Zeer zeker. Ze wilde zó graag naar bed vandaagquote:Op zondag 22 september 2019 20:16 schreef Molo het volgende:
Goed bezig mensen! Wat een tempo![]()
De dame herself is ook content?
Dat hoor je kinderen nooit zeggenquote:Op zondag 22 september 2019 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeer zeker. Ze wilde zó graag naar bed vandaag
Och, ik had eerder deze week al de "mama, mag ik nog meer spruitjes?" primeur, dus ik kijk nergens meer van opquote:Op zondag 22 september 2019 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat hoor je kinderen nooit zeggen
Creepy, doch heel gewenst!
Jullie ook rustige avond gewenst!
Mijnes pikt de spruitjes onder mijn vingers vandaan als ik ze net heb afgegoten en nog even op het aanrecht staanquote:Op zondag 22 september 2019 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, ik had eerder deze week al de "mama, mag ik nog meer spruitjes?" primeur, dus ik kijk nergens meer van op
Holy shit, mijn tandglazuur!quote:Op zondag 22 september 2019 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
Thanks!
We hebben overigens nog een lange muur met hartjes:
[ afbeelding ]
Het was ook wel even echt aanpoten hoor, maar onze zoon werkte fijn mee door gisteren een middagdut van 4 uur te doen en de dochter hadden we een dagje uitbesteed bij haar BFFquote:
Zitten jouw plinten er al op trouwens?quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:05 schreef monsterd. het volgende:
Fijne voortgang weer! En echt oneindige respect voor jullie tempo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |