abonnement Unibet Coolblue
pi_189706701
Vanochtend stond ik op de A12 in de file en dan zie je op een gegeven moment steeds dezelfde auto's om je heen, haal je elkaar in enzo. Daar zaten een aantal in het oog springende auto's tussen waaronder een knalrode Audi S4 en een knalrode Fiat 500.

Toen ik eind van de middag naar huis reed (gelukkig gewoon met 130) kwam ik diezelfde auto's ineens weer tegen: de knalrode S4 (moet haast wel dezelfde zijn) en de Fiat 500 met hetzelfde omaatje achter het stuur.
pi_189709604
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:40 schreef DeTolk het volgende:
Vroeger met mn eerste auto ,Swift 1.6 glx uit 1992, moest ik vaak de afsluitdijk over voor werk. Ik maakte er een sport van om vooraan te staan bij de slagbomen, en dan voluit te gaan over de dijk, met 166 per uur en een rammelende auto

Heerlijke tijden O+
Soms zie je ook motorrijders staan bij de A6 bij de Ketelbrug. Als de brug weer dicht gaat, heb je dus een lege A6 voor je :)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_189709900
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:40 schreef DeTolk het volgende:
Vroeger met mn eerste auto ,Swift 1.6 glx uit 1992, moest ik vaak de afsluitdijk over voor werk. Ik maakte er een sport van om vooraan te staan bij de slagbomen, en dan voluit te gaan over de dijk, met 166 per uur en een rammelende auto

Heerlijke tijden O+
Haha 166. Ik reed een keer, met m'n ouders achterin, over de afsluitdijk. We reden in een oude Lexus LS (masterbak) en m'n moeder houdt er nooit van als ik te hard rijd. Dus ik ging telkens een klein beetje harder rijden tot ongeveer 180 ofzo. Zegt m'n moeder: waarom rijdt iedereen toch zo langzaam :') ik zei kijk eens, we gaan al 180 hoor. :o :o :o
Facts don't care about your feelings
pi_189710212
Zoveel tanken dat je precies op 40,00 liter of 60,00 euro uitkomt.

Waar dat goed voor is? Helemaal nergens.
pi_190252849
Vanmorgen was het wel heel mooi weer hoor. Het was koud, maar oei, zo door het bos met de nevel tussen de bomen door, wat is het toch fijn om te motor te rijden O+
pi_190254413
Met een flink tempo een klaverblad nemen is wel leuk.
Als iedere angsthaas 80 rijdt zelf de binnenbocht doorjassen met 110+ (die klaverbladen bij Utrecht A12/A27/A28).

Ook plezierig is bij een mooie zomernacht over een praktisch lege autosnelweg cruisen met goede muziek, of op zo'n mooie warme zomeravond met de ramen open door een binnenstad heenrijden.

Of, zoals gister, als alles in de linkerstrook voor het stoplicht staat en je over de rechterstrook bij het stoplicht aankomt als 'ie op groen springt en je die hele rits auto's in een keer voorbij bent.
pi_190254829
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Met een flink tempo een klaverblad nemen is wel leuk.
Als iedere angsthaas 80 rijdt zelf de binnenbocht doorjassen met 110+ (die klaverbladen bij Utrecht A12/A27/A28).

Ook plezierig is bij een mooie zomernacht over een praktisch lege autosnelweg cruisen met goede muziek, of op zo'n mooie warme zomeravond met de ramen open door een binnenstad heenrijden.

Of, zoals gister, als alles in de linkerstrook voor het stoplicht staat en je over de rechterstrook bij het stoplicht aankomt als 'ie op groen springt en je die hele rits auto's in een keer voorbij bent.
Hier kan ik me wel behoorlijk in vinden, trouwens.
pi_190308276
Het blijft toch leuk als je weet dat er twee auto’s voor je een politiewagen rijdt over de snelweg en er dan iemand in een afgeragde BMW aan komt scheuren en de BMW-rijder de politie pas spot als hij naast ze rijdt en dan volledig in de ankers vliegt :') _O-
pi_190310277
Ik kan het nooit laten bij een stoplicht met 2 banen, als ik dan vooraan sta naast iemand, om toch even dat stoplichtsprintje te doen :') Mijn 150PK DSG accelereert toch meestal sneller dan de gemiddelde auto, dus eerst gewoon normaal optrekken en als ik merk dat die ander voluit gaat toch even gas bij en 'bye bye zwaai zwaai' ;)
  zaterdag 7 december 2019 @ 20:20:18 #110
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_190317123
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:45 schreef Palomar het volgende:
Ik kan het nooit laten bij een stoplicht met 2 banen, als ik dan vooraan sta naast iemand, om toch even dat stoplichtsprintje te doen :') Mijn 150PK DSG accelereert toch meestal sneller dan de gemiddelde auto, dus eerst gewoon normaal optrekken en als ik merk dat die ander voluit gaat toch even gas bij en 'bye bye zwaai zwaai' ;)
Dat is ook mijn pleziertje, maar dan met het eco leasehok ;(
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_190339020
Wat ik ook altijd leuk vind is iemand voor de eerste keer meenemen op de motor en dan de reactie van haar mee te krijgen O+
pi_190339631
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:45 schreef Palomar het volgende:
Ik kan het nooit laten bij een stoplicht met 2 banen, als ik dan vooraan sta naast iemand, om toch even dat stoplichtsprintje te doen :') Mijn 150PK DSG accelereert toch meestal sneller dan de gemiddelde auto, dus eerst gewoon normaal optrekken en als ik merk dat die ander voluit gaat toch even gas bij en 'bye bye zwaai zwaai' ;)
En dan plotseling gaat het blauw blauw aan en wordt er geschreven.
pi_190339639
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

