Kop op Braampie, je bent niet gek, je bent een "tough cookie" en niet alleenquote:Op maandag 16 september 2019 07:04 schreef Bramenstruik het volgende:
waarom post ik nog? dit is nog erger dan een ban, alles wordt weggeveegd op een paar posts na, zodat ik wordt uitgestraald als een seniele ouwe gek, knippen en plakken
Goedemorgenquote:Op maandag 16 september 2019 07:04 schreef Bramenstruik het volgende:
waarom post ik nog? dit is nog erger dan een ban, alles wordt weggeveegd op een paar posts na, zodat ik wordt uitgestraald als een seniele ouwe gek, knippen en plakken
ik weet dat uitgestraald een Sjellie uitspraak is LOL daarom schreef ik het ook hahahahaquote:Op maandag 16 september 2019 08:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen
Er word selectief geveegd waardoor er voor anderen geen touw meer aan vast te knopen is, dat vind ik vooral kwalijk.
Kom eigenlijk zelden in Feedback omdat dat niet in mijn systeem zit ,maar ik heb mezelf voorgenomen/ beloofd hier net zolang te komen totdat dit met Soulraven is opgelost en bepaalde mensen niet meer door 1 mod het leven wordt zuur gemaakt .
Ik weet , vond em ook grappigquote:Op maandag 16 september 2019 09:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik weet dat uitgestraald een Sjellie uitspraak is LOL daarom schreef ik het ook hahahaha
Braam, je bent geen seniele ouwe gek en het is ook niet de bedoeling om een user anders 'uit te laten stralen' dan zij/hij is. De niet relevante feedback is geveegd zoals Soul aangaf in de modbreak.quote:Op maandag 16 september 2019 07:04 schreef Bramenstruik het volgende:
en wat niet relevant is besluiten jullie als team? Ik heb het begrepen. Sorry hoor, maar daar geloof ik niets van, en wat Giz zei die snapte ik, en kan dus ook anders, hoef je niet voor te vegen, want nu staat alles wel uit zn context! En word ik liever aangesproken dat ik niet relevant ben, dan selectief dingen laten staanquote:Op maandag 16 september 2019 09:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Braam, je bent geen seniele ouwe gek en het is ook niet de bedoeling om een user anders 'uit te laten stralen' dan zij/hij is. De niet relevante feedback is geveegd zoals Soul aangaf in de modbreak.
Enne, wie heeft beoordeelt wat wel en niet relevant is?quote:Op maandag 16 september 2019 09:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Braam, je bent geen seniele ouwe gek en het is ook niet de bedoeling om een user anders 'uit te laten stralen' dan zij/hij is. De niet relevante feedback is geveegd zoals Soul aangaf in de modbreak.
Het was wel degelijk relevante feedback maar vegen is makkelijker want feedback wordt lastig als daar terechte kritiek punten in staan .quote:Op maandag 16 september 2019 09:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ehh, goeie vraagquote:Op maandag 16 september 2019 09:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en wat niet relevant is besluiten jullie als team? Ik heb het begrepen. Sorry hoor, maar daar geloof ik niets van, en wat Giz zei die snapte ik, en kan dus ook anders, hoef je niet voor te vegen, want nu staat alles wel uit zn context! En word ik liever aangesproken dat ik niet relevant ben, dan selectief dingen laten staan
Ik snap niet dat er niet begrepen wordt dat dat vegen juist onvrede in de hand werkt. Laat het gewoon staan, wat voor jullie niet relevant is kan voor de user wel relevant zijn. In ieder geval belangrijk anders posten ze het niet. Of betaald Danny per letter?quote:Op maandag 16 september 2019 09:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
zelfs daar Maz kan ik hand in eigen boezem steken, of het relevant is of niet, maar zeg het gewoonquote:Op maandag 16 september 2019 09:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er niet begrepen wordt dat dat vegen juist onvrede in de hand werkt. Laat het gewoon staan, wat voor jullie niet relevant is kan voor de user wel relevant zijn. In ieder geval belangrijk anders posten ze het niet. Of betaald Danny per letter?
Ik vind het nogal een beschuldigingquote:Op maandag 16 september 2019 08:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen
Er word selectief geveegd waardoor er voor anderen geen touw meer aan vast te knopen is, dat vind ik vooral kwalijk.
Kom eigenlijk zelden in Feedback omdat dat niet in mijn systeem zit ,maar ik heb mezelf voorgenomen/ beloofd hier net zolang te komen totdat dit met Soulraven is opgelost en bepaalde mensen niet meer door 1 mod het leven wordt zuur gemaakt .
Zo kom effe binnen! En hoe weet jij dat dat nu niet gebeurt?????????quote:Op maandag 16 september 2019 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een beschuldiging
Er kijken mods en Fa en admins mee, denk je niet als er iets gebeurd wat niet door de beugel kan die ingrijpen?
Weet jij wat er gisteren is gebeurd?quote:Op maandag 16 september 2019 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een beschuldiging
Er kijken mods en Fa en admins mee, denk je niet als er iets gebeurd wat niet door de beugel kan die ingrijpen?
En anders ik wel!quote:Op maandag 16 september 2019 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weet jij wat er gisteren is gebeurd?
Of wat hier zich al een hele tijd afspeelt mbt Struisz?
Ik wel iig en ik vind dat kwalijk.
Als jij niet weet wat er speelt kan je je commentaar je beter voor je houden
Ik sta volledig achter wat ik zeg en heb gezegd
Kan ook gebeuren, maar dat weet niemand toch. Geef alleen aan dat er echt wel meegekeken wordt.quote:Op maandag 16 september 2019 10:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zo kom effe binnen! En hoe weet jij dat dat nu niet gebeurt?????????
Als jij niet weet wat er speelt , hou je commentaar dan gewoon voor jequote:Op maandag 16 september 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook gebeuren, maar dat weet niemand toch. Geef alleen aan dat er echt wel meegekeken wordt.
Waarom steeds zo drama maken als je een dm krijgt, deze delen en personen dan de FB op zoeken
Ik zou zeggen neem contact op met een FA of admin maar ga er niet meerder users bij betrekken en de hele boel op stelten zetten.
Iemand heeft iets met of tegen een mod, in DM, moet dat dan openbaar uit gezocht worden?
ik kreeg helemaal geen DMquote:Op maandag 16 september 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook gebeuren, maar dat weet niemand toch. Geef alleen aan dat er echt wel meegekeken wordt.
Waarom steeds zo drama maken als je een dm krijgt, deze delen en personen dan de FB op zoeken
Ik zou zeggen neem contact op met een FA of admin maar ga er niet meerder users bij betrekken en de hele boel op stelten zetten.
Iemand heeft iets met of tegen een mod, in DM, moet dat dan openbaar uit gezocht worden?
Joh, ga Jessie bespotten in de cos, je hebt werkelijk geen idee wat hier loos is (en je kan het ook niet teruglezen wat het is voor 75% geveegd en vernietigd)quote:Op maandag 16 september 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er liepen hier gisteren twee verhalen,quote:
Laat ik het nu wel gelezen hebben, en jij bepaald niet wat ik wel of niet doequote:Op maandag 16 september 2019 10:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Joh, ga Jessie bespotten in de cos, je hebt werkelijk geen idee wat hier loos is (en je kan het ook niet teruglezen wat het is voor 75% geveegd en vernietigd)
Dat is wel een beetje onredelijk , of afzet gedrag om wat BloesBloes zegtquote:Op maandag 16 september 2019 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ik het nu wel gelezen hebben, en jij bepaald niet wat ik wel of niet doe
Jij mag doen wat je wil en het staat mij vrij om dat te bekritiseren als ik het totale bullshit vind .... en dat vind ik.quote:Op maandag 16 september 2019 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ik het nu wel gelezen hebben, en jij bepaald niet wat ik wel of niet doe
Dot mag hier buiten blijven wat mij betreft, tis een schatquote:Op maandag 16 september 2019 10:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij mag doen wat je wil en het staat mij vrij om dat te bekritiseren als ik het totale bullshit vind .... en dat vind ik.
give it up, meen je dit nu echt?quote:Op maandag 16 september 2019 10:44 schreef Crabapple het volgende:
Iedereen mag hier zijn Feedback plaatsen, maar het zou fijn zijn als de hier opgeplaatste opmerkingen ook echt Feedback zijn. Ik denk dat daar de keuze relevant/niet relevant ligt.
In mijn ogen is Feedback niet: scheldpartijen, stemmingmakerij, welles-nietes, slow chat achtige gesprekken etc. Inmiddels zijn er al weer de nodige berichten geplaatst, vinden jullie zelf dat deze allemaal aan de criteria voor Feedback voldoen?
Ik vind het opvallend om te zien dat een aantal users die hier het hardste roepen dat er niet mag worden geveegd, een user met een andere mening gelijk bashen.
Het is maar wat je bashen noemt.quote:Op maandag 16 september 2019 10:44 schreef Crabapple het volgende:
Iedereen mag hier zijn Feedback plaatsen, maar het zou fijn zijn als de hier opgeplaatste opmerkingen ook echt Feedback zijn. Ik denk dat daar de keuze relevant/niet relevant ligt.
In mijn ogen is Feedback niet: scheldpartijen, stemmingmakerij, welles-nietes, slow chat achtige gesprekken etc. Inmiddels zijn er al weer de nodige berichten geplaatst, vinden jullie zelf dat deze allemaal aan de criteria voor Feedback voldoen?
Ik vind het opvallend om te zien dat een aantal users die hier het hardste roepen dat er niet mag worden geveegd, een user met een andere mening gelijk bashen.
Als ik het niet meende dan had ik het niet opgeschreven.quote:Op maandag 16 september 2019 10:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
give it up, meen je dit nu echt?
Elk puntje van kritiek opbouwend of niet op een mod of moderatie is bashen. Feedback=mogen de bedankjes naar topic zus en zo of kan de topictitel aangepast worden. Zo ervaar ik het hier in UTO en waarschijnlijk is dit ook alweer bashen.quote:Op maandag 16 september 2019 10:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is maar wat je bashen noemt.
Ik ben nog steeds dezelfde persoon hoorquote:Op maandag 16 september 2019 10:49 schreef Bramenstruik het volgende:
zo jammer Crab, je was een leuke poster
Ik bash helemaal niemand en ik heb het ook geroepen. Als bovenstaand weer geveegd gaat worden dan kun je opnieuw dezelfde discussie verwachten. Gewoon laten staan. Er wordt altijd geroepen dat we moeten scrollen als het ons niet aanstaat. Dat zou hier dan ook gewoon moeten gelden.quote:Op maandag 16 september 2019 10:44 schreef Crabapple het volgende:
ik vond je een rebel, niks meer van overquote:Op maandag 16 september 2019 10:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als ik het niet meende dan had ik het niet opgeschreven.
Maar zeg maar of je meer uitleg wil over hetgeen ik heb geschreven.
Nee dat is niet het bashen waar ik op doel. Ik doel op de opmerkingen die Dot krijgt als ze een afwijkende mening post.quote:Op maandag 16 september 2019 10:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Elk puntje van kritiek opbouwend of niet op een mod of moderatie is bashen. Feedback=mogen de bedankjes naar topic zus en zo of kan de topictitel aangepast worden. Zo ervaar ik het hier in UTO en waarschijnlijk is dit ook alweer bashen.
Ik heb het over de reacties die Dot hier krijgt op een afwijkende mening.quote:Op maandag 16 september 2019 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik bash helemaal niemand en ik heb het ook geroepen. Als bovenstaand weer geveegd gaat worden dan kun je opnieuw dezelfde discussie verwachten. Gewoon laten staan. Er wordt altijd geroepen dat we moeten scrollen als het ons niet aanstaat. Dat zou hier dan ook gewoon moeten gelden.
Juist. Ik las het schijnbaar wel goed en het ging om bloesbloes, die zich er iedere keer als er wat in fb geschreven wordt er tegenaan bemoeid en basht met nette woordjes.quote:Op maandag 16 september 2019 10:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee dat is niet het bashen waar ik op doel. Ik doel op de opmerkingen die Dot krijgt als ze een afwijkende mening post.
Het is gewoon een discussie en Dot is echt wel mondig genoeg om zich te verdedigen.quote:Op maandag 16 september 2019 10:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb het over de reacties die Dot hier krijgt op een afwijkende mening.
Ik ben nog steeds mezelf Braam, heb alleen wat meer knopjes in beeld nu.quote:Op maandag 16 september 2019 10:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vond je een rebel, niks meer van over
Ow wacht dus bashen is als je het niet met iemand eens bent. Dan is Dot ook aan het bashen. Of omdat er meerderen zijn die anders denken dan Dot dan zijn zij aan het bashen en Dot heeft alleen maar een andere mening? Alsjeblieft zeg. En waarom zou bloesbloes zich er niet tegenaan mogen bemoeien? Wie heeft het voorrecht om dat wel te doen?quote:Op maandag 16 september 2019 10:55 schreef JijWel het volgende:
[..]
Juist. Ik las het schijnbaar wel goed en het ging om bloesbloes, die zich er iedere keer als er wat in fb geschreven wordt er tegenaan bemoeid en basht met nette woordjes.
Dat kan, ging mij meer om dit persoon die ik iedere keer als er wat is zich er mee ziet bemoeien en met nette taal andere probeert klein te krijgen. Oh en daarna slijmen bij fa's.quote:Op maandag 16 september 2019 10:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow wacht dus bashen is als je het niet met iemand eens bent. Dan is Dot ook aan het bashen.
En de hoofdoorzaak is trouwens ook dat er zoveel geveegd wordt dat het onduidelijk wordt. Had het allemaal gewoon laten staan en dan waren er geen misverstanden geweest.quote:Op maandag 16 september 2019 10:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb het over de reacties die Dot hier krijgt op een afwijkende mening.
Het vegen is de doodsteek van UTO.quote:Op maandag 16 september 2019 10:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de hoofdoorzaak is trouwens ook dat er zoveel geveegd wordt dat het onduidelijk wordt. Had het allemaal gewoon laten staan en dan waren er geen misverstanden geweest.
En zo onnodig.quote:Op maandag 16 september 2019 10:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het vegen is de doodsteek van UTO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |