Je moet toch wel heel dom zijn als je denkt dat dat gaat lukkenquote:
Cees legde uit dat het geen ongedierte was maar ongewenste dierenquote:Op maandag 16 september 2019 11:15 schreef mazaru het volgende:
Leen: Zeg dan 'kleine muis'
Andrea: Ja inderdaad!
Ehmmmm muizen vallen ook onder de noemer ongedierte domme doos!
Waarna zij gelijk ging schermen met het feit dat zij geadopteerd was en dat Cees dat bedoeldequote:Op maandag 16 september 2019 11:24 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Cees legde uit dat het geen ongedierte was maar ongewenste dieren
en die conclusie vond ik wel logisch. Als je ter adoptie bent afgestaan, zou je je inderdaad wel ongewenst kunnen voelenquote:Op maandag 16 september 2019 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarna zij gelijk ging schermen met het feit dat zij geadopteerd was en dat Cees dat bedoelde
Maar het woord rat wordt gebruikt als iemand vies gemeen is.....en een muis niet.quote:Op maandag 16 september 2019 11:15 schreef mazaru het volgende:
Leen: Zeg dan 'kleine muis'
Andrea: Ja inderdaad!
Ehmmmm muizen vallen ook onder de noemer ongedierte domme doos!
Ik vind het onzin. Cees bedoelde niet dat zij een ongewenst kind was en om dan gelijk in de slachtofferrol te kruipen is gewoon belachelijk en dat vind ik onder de gordel.quote:Op maandag 16 september 2019 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en die conclusie vond ik wel logisch. Als je ter adoptie bent afgestaan, zou je je inderdaad wel ongewenst kunnen voelen
Het zou Cees hebben gesierd als hij zelf ook deze conclusie had getrokken en zijn woorden zou hebben ingetrokken.
Ik weet dat iemand die geadopteerd is, best wel gevoelig kan zijn voor bepaalde termen. Cees had beter moeten weten en niet zo nodig "grappig" moeten willen zijn.
Cees heeft daar een handje van......hij kon mensen heel erg beledigen en als ze erop terugkwamen bleef hij met een speciale glimlach staan.quote:Op maandag 16 september 2019 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en die conclusie vond ik wel logisch. Als je ter adoptie bent afgestaan, zou je je inderdaad wel ongewenst kunnen voelen
Het zou Cees hebben gesierd als hij zelf ook deze conclusie had getrokken en zijn woorden zou hebben ingetrokken.
Ik weet dat iemand die geadopteerd is, best wel gevoelig kan zijn voor bepaalde termen. Cees had beter moeten weten en niet zo nodig "grappig" moeten willen zijn.
Zó eens met jou. Het was gewoon respectloos en Cees probeerde het nog goed te lullen. Van mij had hij een grote bek gekregen, ziek of niet ziek, ouder of niet ouder.quote:Op maandag 16 september 2019 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Wie de schoen past trekke hem aan. Ik moest wel lachen dat Shelley net gelijk zei dat haar nichtje ook zo werd genoemd.quote:Op maandag 16 september 2019 11:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het woord rat wordt gebruikt als iemand vies gemeen is.....en een muis niet.
Met een smerige grijns inderdaad. Over ratten gesproken.quote:Op maandag 16 september 2019 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Cees heeft daar een handje van......hij kon mensen heel erg beledigen en als ze erop terugkwamen bleef hij met een speciale glimlach staan.
tja, daar verschillen wij van meningquote:Op maandag 16 september 2019 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het onzin. Cees bedoelde niet dat zij een ongewenst kind was en om dan gelijk in de slachtofferrol te kruipen is gewoon belachelijk en dat vind ik onder de gordel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |