrijdag 20 september 2019 @ 08:40:31 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189034969
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Afellay, Thomas, Ihattaren, Sadilek, Guti, Rosario en Hendrix.

Dat zijn 7 namen die mits wedstrijdfit in de basis kunnen starten.
Pereiro is er ook nog maar eentje die op de positie van Rosario een verbetering is heb je niet
pi_189035291
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Rosario was wel hemeltergend slecht gisteren. Die moet je gewoon de aanvoerdersband afnemen. Doet hem duidelijk geen goed.
Dit blijft voor mij wel het raadsel van PSV. Speelt echt al een jaar ontzettend slecht en is gewoon aanvoerder. :') Een huis- tuin en keukenvoetballer die net zo goed bij Groningen had kunnen spelen. (En daar ook niet zou opvallen.)
pi_189035527
quote:
Ik kan het moeilijk uitleggen maar het komt gemaakt en arrogant over. Het lachje ofzo. Vervelend agressief accentje erbij.

Dit wordt hem niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2019 09:41:56 ]
pi_189036016
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik kan het moeilijk uitleggen maar het komt gemaakt en arrogant over. Het lachje ofzo. Vervelend agressief accentje erbij.

Dit wordt hem niet.
Op mij maakt hij die indruk niet. En op grond van een accent al helemaal niet.
pi_189036027
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:28 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Op mij maakt hij die indruk niet. En op grond van een accent al helemaal niet.
Het is aan hem om het tegendeel te bewijzen. ;) Als hij over een jaar of 5 bij een internationale topclub speelt geef ik graag mijn ongelijk toe. Tot nu toe biedt het verleden daar weinig hoop op.
pi_189036082
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit wordt hem niet.
Beetje arrogantie kan geen kwaad. Al interpreteer ik zijn houding persoonlijk niet als arrogant, beetje meer het standaard Nederlandse tienervoetballertje met buitenlandse roots. Volgens mij is het in die kringen ook 'stoer' om zo'n accentje een beetje extra te benadrukken.

Hele talentvolle speler verder, dat lijkt me duidelijk. Verder even afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen om de lange termijn, bij PSV hebben natuurlijk ook jongens zoals Aissati, Labyad, Bakkali en Maher rondgelopen wat een minder leuke of succesvolle wending kreeg. Dit kereltje krijgt nu ook enorm veel over zich heen en dat zal er niet minder op worden als hij zijn keuze gaat bekend maken voor Marokko of Nederland. Afwachten hoe hij hier mee om weet te gaan, en tevens natuurlijk de bekende mindere fase die bijna elk talent wel krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2019 10:37:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')