En dan komt ze aan met het is heel snel gegaanquote:
ze moeten snelheidsboetes inkomensafhankelijk makenquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Ze moeten de snelheidsboetes omlaag doen
Zekers, want die mensen die we nu binnenhalen hebben daar echt wel de capaciteiten voorquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Woningtekort laten we mensen van buiten halen genius
Ho eens even.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze moeten snelheidsboetes inkomensafhankelijk maken
jij mag een metertje ergens op de A76 hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn belastinggeld = Mijn snelweg = mijn bezit. En ik mag doen met mijn bezit, wat ik maar wil![]()
Nou mooi niet dus
Ik had een collega en die had 30k bij ICEsave staan... 1 dag voordat de boel klapte kon hij het online retour boeken.....quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Daar had ik toendertijd dik aan verdiend aan consultancy werk om al die doekoe weer terug te storten bij al die zielige nederlanders![]()
Om het daarna hetzelfde kunstje te doen bij ICEsave
Meh, die kun je niet etenquote:
Ja... Nu écht.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:32 schreef FlippingCoin het volgende:
En dan komt ze aan met het is heel snel gegaan
Ze moeten het investeren in woningen totaal onaantekkelijk maken.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:34 schreef svann het volgende:
[..]
Ja... Nu écht.
Een van de vorige ideeën was de verhuurdersheffing.
In Overijssel doen ze dat al wel...quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:34 schreef BlackNero het volgende:
Kunnen we die co2 niet onder de grond van Groningen spuiten?
jaaaa gaskraan openquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:34 schreef BlackNero het volgende:
Kunnen we die co2 niet onder de grond van Groningen spuiten?
Kalm aan Adolf.quote:
crewbash levenslange banquote:
Wopke komt heel goed over jaquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik vertrouw Wopke wel met het beheren van mijn centjes
Toekomstige president!quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik vertrouw Wopke wel met het beheren van mijn centjes
Dan moet CDA waarschijnlijk de grootste worden, anders wordt het Rutte IVquote:
Ja, ga lekker CDA stemmen. Die vervolgens weer met de VVD optrekken.quote:
Zullen we eerst maar Baudet doen?quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan moet CDA waarschijnlijk de grootste worden, anders wordt het Rutte IV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |