abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189426383
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:52 schreef murp het volgende:

[..]

Dan moet je er maar mee dealen.
Nee
  Forum Admin maandag 14 oktober 2019 @ 10:54:15 #277
58651 crew  murp
murp
pi_189426394
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:53 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Nee
Open een topic in FB zou ik zeggen.
pi_189461638
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door murp op 16-10-2019 12:05:27 ]
  woensdag 16 oktober 2019 @ 12:52:40 #279
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189462524
Is er een mod die de OP kan wijzigen. Iop moet op zijn....Thx alvast
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_189462565
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Is er een mod die de OP kan wijzigen. Iop moet op zijn....Thx alvast
Done. :)
  woensdag 16 oktober 2019 @ 12:55:40 #281
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189462583
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Done. :)
^O^ Top
pi_189512562
TT is niet naar wens in de Cos , maar mag verandert worden of graag een hooft letter W .
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:21:29 #283
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189518142
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:54 schreef murp het volgende:

[..]

Open een topic in FB zou ik zeggen.
Hou op, enig souplesse zou op zijn plaats zijn.. zoveel "vakantiegangers" om nix hoor ik al.. met nog twee maanden te gaan tot Einde COS zouden Blauw&Rood een keer de boel de boel moeten laten.. da klad zit er al lang in
pi_189518721
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hou op, enig souplesse zou op zijn plaats zijn.. zoveel "vakantiegangers" om nix hoor ik al.. met nog twee maanden te gaan tot Einde COS zouden Blauw&Rood een keer de boel de boel moeten laten.. da klad zit er al lang in
Er zijn momenteel vrij weinig "vakantiegangers" vind ik zelf, en of het om niks is, tja dat bespreken we natuurlijk met de persoon in kwestie, en niet andere users. We willen het allemaal leuk houden tot op het eind maar dat moet ook van 2 kanten komen.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:31:28 #285
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189519107
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Je kunt ook aangeven dat sommige users eens ter rade kunnen gaan bij hunzelf en niet over alles te gaan zeiken. Het is nog maar 2 maanden, moet je elkaar dan nog even het leven zuur maken? Het ligt telkens aan de moderatie, maar sommige users zouden ook enige zelfreflectie mogen tonen...Ik zal nu geen vriendjes maken bij enkele users met deze posting, maar dat boeit mij geen ruk. Ik wil het gewoon nog even leuk hebben hier en dat gezeur negeer ik gewoon. Dit wou ik toch even kwijt.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:37:03 #286
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189519194
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 19:31 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Je kunt ook aangeven dat sommige users eens ter rade kunnen gaan bij hunzelf en niet over alles te gaan zeiken. Het is nog maar 2 maanden, moet je elkaar dan nog even het leven zuur maken? Het ligt telkens aan de moderatie, maar sommige users zouden ook enige zelfreflectie mogen tonen...Ik zal nu geen vriendjes maken bij enkele users met deze posting, maar dat boeit mij geen ruk. Ik wil het gewoon nog even leuk hebben hier en dat gezeur negeer ik gewoon. Dit wou ik toch even kwijt.
Neejj.. ik blijf het op vakantie sturen een foute methode vinden, het afkappen van een discussie tussen users belonen met 24u oprotten heb ik altijd bestreden
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:43:07 #287
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189519273
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 19:37 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Neejj.. ik blijf het op vakantie sturen een foute methode vinden, het afkappen van een discussie tussen users belonen met 24u oprotten heb ik altijd bestreden
Dus een politieagent hoeft ook geen bekeuringen meer uit te delen? Je moet je gedragen naar de richtlijnen van een forum, houd je je daar niet aan, dan is er een passende straf nodig. Het zou anders toch compleet uit de hand lopen? Ik ben voor de monoloog, maar wanneer dat niet meer mogelijk is en users worden onredelijk, zit er niets anders meer op dat je moet gaan waarschuwen, wanneer dat niet meer werkt, dan volgt er een passende straf. Het is niet anders, zo werkt het gewoon.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:49:12 #288
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189519362
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 19:43 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Dus een politieagent hoeft ook geen bekeuringen meer uit te delen? Je moet je gedragen naar de richtlijnen van een forum, houd je je daar niet aan, dan is er een passende straf nodig. Het zou anders toch compleet uit de hand lopen? Ik ben voor de monoloog, maar wanneer dat niet meer mogelijk is en users worden onredelijk, zit er niets anders meer op dat je moet gaan waarschuwen, wanneer dat niet meer werkt, dan volgt er een passende straf. Het is niet anders, zo werkt het gewoon.
Actief aanwezig zijn en melden is meer dan genoeg wegsturen blijft ik een te hard middel vinden
pi_189519756
Het loopt andersom uit de hand. Ik las net in JUB een stukje terug in de tijd, waar woorden aan te pas kwamen, waar wij 2 weken voor moeten 'bloeden'.
Kritiek geven,meningen uiten, zeggen dat je elkaar niet mag/moet mag niet meeheeer hoohooor.
Hoe help ik een forum om zeep.
Iedereen de tyfus bannen en de mond snoeren ^O^ . Dat wekt alleen maar meer weerstand op en mensen die wegblijven. En t lijkt alleen in Uto te gebeuren, want als je een topic leest in POL of Nieuws, gaat het nog veel harder aan toe. :?
Ik uit nu mijn mening, maar zal het blijven staan ?
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 19:49 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Actief aanwezig zijn en melden is meer dan genoeg wegsturen blijft ik een te hard middel vinden
En dit.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:24:28 #290
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189520024
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 20:11 schreef sjampoeh het volgende:
Het loopt andersom uit de hand. Ik las net in JUB een stukje terug in de tijd, waar woorden aan te pas kwamen, waar wij 2 weken voor moeten 'bloeden'.
Kritiek geven,meningen uiten, zeggen dat je elkaar niet mag/moet mag niet meeheeer hoohooor.
Hoe help ik een forum om zeep.
Iedereen de tyfus bannen en de mond snoeren ^O^ . Dat wekt alleen maar meer weerstand op en mensen die wegblijven. En t lijkt alleen in Uto te gebeuren, want als je een topic leest in POL of Nieuws, gaat het nog veel harder aan toe. :?
Ik uit nu mijn mening, maar zal het blijven staan ?
[..]

En dit.
Dus in jou ogen zijn de users de liefertjes en de moderatie zijn de boosdoeners? Elkaar uitmaken voor van alles en nog wat moet gewoon kunnen? Elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen moet volgens jou kunnen? Elkaar uitdagen zoals kinderen doen in groep 1 van de basisschool moet gewoon kunnen? Kom op zeg, het is hier vaak gewoon een kleuterklas en kleuters die vervelend zijn straf je ook. De users hebben het er gewoon naar gemaakt. Neem maar van mij aan dat de moderatoren het ook niet leuk vinden om telkens zo te moeten handelen of te reageren. Wanneer je een waarschuwing krijgt en je blijft gewoon doorgaan, dan vraag je er gewoon om.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:38:17 #291
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189520300
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Dus in jou ogen zijn de users de liefertjes en de moderatie zijn de boosdoeners? Elkaar uitmaken voor van alles en nog wat moet gewoon kunnen? Elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen moet volgens jou kunnen? Elkaar uitdagen zoals kinderen doen in groep 1 van de basisschool moet gewoon kunnen? Kom op zeg, het is hier vaak gewoon een kleuterklas en kleuters die vervelend zijn straf je ook. De users hebben het er gewoon naar gemaakt. Neem maar van mij aan dat de moderatoren het ook niet leuk vinden om telkens zo te moeten handelen of te reageren. Wanneer je een waarschuwing krijgt en je blijft gewoon doorgaan, dan vraag je er gewoon om.
En nog steeds ga je voorbij de impact die een ban heeft ongeacht het "vergrijp" die een zg hufter poster gedaan heeft..

Tig veel boetes uitgedeeld voor appen op de fiets

Nul boetes voor 90% die zonder licht rijden
pi_189520308
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Er speelt meer,maar dat weet je blijkbaar niet. En mods kunnen ook fouten maken of denk je van niet, net als oom Agent.
En het is idd een kleuterschool geworden, fok stond bekend dat het wat vrijer was. Gone.....
Als jij nu liever in een keurslijf post (want je was geen haar beter) dan be my guest.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:40:46 #293
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189520328
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 20:38 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

En nog steeds ga je voorbij de impact die een ban heeft ongeacht het "vergrijp" die een zg hufter poster gedaan heeft..

Tig veel boetes uitgedeeld voor appen op de fiets

Nul boetes voor 90% die zonder licht rijden

Men heeft dan gevraagd om die impact.
pi_189520379
Volgens mij is er wel weer genoeg gezegd aan beide kanten.

Bannen gebeurt niet zomaar, de impact word echt niet onderschat, daarom komen er ook meerdere mensen bij kijken. Users zien over het algemeen lang niet alles wat daar bij komt kijken en ook dat is met een reden. Dan kan die ban voor de gebande een impact hebben, dat kan het gedrag van een user ook hebben op de andere users en ook dat moet niet onderschat worden.

Als we het met een vriendelijke melding afkunnen doen we dat graag maar dat is helaas niet altijd het geval, en eindeloze discussies daarover aangaan lost vrij weinig op.

Volgens mij is het allemaal wel weer vrij duidelijk zo en daarom gaan we het hier ook bij laten.
pi_189524338
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 20:44 schreef Soulraven het volgende:
Volgens mij is er wel weer genoeg gezegd aan beide kanten.

Bannen gebeurt niet zomaar, de impact word echt niet onderschat, daarom komen er ook meerdere mensen bij kijken. Users zien over het algemeen lang niet alles wat daar bij komt kijken en ook dat is met een reden. Dan kan die ban voor de gebande een impact hebben, dat kan het gedrag van een user ook hebben op de andere users en ook dat moet niet onderschat worden.

Als we het met een vriendelijke melding afkunnen doen we dat graag maar dat is helaas niet altijd het geval, en eindeloze discussies daarover aangaan lost vrij weinig op.

Volgens mij is het allemaal wel weer vrij duidelijk zo en daarom gaan we het hier ook bij laten.
Wat me wel stoort is dat een ban gewoon gezet wordt. Er is geen waarschuwing, geen dm, niks.
Hopla, ban en doei.
pi_189524444
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 00:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat me wel stoort is dat een ban gewoon gezet wordt. Er is geen waarschuwing, geen dm, niks.
Hopla, ban en doei.
Over het algemeen is er wel eerst een waarschuwing maar we blijven ons uiteraard niet herhalen. Als je meerdere keren voor iets word aangesproken en je blijft ermee doorgaan, tja.

Doe je er wel wat mee, dan is een ban uiteraard overbodig.
pi_189524497
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 00:21 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Over het algemeen is er wel eerst een waarschuwing maar we blijven ons uiteraard niet herhalen. Als je meerdere keren voor iets word aangesproken en je blijft ermee doorgaan, tja.

Doe je er wel wat mee, dan is een ban uiteraard overbodig.
Dat is toch gewoon policy? Waarschuwing en dan een ban.
En dan geen algemene waarschuwing in de Cos.
pi_189524520
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 00:25 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon policy? Waarschuwing en dan een ban.
En dan geen algemene waarschuwing in de Cos.
Dat is het zeker. Maar dat houd natuurlijk niet in dat we ons hoeven blijven herhalen. En ja, een algemene waarschuwing in de cos telt wat mij betreft iig net zo hard mee.

Je moet een waarschuwingssysteem natuurlijk niet gaan zien als "oh dus de volgende keer kom ik er een keer mee weg zonder ban want ze MOETEN me eerst waarschuwen". Als iemand genoeg is gewaarschuwd voor hetzelfde is dat genoeg.
pi_189524540
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 00:27 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat is het zeker. Maar dat houd natuurlijk niet in dat we ons hoeven blijven herhalen. En ja, een algemene waarschuwing in de cos telt wat mij betreft iig net zo hard mee.

Je moet een waarschuwingssysteem natuurlijk niet gaan zien als "oh dus de volgende keer kom ik er een keer mee weg zonder ban want ze MOETEN me eerst waarschuwen". Als iemand genoeg is gewaarschuwd voor hetzelfde is dat genoeg.
Ik vind het maar een bijzonder systeem. Meer een uitvlucht om mensen niet persoonlijk te hoeven aanspreken.
  zondag 20 oktober 2019 @ 00:49:17 #300
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189524823
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 00:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind het maar een bijzonder systeem. Meer een uitvlucht om mensen niet persoonlijk te hoeven aanspreken.
Ik ben vaak genoeg gewaarschuwd/ergens op gewezen in DM, dat kun je indirect zien als een persoonlijke waarschuwing. Mocht je daar dan geen gehoor aangeven, dan volgt de sanctie die leidt of kan leiden tot een ban.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')