Omdat ze te lui zijn om uit hen eigen traanbuizen te janken.quote:Op zondag 15 september 2019 22:55 schreef goldback het volgende:
[..]
omdat alles verboten is in Utopia.
Denk wanneer ik daar zelf had gezeten op een bepaald moment ook lam was geslagen.quote:Op zondag 15 september 2019 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat ze te lui zijn om uit hen eigen traanbuizen te janken.
quote:Op zondag 15 september 2019 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat ze te lui zijn om uit hen eigen traanbuizen te janken.
Dan ben je ook niet geschikt om daar te zitten. Net als het overgrote deel daar. Slechte casting, luie donders, lege batterijen, verwende nesten en profiteurs.quote:Op zondag 15 september 2019 22:59 schreef goldback het volgende:
[..]
Denk wanneer ik daar zelf had gezeten op een bepaald moment ook lam was geslagen.
Is toch niet normaal......Ik denk dat ze moe worden van het niets doen....Kun je daar eigenlijk moe van worden?...quote:
Ik zou het niet weten. Ik krijg de kans niet om zo vaak niets te doenquote:Op zondag 15 september 2019 23:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is toch niet normaal......Ik denk dat ze moe worden van het niets doen....Kun je daar eigenlijk moe van worden?...
Ja, door de verveling zijn ze ook de hele dag aan het vreten, ik denk dat dat het probleem is.quote:Op zondag 15 september 2019 23:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Is toch niet normaal......Ik denk dat ze moe worden van het niets doen....Kun je daar eigenlijk moe van worden?...
Van His en Maris ja.quote:Op zondag 15 september 2019 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar de conclusie is dus op 8 oktober stemmingen ?
quote:Op zondag 15 september 2019 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik krijg de kans niet om zo vaak niets te doen
Zou zo maar kunnen.........quote:Op zondag 15 september 2019 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, door de verveling zijn ze ook de hele dag aan het vreten, ik denk dat dat het probleem is.
Mariska had het ook over regels die ze gezien had, achter bij de FEBO ?quote:
quote:Op zondag 15 september 2019 23:20 schreef kaatje5149 het volgende:
Surprise party voor Cees komt zometeen op shownieuws
Nare rot ziekte, maar wel leuk dat de oud bewoners dit geregeld hebben voor hem...quote:
Denk het wel want Gerrit zegt dat hij morgen ook wel even gaat koekeloeren.quote:Op zondag 15 september 2019 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mariska had het ook over regels die ze gezien had, achter bij de FEBO ?
Daarna was er een flinke SL ...![]()
Zou Mariska hiervan geweten hebben?quote:Op zondag 15 september 2019 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nare rot ziekte, maar wel leuk dat de oud bewoners dit geregeld hebben voor hem...
Het lijkt mij echt vreselijk om daar te moeten zijn dus inderdaad niet geschiktquote:Op zondag 15 september 2019 23:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet geschikt om daar te zitten. Net als het overgrote deel daar. Slechte casting, luie donders, lege batterijen, verwende nesten en profiteurs.
Ik heb een leven, dus ik ben ook niet geschiktquote:Op zondag 15 september 2019 23:43 schreef goldback het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt vreselijk om daar te moeten zijn dus inderdaad niet geschikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |