Daar heb ik nix over te zeggen, maar ik zal vragen of Ton een mooie lul met een dikke kop wil tekenen voor je..quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Daag zuipschuit van me, maak je een mooie tekening voor me?
en een paar prachtig, glimmende "cojones" graagquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar heb ik nix over te zeggen, maar ik zal vragen of Ton een mooie lul met een dikke kop wil tekenen voor je..
Sorry, lijkt het een beetje?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
en een paar prachtig, glimmende "cojones" graag
Eén gezicht, subliem gewoon, alleen was ze toch niet helemaal kaal, je moeder??quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sorry, lijkt het een beetje?
[ afbeelding ]
Ik had speciaal gevraagd om een mooi lul met een dikke kop voor jou, jammer dat je het niet op waarde schatquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Eén gezicht, subliem gewoon, alleen was ze toch niet helemaal kaal, je moeder??
Hij is mooi hoor jongen, ik zal 'm boven m'n bed hangenquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had speciaal gevraagd om een mooi lul met een dikke kop voor jou, jammer dat je het niet op waarde schat
Heel fijn, Tonja heeft haar allerbest er op gedaan toen ze wist dat het voor jou was...quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor jongen, ik zal 'm boven m'n bed hangen
ik lees net dat hij wel werd bedreigd, maar niet beveiligd.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:55 schreef magnaal het volgende:
Godsamme ik word wakker lees internet...Advocaat geliquideerd...Ik vind dat zo vreselijk...Moest het even kwijt..
Vreselijk nieuws inderdaad 😡quote:Op woensdag 18 september 2019 09:55 schreef magnaal het volgende:
Godsamme ik word wakker lees internet...Advocaat geliquideerd...Ik vind dat zo vreselijk...Moest het even kwijt..
Is gelukt er mogen alleen maar YT´ squote:
Ik weet niet of alle Ytubes legaal zijn hoor, dus wees een beetje voorzichtig ....quote:Op woensdag 18 september 2019 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Is gelukt er mogen alleen maar YT´ s
quote:
Uiteraard is het om aandacht te doen en logisch dat dit besproken wordt.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:22 schreef JijWel het volgende:
Dus....
Wyatt plaatst een foto net alsof ie uto in gaat.
Hier besteden we dan uiteraard weer aandacht aan en dat is ook wat Wyatt wil.
Alleen mogen we niets verkeerds zeggen over Wyatt.
Oh en wat verkeerd is weten we niet eens want schijnbaar is de waarheid benoemen al verkeerd.
Dikke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |