Kinderachtige post ditquote:Op maandag 16 september 2019 11:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vraag de FA om een veegverbod in UTO?
Jaquote:Op maandag 16 september 2019 11:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Heb je het nu over wat ik bashen vind?
Waarom? Je mag daar toch om vragen als je je aan het vegen stoort? (tussen vegen en editen zit wel een verschil)quote:Op maandag 16 september 2019 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kinderachtige post dit
Klopt, en als je je niet aansluit bij de groep dan ben je de sjaak.quote:Op maandag 16 september 2019 12:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik weet dat jij die bans niet kan zetten.
maar weet wel dat sinds Jessie in utopia zit.
op fok verdeeldheid is gekomen. de voor en tegen standers van Jessie. en dat kan en mag...
ik post niet zo veel meer heb er geen behoefte aan vaak.
maar lees wel degelijk heel veel mee.
die verdeeldheid zorgt er wel voor dat we deze taferelen krijgen....
het vegen slaat echt nergens op. met uitzonderingen op bedreigingen enz.
Sommige posters mogen verder gaan als een ander dat is al een tijdje duidelijk.
wat betreft mod functie ach ja die is ook anders als een gewone user..
een mod kan nooit meer posten zoals die was als user...
Daar stoor ik me niet eens aan
Ik ben het grotendeels met je eensquote:Op maandag 16 september 2019 12:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, en als je je niet aansluit bij de groep dan ben je de sjaak.
Ook ik vind er geen donder meer aan, om die reden en omdat Uto niet zo leuk meer is.
1. Er is een strijd gaande wie het voor het zeggen heeft in de COS.
2. De modjes hebben ook meningen en wel of geen vrienden in de COS en dan moet je stevig in je schoenen staan.
3. Je hebt als mod of user een mening omdat je dat vindt, en niet omdat het je vriendje/vriendinnetje is, die dat ook heeft.
Dat geveeg vind ik ook tenenkrommend, ook in de COS. Je kunt zonder enig verweer weggezet worden als boodoener of voor wat dan ook. Doordat er niet veel meer staat dan een soms insinuerende waarschuwing waar je het maar mee moet doen, kan dat erg denigrerend overkomen. Alles wat je zegt wordt weggeveegd.
Heb lak aan groepen en overlopers, maar jezelf dan vervolgens verdedigen wordt wel onmogelijk gemaakt.
Ik heb geen groepje nodig, (want dat mes in je rug kun je toch wel krijgen). Mijn hart maakt in deze wel een sprongetje als mensen stabiel en eerlijk zijn in wat zij vinden en niet gaan heulen met de andere kant.
Een mod zijn is lastig, maar omdat ze opereren als groep is vertrouwen hebben lastig, terwijl daar door de mod wel om gevraagd wordt. Ik weet niet wie ik kan vertrouwen.
Persoonlijk hou ik daar niet van. Het zal wel een tactiek zijn, maar het werkt niet de-escalerend.
Maar, ik ben onlangs ook hier geweest, er is ook veel geveegd, bijna alles.
Zou dat de reden kunnen zijn dat dezelfde zaken/problemen zich iedere keer weer voordoen?
My 2 cents. Het is nog maar 15 weken.
En vervolgens ga jij er niets meedoen, verdwijnt ineens of vergeet te antwoorden. 🙄quote:Op maandag 16 september 2019 13:36 schreef NanKing het volgende:
Lieve mensen ik wil even een aantal dingen uit de lucht halen.
1) hetgeen wat geveegd is in het vorige FB topic was persoonlijk gebitch op elkaar en daarna 30 posts met dat er geveegd wordt.
2) User is niet uit het niets aangesproken via DM dit is een mythe.
3) Als iemand zich monddood gemaakt voelt, vertel dit op een normale manier waar en hoe en wat je niet kunt zeggen of wat je niet mag zeggen of wat er dan delete is. Voorbeelden graag. Dat mag hier dat mag in mijn dm, pm, mail of postduif.
Houd de antwoorden constructief (niet te verwarren met positief).
Bullshit Nanking, heb het je net uitgelegd. Een berichtje in de cos en zij wordt meteen gewaarschuwd, terwijl andere users er maar alles eruit kunnen klappen zonder gevolgen.quote:Op maandag 16 september 2019 13:36 schreef NanKing het volgende:
Lieve mensen ik wil even een aantal dingen uit de lucht halen.
1) hetgeen wat geveegd is in het vorige FB topic was persoonlijk gebitch op elkaar en daarna 30 posts met dat er geveegd wordt.
2) User is niet uit het niets aangesproken via DM dit is een mythe.
3) Als iemand zich monddood gemaakt voelt, vertel dit op een normale manier waar en hoe en wat je niet kunt zeggen of wat je niet mag zeggen of wat er dan delete is. Voorbeelden graag. Dat mag hier dat mag in mijn dm, pm, mail of postduif.
Houd de antwoorden constructief (niet te verwarren met positief).
Ik ben het ook grotendeels met je eens.quote:Op maandag 16 september 2019 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels met je eens
Vraag me wel af wat je bedoelt met je punt dat er volgens jou een strijd gaande is wie het voor het zeggen heeft in de COS ?
Een strijd tussen Users? Of een strijd tussen Users en Mods ?
Waar mijn verontwaardiging in zit is dat ik wel degelijk een misbruik van de mod machtssituatie zie , en dat sommige Users continu eruit worden gepikt en worden gestraft met bans
Je wordt dus monddood gemaakt , kan je niet eens verdedigen en als een Mod vindt dat jij iets fout doet ben je de klos .
Als anderen hun verontwaardiging laten blijken of vragen hebben over wat er gaande is word je afgedaan met het standaard Mod riedeltje dat dat iets is tussen de betreffende Mod en User en moet je het daarmee doen.
Het lijkt idd wel alsof er een standaard lijstje is met Mod antwoorden en die kan je dan invoeren en klaar ,mond houden en vooral geen verdere vragen stellen want dan wordt alles selectief geveegd en krijg je onsamenhangende verhalen
Logisch dat mensen boos worden om dit soort machtsmisbruik
Ik post hier lang genoeg , heb zelden problemen met Mods gehad , maar het valt mij al langere tijd op dat bepaalde users een ban krijgen omdat ze ergens iets van zeggen /vinden/ergens tegenin gaan of hun verontwaardiging laten blijken
of waar ze vragen over hebben mbt tot datgene wat er speelt .
Ik hou ook niet van groepjes , kan mezelf prima redden en heb daar geen anderen voor nodig . Maar ik kom wel in opstand als ik zie dat er telkens een paar personen zwaar worden gestraft om niets .
Users die keurig ontopic posten maar een dm krijgen van een Mod over hun post gedrag.
Terecht dat mensen dit niet pikken en boos worden , maar dat mag niet want voor je het weet krijg je zelf ook een ban .
Er is hier wel degelijk misbruik van de macht van bepaalde Mods tegen bepaalde Users.
Je hebt het over Struis, neem ik aan?quote:Op maandag 16 september 2019 13:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Bullshit Nanking, heb het je net uitgelegd. Een berichtje in de cos en zij wordt meteen gewaarschuwd, terwijl andere users er maar alles eruit kunnen klappen zonder gevolgen.
Again, meten met 2 maten .
Laat maar weer.
inderdaad, kunnen we niet gewoon die enorme drol doorslikken en gewoon nog even 15 weken genieten van wat er speelt?quote:Op maandag 16 september 2019 12:58 schreef ThunderBitch het volgende:
My 2 cents. Het is nog maar 15 weken.
Ben er al weinig actief.quote:Op maandag 16 september 2019 13:59 schreef murp het volgende:
[..]
inderdaad, kunnen we niet gewoon die enorme drol doorslikken en gewoon nog even 15 weken genieten van wat er speelt?
Of gaan we gewoon zo 15 weken door? Maakt mij niet zo heel veel uit, maar het is allemaal wel zo vermoeiend hoor.
Users die het moeilijk magen voor andere users. Mods springen in en verzinnen regels zodat het niet meer gebeurd en beidde users zijn boos omdat er regels zijn.
15weken is zo om en dan heb je spijt dat het niet zo gezellig heb gemaakt.
Bullshit dat ik je net via DM vertel dat het niet uit het niets was? Als het niet uit het niets was dan moet het wel een hetze zijn want anderen doen alles 10 keer fouter?quote:Op maandag 16 september 2019 13:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Bullshit Nanking, heb het je net uitgelegd. Een berichtje in de cos en zij wordt meteen gewaarschuwd, terwijl andere users er maar alles eruit kunnen klappen zonder gevolgen.
Again, meten met 2 maten .
Laat maar weer.
Ja het lijkt wel een hetze.....quote:Op maandag 16 september 2019 13:55 schreef puzziepie het volgende:
Het feit dat er zoveel verontwaardiging is om wat 1 mod iedere keer doet zou al een duidelijk signaal moeten zijn
Helaas gaat de hetze tegen Struisz dus gewoon door
Dit is een beetje makkelijk natuurlijk. Dit speelt al maanden, en het dan nu afdoen met ‘nog maar 15 weken’.quote:Op maandag 16 september 2019 13:59 schreef murp het volgende:
[..]
inderdaad, kunnen we niet gewoon die enorme drol doorslikken en gewoon nog even 15 weken genieten van wat er speelt?
Of gaan we gewoon zo 15 weken door? Maakt mij niet zo heel veel uit, maar het is allemaal wel zo vermoeiend hoor.
Users die het moeilijk magen voor andere users. Mods springen in en verzinnen regels zodat het niet meer gebeurd en beidde users zijn boos omdat er regels zijn.
15weken is zo om en dan heb je spijt dat het niet zo gezellig heb gemaakt.
klopt. Soms zijn de oplossingen vreselijk makkelijkquote:Op maandag 16 september 2019 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is een beetje makkelijk natuurlijk. Dit speelt al maanden, en het dan nu afdoen met ‘nog maar 15 weken’.
Dit gaat niet alleen om een dmquote:Op maandag 16 september 2019 14:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bullshit dat ik je net via DM vertel dat het niet uit het niets was? Als het niet uit het niets was dan moet het wel een hetze zijn want anderen doen alles 10 keer fouter?
Die anderen kunnen we het best over hebben zoals ik al zei, maar ik gaf alleen antwoord op dit specefieke geval.
[..]
Ja het lijkt wel een hetze.....
Hele FB topics volgetikt omdat iemand een DM krijgt van een mod en er niet van geblieft is. Het gaat echt nergens over jongens.
quote:Op maandag 16 september 2019 14:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bullshit dat ik je net via DM vertel dat het niet uit het niets was? Als het niet uit het niets was dan moet het wel een hetze zijn want anderen doen alles 10 keer fouter?
Die anderen kunnen we het best over hebben zoals ik al zei, maar ik gaf alleen antwoord op dit specefieke geval.
[..]
Ja het lijkt wel een hetze.....
Hele FB topics volgetikt omdat iemand een DM krijgt van een mod en er niet van geblieft is. Het gaat echt nergens over jongens.
Het heeft dus geen enkele zinquote:Op maandag 16 september 2019 14:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
Begrijpend lezen schijnt best moeilijk te zijn. Het gaat niet alleen om 'een dm' .
ik ook!quote:Op maandag 16 september 2019 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met verbazing te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |