Daar gingen mensen goed nat.quote:Op zondag 15 september 2019 23:30 schreef puzziepie het volgende:
Ik moet ff kalmeren![]()
![]()
Muziekje dus maar
Voxsquote:Op zondag 15 september 2019 23:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar gingen mensen goed nat.
Lekker muziek luisterenIk ga slapen.
#DikkeHarriequote:
Grapjasquote:
quote:Op maandag 16 september 2019 00:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grapjas![]()
hihi![]()
Ach ja hoe gaat het ... kan ik beter geen antwoord op geven![]()
![]()
Maar alles komt goed ......ooit![]()
Hoop ik![]()
Hoest met jou dan?![]()
Niet?quote:
Ik geloof alles wat iedereen zegt * verzin er maar een mijn naam is haas smiley bij*quote:
Haa(g)squote:Op maandag 16 september 2019 00:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof alles wat iedereen zegt * verzin er maar een mijn naam is haas smiley bij*
![]()
Nee geintjuh ..ik geloof je
quote:
Ik ben gek op foutquote:Op maandag 16 september 2019 00:44 schreef ondeugend het volgende:
Dit is zooo fout gaaf! genoten op LL19
Alles wat hij doet is goed foutquote:
Heurlijkquote:Op maandag 16 september 2019 00:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Alles wat hij doet is goed fout
quote:Op maandag 16 september 2019 00:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het heeft ook wel iets schattigs
Toch zou ik er niet op kunnen vallenquote:
Geen kaartje meer te krijgenquote:Op maandag 16 september 2019 01:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch zou ik er niet op kunnen vallen![]()
Ik heb nou eenmaal iets met über foute mannen![]()
heel fout
quote:Op maandag 16 september 2019 01:24 schreef puzziepie het volgende:
Wat een geil nummer..staat soms te vaak in de repeat bij mij
![]()
![]()
![]()
Heerlijk nummerquote:
Golden Earring is altijd G E N O Tquote:Op maandag 16 september 2019 09:18 schreef klappernootopreis het volgende:
Ook uit den Haag, maar wat minder afgezaagd als de keuze van haags_kwartiertje.
Klopt. George Kooimans kwam vroeger vaak bij mijn oud-buurman over de vloer. Dan jamden ze vaak achterthuis.quote:Op maandag 16 september 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Golden Earring is altijd G E N O T
Tof!!!!quote:Op maandag 16 september 2019 09:57 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Klopt. George Kooimans kwam vroeger vaak bij mijn oud-buurman over de vloer. Dan jamden ze vaak achterthuis.
Dit is mijn favo nummer van zequote:Op maandag 16 september 2019 09:57 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Klopt. George Kooimans kwam vroeger vaak bij mijn oud-buurman over de vloer. Dan jamden ze vaak achterthuis.
quote:
Lekker dit soort muziek op zijn tijdquote:
Echt wel, memories.quote:Op maandag 16 september 2019 12:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker dit soort muziek op zijn tijd
quote:
Beetje van beidenquote:Op maandag 16 september 2019 13:37 schreef -marz- het volgende:
[..]
Is hij nou zo groot of is zij nou zo klein.
quote:
Nog nooit op Paaspop geweestquote:Op maandag 16 september 2019 13:54 schreef UitStraling het volgende:
Doet me altijd aan Paaspop denken, lichten aan en deze als afsluiter.
Schijndel?quote:Op maandag 16 september 2019 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me altijd aan Paaspop denken, lichten aan en deze als afsluiter.
Altijd weer janken van dit zodra het publiek meezingtquote:
Doen hoor!!! Is het leukste festival van het jaar qua sfeer, echt relaxed daar, en lekker B bandjes ontdekken.quote:
Ik vind Graspop het leukst. Helemaal mijn muziek, leuke mensen, mijn soort mannen die er rondlopen (helaas veelal met vriendin), lekker etenquote:Op maandag 16 september 2019 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen hoor!!! Is het leukste festival van het jaar qua sfeer, echt relaxed daar, en lekker B bandjes ontdekken.
Mooiquote:Op maandag 16 september 2019 13:57 schreef -marz- het volgende:
[..]
Altijd weer janken van dit zodra het publiek meezingt
Graspop is ook leuk ja, moest lachen om dat met vriendin, gewoon afpakken, jij bent leukerquote:Op maandag 16 september 2019 13:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vind Graspop het leukst. Helemaal mijn muziek, leuke mensen, mijn soort mannen die er rondlopen (helaas veelal met vriendin), lekker eten
Nou als ik soms de vrouwen zie lopen daar, snap ik het wel 😅quote:Op maandag 16 september 2019 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Graspop is ook leuk ja, moest lachen om dat met vriendin, gewoon afpakken, jij bent leuker
Jij snaptquote:Op maandag 16 september 2019 14:01 schreef -marz- het volgende:
Sowieso Paaspop het eerste festival van het seizoen, dan weet je dat de lente is begonnen officieel![]()
Maar Graspop lijkt me leuker qua muziek mannen.
Klopt wel ja, die hebben het voordeel dat iedereen na de winter snakt naar festivalbier en live gitaren.quote:Op maandag 16 september 2019 14:01 schreef -marz- het volgende:
Sowieso Paaspop het eerste festival van het seizoen, dan weet je dat de lente is begonnen officieel![]()
Maar Graspop lijkt me leuker qua muziek mannen.
Of gewoon schijt aan hebben en doen waar je zin in hebtquote:Op maandag 16 september 2019 14:11 schreef -marz- het volgende:
Van de winter een keer echt mijn 35+ pensje eraf krijgen misschien kan ik dan voor mijn dood nog een keer een pakje dragen.
Dan word ik die oude festival vrouw waar de ene helft hoofdschuddend naar kijkt en de andere helft meedoet![]()
quote:
Leuke diepe muzieksmaak jij, net als Kopje.quote:
Wel heul heul heul Amerikaans dit idd. Ik hoorde iets wat klonk als "she's got a tattooed ass" vlak voordat ik hem uitzette die vorige, kan zijn dat ik het verkeerd verstond.quote:Op maandag 16 september 2019 14:39 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso lekker op leeftijd coverbandje met die bezetting, Joe Satriani, The Red Rocker, Michael Anthony en Chad Smith.
Amerikaanser kan zowat niet neequote:Op maandag 16 september 2019 14:43 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wel heul heul heul Amerikaans dit idd. Ik hoorde iets wat klonk als "she's got a tattooed ass" vlak voordat ik hem uitzette die vorige, kan zijn dat ik het verkeerd verstond.
quote:
Vrij geniaal ja.quote:
quote:Op maandag 16 september 2019 14:49 schreef UitStraling het volgende:
Well I'm runnin' down the road tryin' to loosen my load
I've got seven women on my mind
Four that wanna own me two that wanna
stone me one says she's a friend of mine
Take it easy
quote:
Deze vind ik nog pijnlijkerquote:Op maandag 16 september 2019 16:00 schreef -marz- het volgende:
[..]![]()
![]()
luisterden mijn opa en oma altijd naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |