Conclusie; een modale mee-voetballer die de beeldvorming mee heeft gehad in het topjaar van Ajax.quote:Op woensdag 17 november 2021 16:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je moet toch wat als Klaassen en Wijnaldum verstoppetje spelen. Hij heeft gewoon teamgenoten nodig waar hij de bal aan kwijt kan en die er iets mee willen en kunnen. Zoals hij samenwerkte met Ziyech en Messi zeg maar.
Frenkie Simons/Wouters/Alvarezquote:Op woensdag 17 november 2021 16:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je moet toch wat als Klaassen en Wijnaldum verstoppetje spelen. Hij heeft gewoon teamgenoten nodig waar hij de bal aan kwijt kan en die er iets mee willen en kunnen. Zoals hij samenwerkte met Ziyech en Messi zeg maar.
Nee, het is een dienende speler van topniveau. Alleen als er niemand van topniveau te dienen valt dan heb je aan hem alleen ook niet heel veel. Hij is niet de man van de goals/assists maar de man van de fase daarvoor.quote:Op woensdag 17 november 2021 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Conclusie; een modale mee-voetballer die de beeldvorming mee heeft gehad in het topjaar van Ajax.
Noem nog eens wat andere grote spelers die die positie bekleden en niet kunnen verdedigen?quote:Op woensdag 17 november 2021 17:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nee, het is een dienende speler van topniveau. Alleen als er niemand van topniveau te dienen valt dan heb je aan hem alleen ook niet heel veel. Hij is niet de man van de goals/assists maar de man van de fase daarvoor.
Hoe kan een dienende speler topniveau zijn? die moet zo snel mogelijk de bal afgeven.quote:Op woensdag 17 november 2021 17:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nee, het is een dienende speler van topniveau. Alleen als er niemand van topniveau te dienen valt dan heb je aan hem alleen ook niet heel veel. Hij is niet de man van de goals/assists maar de man van de fase daarvoor.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:28 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Men heeft getracht Frenkie wat mannelijker te maken middels een baard. Het blijft een trutje.
En dat in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Denemarken. Dan ben je echt een hele grote.quote:Op zondag 27 maart 2022 07:20 schreef dezomervoorbij het volgende:
Die versnelling bij de vierde goal gisteren. Formidabel!
Oei, beetje dezelfde vibe als die jongen van BOOS, sniebest.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:28 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Men heeft getracht Frenkie wat mannelijker te maken middels een baard. Het blijft een trutje.
Ja want die Denen dachten: ‘Ah het is een oefenwedstrijd dus we laten Frenkie gewoon lopen’.quote:Op zondag 27 maart 2022 07:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En dat in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Denemarken. Dan ben je echt een hele grote.
Denenquote:Op zondag 27 maart 2022 09:33 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ja want die Denen dachten: ‘Ah het is een oefenwedstrijd dus we laten Frenkie gewoon lopen’.
Lucht het op, zo lekker anoniem schelden?quote:Op woensdag 30 maart 2022 08:40 schreef RamboDirk het volgende:
Zit in een leuke fase van 4 goede wedstrijden. Blijft een slap trutje die een half jaar uit vorm is om dan weer 4 leuke wedstrijden te spelen. Heb je niks aan, onbetrouwbaar.
Het trutje lijkt op weg naar de premier league. Dat wordt lachen.quote:‘ManUnited en Barça bereiken akkoord over Frenkie de Jong, Nederlander gaat meer verdienen dan CR7’
Manchester United en FC Barcelona zijn volgens Man Utd News akkoord over een transfersom van Frenkie de Jong. Hoeveel geld Barça zou ontvangen, maakte het Engelse medium niet bekend.
De Jong speelt sinds 2019 bij FC Barcelona nadat hij de overstap maakte van Ajax.
Bestbetaalde speler?
The Daily Record meldde dat De Jong de absolute grootverdiener kan worden op Old Trafford, waar Erik ten Hag volgend seizoen trainer is. De Jong zou een weeksalaris van 465.000 euro kunnen opstrijken. Dat is fors meer dan Cristiano Ronaldo: 350.000 euro. Keeper David De Gea ontvangt wekelijks zo'n 440.000 euro.
Zolang hij tackles kan ontwijken, kan hij de meeste middenvelders wel zoek spelen daar. Dat worden drie geweldige weken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het trutje lijkt op weg naar de premier league. Dat wordt lachen.
Lijkt me nog steeds een broodje aap verhaal, is Ten Hag meteen zijn hele budget kwijt voor volgend seizoen, terwijl je ook gewoon Pogba zijn contract kan verlengen, dat is in alle gevallen goedkoper dan Frenkie halen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het trutje lijkt op weg naar de premier league. Dat wordt lachen.
tsja of je daar nou blij van wordt...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds een broodje aap verhaal, is Ten Hag meteen zijn hele budget kwijt voor volgend seizoen, terwijl je ook gewoon Pogba zijn contract kan verlengen, dat is in alle gevallen goedkoper dan Frenkie halen.
quote:Frenkie de Jong vraagt jeugdliefde Mikky ten huwelijk: ‘Ik kan niet wachten op de rest van ons leven’
Frenkie de Jong heeft zijn jeugdliefde Mikky Kiemeney ten huwelijk gevraagd. Dat deed de middenvelder van FC Barcelona en Oranje op vakantie in de Verenigde Staten. ,,Ik kan niet wachten om de rest van mijn leven met jou te delen", schreef De Jong bij zijn foto op Instagram
Die jongen is nu zelfs op papier cucked.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:28 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/s(...)-ons-leven~a726fd88/
[..]
[ afbeelding ]
Je middelbare schoolliefde trouwen, het is niet voor iedereen, maar Frenkie heeft wel een beetje het geluk aan z'n reet hangen.
Wel een mooie plek om de vriendin van Frenkie de Jong ten huwelijk te vragenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:28 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Je middelbare schoolliefde trouwen, het is niet voor iedereen, maar Frenkie heeft wel een beetje het geluk aan z'n reet hangen.
Of anders om natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een mooie plek om de vriendin van Frenkie de Jong ten huwelijk te vragen
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:28 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ons Berquote:Op maandag 25 juli 2022 16:26 schreef FireFox1 het volgende:
Nog even en Frenkie moet contributie betalen om bij Barca te blijven spelen.
Volgens mij kom jij uit Arkel en ben je ziekelijk jaloers omdat jij nog steeds een truttig amateurtje bent.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:04 schreef RamboDirk het volgende:
Trutje gonna trutje.
Presteert conform het modale meevoetballers bestaan op het wk. Want een walgelijke spelvertrager.
Dit zou ik niet pikken @RamboDirkquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 08:12 schreef Document1 het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij uit Arkel en ben je ziekelijk jaloers omdat jij nog steeds een truttig amateurtje bent.
Die twee hebben nog een tijdje verkering gehad voordat Frenkie naar Barcelona vertrok:quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:24 schreef Marsenal het volgende:
Ik weet toevallig dat RamboDirk een jonge fysiek krachtige centrale verdediger bij Bayern München is, dus jaloezie is het niet, de ergernis zit ergens anders in.
Prachtige sleutelbenen voor zo'n jonge jongen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die twee hebben nog een tijdje verkering gehad voordat Frenkie naar Barcelona vertrok:
[ afbeelding ]
Hier had Frenkie nog wat langer haar, stond 'm ook wel leuk.
Ik kan nog geen bal normaal geven over 1 meter. Maar daar gaat het hier niet om, ik sta niet op het WK.quote:Op zaterdag 26 november 2022 08:12 schreef Document1 het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij uit Arkel en ben je ziekelijk jaloers omdat jij nog steeds een truttig amateurtje bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |