abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 september 2019 @ 15:34:49 #1
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188974439


quote:
Zoon Femke Halsema gearresteerd in verband met gewapende inbraak

Burgemeester Femke Halsema (GroenLinks) van Amsterdam is in grote verlegenheid gebracht door de arrestatie van haar minderjarige zoon in verband met een gewapende inbraak. Dat schrijft De Telegraaf woensdag.

De vijftienjarige jongen werd in het weekeinde van 14 juli opgepakt na een achtervolging. De burgemeesterszoon was met een andere jongen op de vlucht omdat zij waren betrapt bij een inbraak op een woonboot.

Na de arrestatie vond de politie op de woonboot twee messen die de jeugdige verdachten kennelijk als wapen hadden meegenomen. Ook werd op de vluchtroute een alarmpistool gevonden. De politie vermoedt dat het tweetal het wapen tijdens het vluchten heeft weggegooid.

Binnen kringen van politie en Openbaar Ministerie is groot ongenoegen omdat de aanhouding al weken ’onder de pet’ wordt gehouden. De officiële reden is dat het onderzoek in alle rust moet plaatsvinden. Veel politiemensen vrezen echter dat het incident in de doofpot gaat.

De affaire is pijnlijk voor Halsema. Dinsdag schreef de burgemeester aan de gemeenteraad dat ze gaat kijken of er extra maatregelen nodig zijn naar aanleiding van de recente geweldsincidenten in de stad.De hoofdstad werd de afgelopen week opgeschrikt door meerdere schietincidenten, waarvan meerdere in Zuidoost, in Geuzenveld en op IJburg. Ook werd er een handgranaat gevonden bij een woning in Zuidoost.

https://tpo.nl/2019/08/14(...)verband-met-inbraak/
Update :
Het "nepwapen" blijkt van vader te zijn, en niet echt een nepwapen maar een onklaar gemaakte revolver.
Heeft 10 dagen in de ambtswoning gelegen.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ambtswoning-a3973363
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 16 september 2019 @ 15:35:02 #2
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188974442
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je dicht de burgemeester veel te veel macht toe als je denkt dat zij tegen de wens van de overige wethouders in deze man had kunnen tegenhouden om op te stappen.

Hoe ze met die opmerking politiek stelling neemt, is me overigens een raadsel. In mijn ogen is dat een neutrale opmerking, die jij dan uitlegt als dat D66 iemand moet leveren die wel de linkse MEERDERHEID (of je het daar nu mee eens bent of niet, dat is een feit) ter wille is.
Je hebt vast het interview op AT5 niet gezien. Hier dan. https://www.at5.nl/artike(...)lafistisch-onderwijs
Exact dezelfde micro-expressies van hypocrisie die zij tentoonspreide bij die van haar zoon. Telkens een "misgemaakt" schijnheilig glimlachje wanneer ze gaat vedraaien.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188974492
Jeetje zeg, is dit nou drie topics speculaties en analyses, of zijn er ook daadwerkelijk ontwikkelingen in de Stopera/ambtswoning? Gezien de TT.
Somebody that I used to know
pi_188974522
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:35 schreef Vallon het volgende:

[..]

Je hebt vast het interview op AT5 niet gezien. Hier dan. https://www.at5.nl/artike(...)lafistisch-onderwijs
Exact dezelfde micro-expressies van hypocrisie die zij tentoonspreide bij die van haar zoon. Telkens een "misgemaakt" schijnheilig glimlachje wanneer ze gaat vedraaien.
Kijk, ook dat is weer je eigen invulling.

Jij ziet "micro expressies", ik zie Femke zoals ze altijd praat.

Die beste man is opgestapt omdat hij z'n plan er niet door kreeg, dat is politiek, prima toch.
pi_188974523
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 15:40 schreef Postbus100 het volgende:
Jeetje zeg, is dit nou drie topics speculaties en analyses, of zijn er ook daadwerkelijk ontwikkelingen in de Stopera/ambtswoning? Gezien de TT.
Misschien maar vast gaan speculeren over de gewenste opvolger? })
pi_188974534
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 15:40 schreef Postbus100 het volgende:
Jeetje zeg, is dit nou drie topics speculaties en analyses, of zijn er ook daadwerkelijk ontwikkelingen in de Stopera/ambtswoning? Gezien de TT.
Neuh, Vallon heeft als een havik zitten wachten tot het slotje op het vorige deel ging en toen het topic gekaapt, zonder enig respect voor de lapo.

Dat alles alleen maar om zijn suggestieve TT te kunnen posten.
  maandag 16 september 2019 @ 15:44:54 #7
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188974553
quote:
Bron telegraaf: Hoofdredactie 16sep19
Het feit dat hun zoon niet met een nepwapen maar met een onklaar gemaakt vuurwapen was gearresteerd, dat bovendien van de vader was en in de ambtswoning lag, zou vroeg of laat zijn uitgekomen. Door zijn verhaal uitgebreid te doen in NRC – de krant die de zaak eerder nog een privékwestie vond – trekt de wederhelft van Halsema ’het vuur’ naar zich toe. De burgemeester wordt vooral als slachtoffer neergezet.

Toch roept de zaak nieuwe vragen op. Waarom sprak Halsema in haar officiële brief ’aan alle Amsterdammers’ over een nepwapen en verzweeg ze dat het wapen echt was? Heeft zij bij haar melding aan het integriteitsbureau van de gemeente, waar zij prat op ging, wel verteld dat het een verboden wapen van haar man betrof? Waarom is er geen huiszoeking gedaan? Waarom duurt het zo lang voordat de politie de partner ondervraagt?

Halsema sprak van ’flagrante leugens’ nadat deze krant had bericht over zorgen van een doofpot bij het opsporingsapparaat. Die zorgen waren er wel degelijk. Nu blijkt zij zelf niet de waarheid te hebben verteld. De burgemeester heeft daarmee een geloofwaardigheidsprobleem.
Kan een burgemeester in die omstanddigheden aanblijven ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 16 september 2019 @ 15:45:32 #8
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_188974562
Huh zijn we al zover dat ze bijna opstapt? Nee toch? _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_188974572
quote:
3s.gif Op maandag 16 september 2019 15:44 schreef Vallon het volgende:

[..]

Kan een burgemeester in die omstanddigheden aanblijven ?
De Telegraaf wekt de suggestie dat Femke wist dat het om een echt maar onklaar gemaakt wapen ging.

Gezien het interview van Oey kon ze dat niet weten.

Maar jij weet er vast wel weer een stukje proza over te schrijven zodat ze het toch wist.
pi_188974575
quote:
9s.gif Op maandag 16 september 2019 15:45 schreef Faux. het volgende:
Huh zijn we al zover dat ze bijna opstapt? Nee toch? _O-
Neuh, Vallon zet altijd z'n dromen in de TT.
pi_188974578
Ik denk dat Oey eerder het burgemeestershuis moet verlaten dan Halsema.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188974589
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Neuh, Vallon heeft als een havik zitten wachten tot het slotje op het vorige deel ging en toen het topic gekaapt, zonder enig respect voor de lapo.

Dat alles alleen maar om zijn suggestieve TT te kunnen posten.
Hmmm, na 2.5 minuut een nieuw deel openen is geen topic kapen imho.
Wel bij de feiten blijven aub.
pi_188974604
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:48 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Hmmm, na 2.5 minuut een nieuw deel openen is geen topic kapen imho.
Wel bij de feiten blijven aub.
Als een havik nog wel hé _O-
pi_188974612
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:48 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Hmmm, na 2.5 minuut een nieuw deel openen is geen topic kapen imho.
Wel bij de feiten blijven aub.
Vallon blijft al 17 delen niet bij de feiten, waarom zou ik dat dan ineens wel moeten?
  maandag 16 september 2019 @ 15:50:11 #15
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188974613
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Neuh, Vallon heeft als een havik zitten wachten tot het slotje op het vorige deel ging en toen het topic gekaapt, zonder enig respect voor de lapo.

Dat alles alleen maar om zijn suggestieve TT te kunnen posten.
Topickaap verwijten door iemand die karakters aanvalt. Je moet maar durven zonder enige inbreng. Ik

was toch volgens jouw één van de afzetters van Halsema ?
Het gonst...... dat zij wacht na Prinsjesdag om te voorkomen dat zij over een zich mioet verantwoorden voor de Gemeenteraad. Wat alsdan sws, interessant gaat worden.

Nee ik heb niet zitten wachten, noch het plan om de OP te veranderen en het staat vrij het topic de nuance te geven. Ook omdat meerdere malen wordt getwijfeld of zij zal opstappen. Het is allemaal te zwaar.

Enne ik wacht nog steeds op je antwoord waarom Halsema zo capabel is en wat we aanmoeten met de partner man van die immers niet in het privé zich wegverschuild achter zijn kinderen ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188974623
quote:
18s.gif Op maandag 16 september 2019 15:50 schreef Vallon het volgende:

[..]

Topickaap verwijten door iemand die karakters aanvalt. Je moet maar durven zonder enige inbreng. Ik

was toch volgens jouw één van de afzetters van Halsema ?
Het gonst...... dat zij wacht na Prinsjesdag om te voorkomen dat zij over een zich mioet verantwoorden voor de Gemeenteraad. Wat alsdan sws, interessant gaat worden.

Nee ik heb niet zitten wachten, noch het plan om de OP te veranderen en het staat vrij het topic de nuance te geven. Ook omdat meerdere malen wordt getwijfeld of zij zal opstappen. Het is allemaal te zwaar.

Enne ik wacht nog steeds op je antwoord waarom Halsema zo capabel is en wat we aanmoeten met de partner man van die immers niet in het privé zich wegverschuild achter zijn kinderen ?
Topic aap :D

Ik heb uitgelegd dat ik Femke capabel vind, tegen welke problemen ze is aangelopen en dat dat vooral oude lijken uit de kast zijn van eerdere bewindslieden / kabinetsbeleid.
pi_188974627
quote:
18s.gif Op maandag 16 september 2019 15:50 schreef Vallon het volgende:
Het gonst...... dat zij wacht na Prinsjesdag om te voorkomen dat zij over een zich mioet verantwoorden voor de Gemeenteraad. Wat alsdan sws, interessant gaat worden.
Bron?

En wat heeft prinsjesdag ermee te maken? Dat is toch een feestje van Het Rijk?
Somebody that I used to know
pi_188974643
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 15:51 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Bron?

En wat heeft prinsjesdag ermee te maken? Dat is toch een feestje van Het Rijk?
Heel GroenLinks is natuurlijk in verlegenheid gebracht hierdoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2019 15:52:32 ]
pi_188974644
quote:
18s.gif Op maandag 16 september 2019 15:50 schreef Vallon het volgende:

[..]

Topickaap verwijten door iemand die karakters aanvalt. Je moet maar durven zonder enige inbreng. Ik

was toch volgens jouw één van de afzetters van Halsema ?
Het gonst...... dat zij wacht na Prinsjesdag om te voorkomen dat zij over een zich mioet verantwoorden voor de Gemeenteraad. Wat alsdan sws, interessant gaat worden.

Nee ik heb niet zitten wachten, noch het plan om de OP te veranderen en het staat vrij het topic de nuance te geven. Ook omdat meerdere malen wordt getwijfeld of zij zal opstappen. Het is allemaal te zwaar.

Enne ik wacht nog steeds op je antwoord waarom Halsema zo capabel is en wat we aanmoeten met de partner man van die immers niet in het privé zich wegverschuild achter zijn kinderen ?
En nu in coherent Nederlands? Ik begrijp niets van wat je hier tikt, dus ik zet je maar op ignore.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188974654
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:52 schreef Airbus89 het volgende:

[..]

Heel GroenLinks is natuurlijk in verlegenheid gebracht hierdoor.
Tuurlijk niet, ze zit daar niet namens GroenLinks.
pi_188974662
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Vallon blijft al 17 delen niet bij de feiten, waarom zou ik dat dan ineens wel moeten?
Om misschien nog enige geloofwaardigheid te behouden.
Een discussie voer je op argumenten, niet door je opponent valselijk te beschuldigen.
pi_188974663
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ze zit daar niet namens GroenLinks.
Nee, alleen als het zo uitkomt.
pi_188974672
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ze zit daar niet namens GroenLinks.
Ja, precies.
Somebody that I used to know
pi_188974683
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:54 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Om misschien nog enige geloofwaardigheid te behouden.
Een discussie voer je op argumenten, niet door je opponent valselijk te beschuldigen.
Vallon kan wel voor zichzelf opkomen volgens mij, hij is goed in proza.
pi_188974687
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:54 schreef Airbus89 het volgende:

[..]

Nee, alleen als het zo uitkomt.
Oh?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')