Tja, blijkbaar vond de technische staf dat we voldoende capaciteit op het middenveld hadden, want er is werkelijk nul moeite geïnvesteerd in het halen van een middenvelder van enig niveau.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ihattaren was geweldig. Maar kom op Rosario en Hendrix is toch comedy capers. Hoe kan je dit de fans week op week voorschotelen. Vooral Rosario was super kut. Constant balverlies. Dat gaat Ajax zondag hard afstraffen.
hij is wel goedquote:Op donderdag 19 september 2019 21:02 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit begrijp ik dan wel weer. Dat knerpje is 17 jaar.
Talent zat, maar moet ook nog heel veel leren. En zondag heb je 'm ook weer nodig. Moet zo'n jong niet over z'n toeren jagen.quote:
nee heel begrijpelijk dat Van Bommel zuinig op hem is, wel 1 van de spelers waar ik vandaag van heb genoten, eigenlijk de speler waar ik vandaag van heb genotenquote:Op donderdag 19 september 2019 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Talent zat, maar moet ook nog heel veel leren. En zondag heb je 'm ook weer nodig. Moet zo'n jong niet over z'n toeren jagen.
Het is ook niet alleen 'zuinig zijn'. Je moet zo'n jong ook nog gewoon een beetje tegen zichzelf beschermen. Wat mij betreft laten ze hem voorlopig ook niet voor de camera's.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee heel begrijpelijk dat Van Bommel zuinig op hem is, wel 1 van de spelers waar ik vandaag van heb genoten, eigenlijk de speler waar ik vandaag van heb genoten
jij hebt nog een Bakkali traumaquote:Op vrijdag 20 september 2019 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen 'zuinig zijn'. Je moet zo'n jong ook nog gewoon een beetje tegen zichzelf beschermen. Wat mij betreft laten ze hem voorlopig ook niet voor de camera's.
Nee joh. Maar het is gewoon nog een gastje. Die moet je ook effe lekker laten ballen en genieten en niet meteen met al die voetbalwereldbullshit belasten. Dat gezever over het kiezen van een voetbalnationaliteit is al erg genoegquote:
ja dat is moeilijk, als je met de grote jongens mee doet wordt je er ook als één behandeld.quote:Op vrijdag 20 september 2019 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh. Maar het is gewoon nog een gastje. Die moet je ook effe lekker laten ballen en genieten en niet meteen met al die voetbalwereldbullshit belasten. Dat gezever over het kiezen van een voetbalnationaliteit is al erg genoeg
Ja snap ik, maar je mag als club zo'n gastje best nog een beetje uit de wind houden. Zeker wat media-aandacht betreft.quote:Op vrijdag 20 september 2019 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat is moeilijk, als je met de grote jongens mee doet wordt je er ook als één behandeld.
Het is geen populaire mening hier maar ik denk dat Ihatarren een groot risico loopt om net zo te eindigen als al die tientallen andere Marrokaanse supertalenten. (Inclusief Ibi.)quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 08:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is geen populaire mening hier maar ik denk dat Ihatarren een groot risico loopt om net zo te eindigen als al die tientallen andere Marrokaanse supertalenten. (Inclusief Ibi.)
Maakt op mij in zijn interviews een vervelende en nu al arrogante indruk.
Aanvallend was het gewoon prima. Iets teveel zaalvoetbal gezien van Ihattaren, Bergwijn en Malen, maar dat geeft ook aan hoeveel vertrouwen ze hebben.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, het leek weer nergens op maar toch weer de 3 punten binnen.
Afellay, Thomas, Ihattaren, Sadilek, Guti, Rosario en Hendrix.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar vond de technische staf dat we voldoende capaciteit op het middenveld hadden, want er is werkelijk nul moeite geïnvesteerd in het halen van een middenvelder van enig niveau.
Ik verwacht overigen binnenkort als dat gemis zich ook op de ranglijst laat voelen wel een of andere verklaring van J. de Jong. Dan zal hij wel gaan verhalen dat ze er echt wel naar gekeken hebben maar dat het allemaal niet haalbaar was en dat ze beter nog een 10e aanvallende speler konden halen
Pereiro is er ook nog maar eentje die op de positie van Rosario een verbetering is heb je nietquote:Op vrijdag 20 september 2019 08:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Afellay, Thomas, Ihattaren, Sadilek, Guti, Rosario en Hendrix.
Dat zijn 7 namen die mits wedstrijdfit in de basis kunnen starten.
Dit blijft voor mij wel het raadsel van PSV. Speelt echt al een jaar ontzettend slecht en is gewoon aanvoerder.quote:Op vrijdag 20 september 2019 08:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rosario was wel hemeltergend slecht gisteren. Die moet je gewoon de aanvoerdersband afnemen. Doet hem duidelijk geen goed.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 08:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maakt op mij in zijn interviews een vervelende en nu al arrogante indruk.
Ik kan het moeilijk uitleggen maar het komt gemaakt en arrogant over. Het lachje ofzo. Vervelend agressief accentje erbij.quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:38 schreef Degodvader het volgende:
[..]
PSV SPELER MOHAMED IHATTAREN OVER WATERPUT BOUWEN IN MAROKKO, DEBUUT OP 16-JARIGE LEEFTIJD & AFELLAY
Waar zit precies je probleem?
Op mij maakt hij die indruk niet. En op grond van een accent al helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk uitleggen maar het komt gemaakt en arrogant over. Het lachje ofzo. Vervelend agressief accentje erbij.
Dit wordt hem niet.
Het is aan hem om het tegendeel te bewijzen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:28 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Op mij maakt hij die indruk niet. En op grond van een accent al helemaal niet.
Beetje arrogantie kan geen kwaad. Al interpreteer ik zijn houding persoonlijk niet als arrogant, beetje meer het standaard Nederlandse tienervoetballertje met buitenlandse roots. Volgens mij is het in die kringen ook 'stoer' om zo'n accentje een beetje extra te benadrukken.quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk uitleggen maar het komt gemaakt en arrogant over. Het lachje ofzo. Vervelend agressief accentje erbij.
Dit wordt hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |