Oh daar zijn we het wel over eens hoor, uiteraard.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast mij wel, dit is echt 20 stappen te ver.

Nee geen idee ook...quote:Op woensdag 18 september 2019 09:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb jij de boeken niet gelezen over de Madrid Maffia? In met name het tweede deel komt die verschuiving van machten duidelijk naar voren.

Dat was het hoofd op straat al. Maar je moet wat om aanzien te blijven houden.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast mij wel, dit is echt 20 stappen te ver.

Dan denk je verkeerd. Zullen nog maar weinig advocaten zijn die zich hieraan gaan branden, vooral als je een gezin hebt. Kies je toch liever voor je kinderen en partner. Wetende hoe ver dat tuig kan gaan.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een hele hoop advocaten gok ik maar zo. Dit raakt aan hun beroepseer.

Die is zelf toch ook al gevlogen?quote:Op woensdag 18 september 2019 09:16 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wie het nu nog aandurft Nabil B. te vertegenwoordigen.

nee toch?quote:Op woensdag 18 september 2019 09:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Die is zelf toch ook al gevlogen?

Die heeft het beschermingsgedeelte opgezegd om justitie onder druk te zetten hem toch echt goed te gaan beschermen.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:21 schreef probeer het volgende:
[..]

Waarom zou zij reagerenquote:Op woensdag 18 september 2019 09:22 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of Inez Weski, de advocate van Taghi, gaat reageren.

Uiteraard pak je alleen de schutter.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar daarmee pak je alleen een schuttertje.. Saïd Razzouki en Ridouan Taghi zijn degene die je moet hebben natuurlijk

Ik hoop eigenlijk op Sjon.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:22 schreef dokter.knakworst het volgende:
Dat wordt weer de hele avond Peter r de Vries op tv

Nee is kroongetuige he?quote:Op woensdag 18 september 2019 09:21 schreef probeer het volgende:
[..]

Nou ja, omdat een collega van haar vermoedelijk geliquideerd is in opdracht van haar cliënt, dat is toch wel een dingetje. Maar nee, ik snap dat ze niet daadwerkelijk gaat reageren.quote:

Wat een gevaarlijke aanname.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, omdat een collega van haar vermoedelijk geliquideerd is in opdracht van haar cliënt, dat is toch wel een dingetje. Maar nee, ik snap dat ze niet daadwerkelijk gaat reageren.

16-20 jaar.. je vraagt je toch af wat voor figuren dat moeten zijn. Jonge ventjes die zich voor enkele duizenden euro's om laten praten om dit te doen. Of zou het Oost Europees volk zijn dat inmiddels de Duitse Grens alweer over is..quote:Op woensdag 18 september 2019 09:22 schreef Mr.Ping het volgende:
Was het weer een schutter van kleur?

Ik grijp maar even wat uit de lucht.quote:

Omdat het ze niet boeit als het misgaat.. dan huren ze gewoon een nieuwe.. geld is geen puntquote:Op woensdag 18 september 2019 09:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard pak je alleen de schutter.
Waarbij het me verbaast dat ze daar (iig bij de moord op de broer van Nabil B) van die prutsers voor inhuren, het boeit zelfs niet dat het een beetje lastig te traceren is, hoewel in dit geval en dat van de broer niet heel moeilijk is te bedenken wie er achter zit.

Het probleem van een prutser is wellicht ook dat die wat makkelijker gepakt wordt, wat voor geen enkele opdrachtgever goed is, hoe goed ze zichzelf ook beschermen.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Omdat het ze niet boeit als het misgaat.. dan huren ze gewoon een nieuwe..
Vandaar ook die vergis liquidaties...

Na vanmorgen begrijpt justitie iig hoe belangrijk dat is.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heeft het beschermingsgedeelte opgezegd om justitie onder druk te zetten hem toch echt goed te gaan beschermen.

Nee, want anderen die gevlucht zijn, hebben geld bij moeten lenen om de handel levend te houden. Als ze vervolgens een keer genaaid worden is het spaarpotje leeg en hebben ze een schuld openstaan bij andere grote jongens.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:20 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee geen idee ook...
De oude garde in deze wereld is een jaar of 45 inmiddels.. Saïd Razzouki en Ridouan Taghi en hebben vrijwel ongelimiteerd poen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |