abonnement Unibet Coolblue
pi_188994002
Shelly is met het script bezig. Uhhh Bootje ijsberg zinken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_188994005
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:49 schreef Harrison het volgende:
Wat een vals kutwijf is die Lex zeg :r
Samen met die Merel, zag je haar vals lachen toen Lex zei ze zei Maar Lex, wat moet ik hier mee, Merel is mijn vriendin. Nou wat een vriendin als iemand je zo een hak wil zetten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188994010
dreetje jat altijd een snoepje bij het kruidvat
dreetje van de straat
met haar kogelketting
pi_188994013
Lex gaat verslag doen aan Hiske, dat ze het gezegd heeft
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188994014
ze heeft een daad verricht, oud vals mokkel
Make trouble not war
pi_188994023
Zie die valse rot kop van Hiske, ze geniet er zichtbaar van
Valse wijven

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188994032
oh Lex is niet zo, is uit haar compffoooorzoon
Make trouble not war
pi_188994035
de beschuitsnee van plantinga wordt weer wat minder droog bij het aanhoren van judas lexie

pi_188994052
er moet meer dan 24 uur overheen zegt Hiske
Make trouble not war
pi_188994054
Volgens mij is Lex gewoon jaloers op Franny dat zij zo gemakkelijk met iedereen vriendjes is. Ze kan het ook niet uitstaan dat Franny heeft meegebouwd aan die gym, waar zij zelf geen vinger naar heeft uitgestoken. Franny heeft dus eigenlijk meer recht op die gym dan Lex, maar Lex wil hem voor zichzelf.
pi_188994060
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:55 schreef Bramenstruik het volgende:
ze heeft een daad verricht, oud vals mokkel
Woehahahaha echt het leukste wat ik in tijden op streams heb gezien
pi_188994061
msschien kan er iemand 24 uur over haar heen, misselijke kut
Make trouble not war
pi_188994065
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:58 schreef Bramenstruik het volgende:
er moet meer dan 24 uur overheen zegt Hiske
Had ik niet van Hiske verwacht
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_188994073
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:59 schreef Bramenstruik het volgende:
msschien kan er iemand 24 uur over haar heen, misselijke kut
bestaan er condooms met een diamantenboorkop erop?
pi_188994074
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Had ik niet van Hiske verwacht
ik ook niet
Make trouble not war
pi_188994081
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Samen met die Merel, zag je haar vals lachen toen Lex zei ze zei Maar Lex, wat moet ik hier mee, Merel is mijn vriendin. Nou wat een vriendin als iemand je zo een hak wil zetten
Inderdaad! Echt een misselijke streek! Hebben ze nou zelf niet in de gaten dat deze "test" eerder bewijst dat ze zelf niet te vertrouwen zijn als vriendin?
pi_188994092
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:58 schreef Harrison het volgende:
Volgens mij is Lex gewoon jaloers op Franny dat zij zo gemakkelijk met iedereen vriendjes is. Ze kan het ook niet uitstaan dat Franny heeft meegebouwd aan die gym, waar zij zelf geen vinger naar heeft uitgestoken. Franny heeft dus eigenlijk meer recht op die gym dan Lex, maar Lex wil hem voor zichzelf.
Franny gaat slecht met Shelley, Alex en merel is haar zat liet ze vandaag weten. En Gerrit was net boos op haar. Ook hiske lacht nu mee..dus valt wel mee met vrienden
pi_188994093
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Had ik niet van Hiske verwacht
Ik ook niet
pi_188994107
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:58 schreef Harrison het volgende:
Volgens mij is Lex gewoon jaloers op Franny dat zij zo gemakkelijk met iedereen vriendjes is. Ze kan het ook niet uitstaan dat Franny heeft meegebouwd aan die gym, waar zij zelf geen vinger naar heeft uitgestoken. Franny heeft dus eigenlijk meer recht op die gym dan Lex, maar Lex wil hem voor zichzelf.
Nee die domme dikke kut heeft zich op laten hitsen door anderen. Niks meer niks minder. Ze verliest haar geloofwaardigheid per minuut
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_188994114
Merel ziet de oren van Frennie groeien, off all people!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Make trouble not war
pi_188994117
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
Shelly is met het script bezig. Uhhh Bootje ijsberg zinken
...daar gaat ze!
  dinsdag 17 september 2019 @ 19:03:49 #72
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_188994129
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:58 schreef Harrison het volgende:
Volgens mij is Lex gewoon jaloers op Franny dat zij zo gemakkelijk met iedereen vriendjes is. Ze kan het ook niet uitstaan dat Franny heeft meegebouwd aan die gym, waar zij zelf geen vinger naar heeft uitgestoken. Franny heeft dus eigenlijk meer recht op die gym dan Lex, maar Lex wil hem voor zichzelf.
Lexie wil eigenlijk net zo graag vriendjes met iedereen zijn als Franny. Ze heeft zich gewoon voor het karretje van Hiske en Merel laten spannen, om te pleasen.....
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
pi_188994135
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 19:02 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

...daar gaat ze! [ afbeelding ]
Wel een leuke om geen zak meer te doen. :{w Ben met script bezig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_188994139
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 19:00 schreef Harrison het volgende:

[..]

Inderdaad! Echt een misselijke streek! Hebben ze nou zelf niet in de gaten dat deze "test" eerder bewijst dat ze zelf niet te vertrouwen zijn als vriendin?
^O^
pi_188994160
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 19:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee die domme dikke kut heeft zich op laten hitsen door anderen. Niks meer niks minder. Ze verliest haar geloofwaardigheid per minuut
Ze begon vanmorgen zelf opeens over Franny te roddelen tegen Merel, toen Merel foto's ging maken van haar kleding. Dat ze Franny niet meer vertrouwt en zo en dat ze dat zouden moeten testen. Daarna hebben Merel en Hiske dat plan verder uitgewerkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')