En dan plotseling gaat het blauw blauw aan en wordt er geschreven.
Haha had ik een keer, in een Golf 5 reed die popo. Hij liep ook te gassen dus ik ook. Toen ineens dat bordje met politie omhoog: "heb je geld teveel" zei hij :') Beetje flauw, maar gelukkig gaf ie geen boete.
Facts don't care about your feelings
pi_190339787
Zojuist super veel file op mijn rit maar werk. Dan is het wel echt fijn om te merken dat best wel veel automobilisten ruimte maken om mij tussen de file door te laten rijden. :)
pi_190339973
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 09:56 schreef DW457 het volgende:
Zojuist super veel file op mijn rit maar werk. Dan is het wel echt fijn om te merken dat best wel veel automobilisten ruimte maken om mij tussen de file door te laten rijden. :)
Ze zijn bang dat hun spiegel eraf geklapt wordt.
pi_190340093
quote:
12s.gif Op maandag 9 december 2019 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ze zijn bang dat hun spiegel eraf geklapt wordt.
Gezien jouw gebruikersnaam is dat al een paar keer gebeurd, of niet?
pi_190340121
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:26 schreef DW457 het volgende:

[..]

Gezien jouw gebruikersnaam is dat al een paar keer gebeurd, of niet?
Nee gelukkig niet.

Motorrijders mogen tussen de auto's door (niet alleen gedoogd, het is wettelijk toegestaan) en ik maak altijd ruimte.
Was de voornaamste reden niet dat motoren slecht tegen stilstaan konden omdat ze doorgaans luchtgekoeld waren en dat ze daarom tusen de auto's door mochten?
pi_190340177
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet.

Motorrijders mogen tussen de auto's door (niet alleen gedoogd, het is wettelijk toegestaan) en ik maak altijd ruimte.
Was de voornaamste reden niet dat motoren slecht tegen stilstaan konden omdat ze doorgaans luchtgekoeld waren en dat ze daarom tusen de auto's door mochten?
Geen flauw idee (klopt overigens wel bij veel motoren). Ik vind het zelf echter wel ideaal om er tussendoor te glippen.
  maandag 9 december 2019 @ 10:35:44 #119
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190340181
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet.

Motorrijders mogen tussen de auto's door (niet alleen gedoogd, het is wettelijk toegestaan) en ik maak altijd ruimte.
Was de voornaamste reden niet dat motoren slecht tegen stilstaan konden omdat ze doorgaans luchtgekoeld waren en dat ze daarom tusen de auto's door mochten?
Nee, je silhout is smaller en dus wordt je sneller over het hoofd gezien door achterop komend verkeer.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_190340251
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:

Motorrijders mogen tussen de auto's door (niet alleen gedoogd, het is wettelijk toegestaan) en ik maak altijd ruimte.
Jaja wettelijk toegestaan, maar ze mogen alleen 10 km/u harder gaan dan de auto's rijden. Dat heb ik er nog nooit eentje zien doen :')
Facts don't care about your feelings
  maandag 9 december 2019 @ 10:45:22 #121
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190340277
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:42 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Jaja wettelijk toegestaan, maar ze mogen alleen 10 km/u harder gaan dan de auto's rijden. Dat heb ik er nog nooit eentje zien doen :')
Hij die zonder zonden is, werpt de eerste steen zie ik
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_190340295
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:42 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Jaja wettelijk toegestaan, maar ze mogen alleen 10 km/u harder gaan dan de auto's rijden. Dat heb ik er nog nooit eentje zien doen :')
Ding is ook: als het verkeer stilstaat zou je dus 10 km/u mogen, formeel. Nou, ik kan je vertellen: dat rijdt echt verrot op de motor. Daarbij is een stilstaande file de meest veilige file om tussendoor te rijden.
pi_190340369
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2019 10:45 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hij die zonder zonden is, werpt de eerste steen zie ik
>:) >:) :*

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:47 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ding is ook: als het verkeer stilstaat zou je dus 10 km/u mogen, formeel. Nou, ik kan je vertellen: dat rijdt echt verrot op de motor. Daarbij is een stilstaande file de meest veilige file om tussendoor te rijden.
Ik geloof je. Helaas zijn verkeersregels niet altijd logisch :P
Facts don't care about your feelings
pi_190340377
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2019 10:45 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hij die zonder zonden is, werpt de eerste steen zie ik
Als het om autorijden gaat, dan gooi ik die steen zonder aarzelen.
pi_190340403
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:53 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

>:) >:) :*
[..]

Ik geloof je. Helaas zijn verkeersregels niet altijd logisch :P
Helemaal waar. Begreep ik uit jouw berichten nou dat jij een Tesla rijdt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')