abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 september 2019 @ 12:45:32 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188972236
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Laat de rechter daar maar over oordelen, Femke.
Ja, laat de rechter dat eens doen, en dus niet de Telegraaf en half Femkehatend Nederland.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188972242
Ik vind het nog bizarder dat er nu ook opeens racisme naar boven komt.
  maandag 16 september 2019 @ 12:47:31 #178
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188972267
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 12:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Huh?
Echt?
_O-
Kijk anders eens in mijn POHI wat ik schreef ten tijde van haar benoeming.
Ik ben geen GL stemmer en geen fan.
Maar ik vind jouw heksenjacht echt enorm fout en je ongerustheid over rechtsstaat is fake en hypocriet
Het stikt hIer van de helderzienden vandaag. Eerst Koos die meent te weten wat de plannen van de jongeman zouden zijn en nu jij weer die denkt in mijn hoofd te kunnen kijken en te oordelen over de oprechtheid van mijn ongerustheid :')
pi_188972280
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Haar man heeft gewoon een blanke (Nederlands/Duitse) moeder, en zijn vader was al op Java geboren en hoogopgeleid (gynaecoloog).
Je kunt wel allerlei BS gaan zoeken om haar te verwijten dat een blanke man niet "interessant genoeg" voor haar was, maar het slaat als een tang op een varken, haar man is sowieso al een "halfbloedje".

Dat jij je verder in pauperkringen begeeft kan ik niets aan doen, dat je dat als referentiekader gebruikt voor je "analyse" van Halsema is gewoon bizar.
Ok, je hebt wel gelijk, zijn vader was trouwens Chinees.
Maar neemt niet weg dat het vaak voorkomt.
In geval van Halsema zal dat geen rol spelen
pi_188972284
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

En wat als ze binnen die 9 uur geen tijd zouden hebben?
Suggestief, want we weten allebei niet of dat aan de orde is/was in Amsterdam.
Mogelijk stellen ze hier woensdag vragen over, en anders kan Oey nog een keertje uitleg geven. Maar anders blijft het koffiedik kijken
  maandag 16 september 2019 @ 12:48:37 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188972288
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 12:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ja, een blanke vrouw met een halfbloed man (blank/aziatisch) en dat is dan ineens de issue.
Als je niet wist dat hij een Chinese vader had zou je het niet eens zien.

Maar hup, er moet weer over gezeurd worden, de "blanke vrouw" die zogenaamd de blanke man niet interessant genoeg vindt.
Echt |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 16 september 2019 @ 12:49:19 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188972295
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:48 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Ok, je hebt wel gelijk, zijn vader was trouwens Chinees.
Maar neemt niet weg dat het vaak voorkomt.
In geval van Halsema zal dat geen rol spelen
Maar ondertussen moest je het wel even een keer of wat gepost hebben hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188972316
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, laat de rechter dat eens doen, en dus niet de Telegraaf en half Femkehatend Nederland.
Ja over de straf van de zoon en zijn vergrijp.

Voor mij staat het handelen van een burgemeester hier totaal los van, dat is een politieke zaak en geen strafzaak. Het burgemeesterschap van een grote stad is iets serieus.
pi_188972318
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 12:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
racisme? :')
pi_188972333
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar ondertussen moest je het wel even een keer of wat gepost hebben hè.
Ik sluit nog steeds niet uit dat het mogelijk een rol kan spelen.
  maandag 16 september 2019 @ 12:53:24 #186
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_188972352
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een onklaar gemaakt vuurwapen. Kereltje wilde gewoon een beetje mans doen tegenover z'n matties. Het is niet alsof hij iemand wilde beroven met dat apparaat.

Nogmaals, het stelt nog altijd niet gek veel voor.
Ik zie de feiten anders. De burgemeester is verantwoordelijk voor de openbare orde en veiligheid van haar stad. Er is verboden wapenbezit geconstateerd in haar woning. Met dat wapen heeft haar zoon een gewapende inbraak gepleegd. Vervolgens heeft ze getracht de publieke opinie te beïnvloeden door de criminele daden van haar zoon te bagatelliseren.

Het is werkelijk ongelooflijk hoe links Nederland de feiten tracht te verdraaien, nee zelfs te verdoezelen. Daarom is de haat van het weldenkende deel der natie tegen alles wat links is zo groot.

Voer tot nadenken zou ik zeggen.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  maandag 16 september 2019 @ 12:53:29 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188972354
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Suggestief, want we weten allebei niet of dat aan de orde is/was in Amsterdam.
Mogelijk stellen ze hier woensdag vragen over, en anders kan Oey nog een keertje uitleg geven. Maar anders blijft het koffiedik kijken
Al dat suggestieve gedoe over hoe dat maar "vreemd" zou zijn dat hij teruggekomen is naar een bureau (Amsterdam? Haarlem?) voor verhoor is veel storender, zeker als je helemaal niet over de kennis beschikt waarmee je kunt oordelen of wat wel of niet vreemd is.

En ik neem aan dat ze in de gemeenteraad niet zo achterlijk zijn dat ze vragen gaan stellen over het verloop van het verhoor, terwijl het onder de rechter ligt, en er wat dat betreft al sowieso niets raars is gebeurd, het is namelijk geen verplichting een verdachte vast te houden, zeker niet als de zaak overgedragen moet worden aan een ander parket.

Maar goed, als er mensen in de gemeenteraad zijn die zo achterlijk zijn dat ze daar wel vragen over gaan stellen dan maakt dat ook gelijk weer duidelijk wat voor totaal gebrek aan kennis ze hebben, ik sluit het dan ook niet uit bij de oppositie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188972356
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:50 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Ja.
pi_188972360
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 12:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ja.
leg uit
pi_188972361
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als hij ooit, toen ze daar die foto van maakten, zei van "Joh, is niet echt, kan niet eens een kogel in" dan kun je haar moeilijk verwijten dat ze 20 jaar later niet weet dat het om een onklaar gemaakt wapen gaat en dat dat geen "nepwapen" genoemd mag worden.
Als je in zo’n brief zaken gaat vermelden als feit, dan moet je de feiten kennen. En Femke weet dat ook wel.

Op zijn minst is ze dan hoogst onzorgvuldig geweest en ook dat is verwijtbaar.
  maandag 16 september 2019 @ 12:54:44 #191
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188972372
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:50 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Tja... heeft nog lang geduurd voordat die kaart getrokken werd
pi_188972380
Tot de tanden toe bewapend diverse boten enteren en in een bezit nemen.
Jong geleerd oud gedaan, ik zie een nieuwe Gouden Eeuw voor Amsterdam in het verschiet.

#samenwinnen #durftedromen
pi_188972389
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:53 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

leg uit
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, een blanke vrouw met een halfbloed man (blank/aziatisch) en dat is dan ineens de issue.
Als je niet wist dat hij een Chinese vader had zou je het niet eens zien.

Maar hup, er moet weer over gezeurd worden, de "blanke vrouw" die zogenaamd de blanke man niet interessant genoeg vindt.
Echt |:(
  maandag 16 september 2019 @ 12:57:55 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188972417
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als je in zo’n brief zaken gaat vermelden als feit, dan moet je de feiten kennen. En Femke weet dat ook wel.

Op zijn minst is ze dan hoogst onzorgvuldig geweest en ook dat is verwijtbaar.
Nou poeh.... het is echt schandalig, hup hangen aan de hoogste boom.
Maar je sluit dus al uit dat ze wist dat het geen nepwapen genoemd mocht worden, ondanks het feit dat ze waarschijnlijk wel wist dat het wapen niet als vuurwapen gebruikt kon worden.

Laten we eerlijk zijn; terwijl zij die brief schreef zat haar man er iig niet bij om eventuele vragen te beantwoorden, die dacht net als een maand eerder "ik zie het wel" en ging gewoon slapen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188972473
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar je sluit dus al uit dat ze wist dat het geen nepwapen genoemd mocht worden, ondanks het feit dat ze waarschijnlijk wel wist dat het wapen niet als vuurwapen gebruikt kon worden.

Laten we eerlijk zijn; terwijl zij die brief schreef zat haar man er iig niet bij om eventuele vragen te beantwoorden, die dacht net als een maand eerder "ik zie het wel" en ging gewoon slapen.
Die brief is geschreven door de Burgemeester, niet door Femke, begrijp je dat verschil niet?
pi_188972483
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al dat suggestieve gedoe over hoe dat maar "vreemd" zou zijn dat hij teruggekomen is naar een bureau (Amsterdam? Haarlem?) voor verhoor is veel storender, zeker als je helemaal niet over de kennis beschikt waarmee je kunt oordelen of wat wel of niet vreemd is.

En ik neem aan dat ze in de gemeenteraad niet zo achterlijk zijn dat ze vragen gaan stellen over het verloop van het verhoor, terwijl het onder de rechter ligt, en er wat dat betreft al sowieso niets raars is gebeurd, het is namelijk geen verplichting een verdachte vast te houden, zeker niet als de zaak overgedragen moet worden aan een ander parket.

Maar goed, als er mensen in de gemeenteraad zijn die zo achterlijk zijn dat ze daar wel vragen over gaan stellen dan maakt dat ook gelijk weer duidelijk wat voor totaal gebrek aan kennis ze hebben, ik sluit het dan ook niet uit bij de oppositie.
Die vragen gaan er zeker komen aangezien dit naar huis gaan en weer terugkomen bij toekomstige zaken een belangrijke rol kunnen gaan spelen.

Waarom heeft de Amsterdamse politie niet genoeg/voldoende mankracht om binnen de termijn van 9 uren een verhoor van een 15 jarige af te ronden?

Noem het een achterlijke vraag, maar gesteld gaat hij worden, is het niet door de oppositie dan wel door de kinderbescherming. En is het niet woensdag direct aan de burgemeester, omdat deze verantwoordelijk is voor de politieorgaan dan wel op een later tijdstip.
  maandag 16 september 2019 @ 13:03:26 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188972496
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Die brief is geschreven door de Burgemeester, niet door Femke, begrijp je dat verschil niet?
Heel veel mensen lijken het verschil niet te begrijpen....
Maar dit gaat nu dus allemaal om het woordje "nepwapen"?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 16 september 2019 @ 13:04:14 #198
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188972508
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 12:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar je sluit dus al uit dat ze niet wist dat het geen nepwapen genoemd mocht worden, ondanks het feit dat ze waarschijnlijk wel wist dat het wapen niet als vuurwapen gebruikt kon worden.

Uiteindelijk is niet haar man maar zij de burgemeester. Het afschuiven van verantwoordelijkheid "want haar man" is geen geldig excuus.
pi_188972519
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Inderdaad, hij stond op de gemeentepagina. Onder haar eigen naam had ze hem beter via de media kunnen verspreiden.

Dat stukje ervaring/leiderschap mis ik bij Femke, te naïef.
pi_188972524
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die vragen gaan er zeker komen aangezien dit naar huis gaan en weer terugkomen bij toekomstige zaken een belangrijke rol kunnen gaan spelen.

Waarom heeft de Amsterdamse politie niet genoeg/voldoende mankracht om binnen de termijn van 9 uren een verhoor van een 15 jarige af te ronden?

Noem het een achterlijke vraag, maar gesteld gaat hij worden, is het niet door de oppositie dan wel door de kinderbescherming. En is het niet woensdag direct aan de burgemeester, omdat deze verantwoordelijk is voor de politieorgaan dan wel op een later tijdstip.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2364121/halsema-eist-meer-agenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')