Bron: https://www.dgdv.nl/huurvermindering-gebreken-aan-huurwoning/quote:Als een huurwoning gebreken vertoont dan kan dit het huurgenot aantasten. In principe is de verhuurder verplicht deze gebreken te verhelpen. Als de verhuurder in gebreke blijft tot herstel over te gaan, mag de huurder de gebreken zelf (laten) herstellen en de kosten daarvan op de verhuurder verhalen.
Het zit onder de grond he en de lek zit niet eens bij mijn huis maar heb er dus wel last vanquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:25 schreef valentijn101 het volgende:
Kun je de leggage niet afdichten met ducktape, natte lap, huishoudfolie of zo iets om de stank tegen te houden?
Mss maar ik weet niet hoe snel zoiets wettelijk opgelost moet wordenquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:27 schreef Filosoofert het volgende:
Woningcorporatie nogmaals vragen voor een snellere oplossing.
Is dat niet het mogelijk?
Dan aangeven dat je huis niet bewoonbaar is ivm verontreinigde lucht en dat je dus een ander onderkomen moet zoeken. Dit houdt in dat je dus geen huur kan betalen (en ook niet hoeft, ze verzuimen hun gedeelte van het contract, namelijk geschikte woonruimte aanbieden).
Let maar eens op hoe snel het opgelost kan worden...
Zie post hierbovenquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bron: https://www.dgdv.nl/huurvermindering-gebreken-aan-huurwoning/
Direct? Lijkt mij niet gezond om in te leven...quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Mss maar ik weet niet hoe snel zoiets wettelijk opgelost moet worden
Tja klinkt meer een gevalletje: Moeilijk dus we kijken later wel een keer..quote:
Stoppen met huur betalen is niet de oplossing. Ik zou me tot de huurcommissie richten, en die een uitspraak laten doen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:27 schreef Filosoofert het volgende:
Woningcorporatie nogmaals vragen voor een snellere oplossing.
Is dat niet het mogelijk?
Dan aangeven dat je huis niet bewoonbaar is ivm verontreinigde lucht en dat je dus een ander onderkomen moet zoeken. Dit houdt in dat je dus geen huur kan betalen (en ook niet hoeft, ze verzuimen hun gedeelte van het contract, namelijk geschikte woonruimte aanbieden).
Let maar eens op hoe snel het opgelost kan worden...
Is het huis waar het lek zit van dezelfde verhuurder?quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Het zit onder de grond he en de lek zit niet eens bij mijn huis maar heb er dus wel last van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |