abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188961588
Als er zoiets zou bestaan als male privilege waarom is de overgrote meerderheid van de transgenders Male to Female?

Heb het idee dat men over het hoofd ziet dat er meer maatschappelijke druk staat op mannen en dat die doorgaans zwaarder wegen dan de ongemakjes waar feministen het over hebben.
pi_188961618
Lul toch niet zo dom man
pi_188961645
Dat is je argument?

Omdat transgender zijn losstaat van privilege misschien?
pi_188961706
Er zit echt geen enkel verband in deze dingen...
pi_188961708
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:47 schreef -Straw- het volgende:
Dat is je argument?

Omdat transgender zijn losstaat van privilege misschien?
Hoezo staat dat er los van?
pi_188961716
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:52 schreef Allures het volgende:
Er zit echt geen enkel verband in deze dingen...
Wie kiest er vrijwillig voor om z'n privilege op te geven?
pi_188961808
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:52 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Wie kiest er vrijwillig voor om z'n privilege op te geven?
mensen die ongelukkig zijn omdat ze geboren zijn in een lichaam dat niet past bij hun identiteit
pi_188961937
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:56 schreef Allures het volgende:

[..]

mensen die ongelukkig zijn omdat ze geboren zijn in een lichaam dat niet past bij hun identiteit
Waar komt dat idee vandaan? Er zijn tomboys en sissy boys dus dat lijkt me niet geheel valide.

Is het niet logischer dat ze het idee hebben dat het leven als het andere geslacht eenvoudiger is waardoor ze zich daartoe aangetrokken voelen?

Ockam's razor.

Bovendien: wat schiet je daarmee op? Ene ongemak inwisselen voor 't ander?
pi_188961972
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:02 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Waar komt dat idee vandaan? Er zijn tomboys en sissy boys dus dat lijkt me niet geheel valide.

Is het niet logischer dat ze het idee hebben dat het leven als het andere geslacht eenvoudiger is waardoor ze zich daartoe aangetrokken voelen?

Ockam's razor.

zou jij je laten ombouwen, omdat het leven als het andere geslacht makkelijker is?
pi_188962043
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:03 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

zou jij je laten ombouwen, omdat het leven als het andere geslacht makkelijker is?
In een dame waarvan je dus niet ziet dat 't een transgender is en alles kunt wat een vrouw kan? Sure, als 't om grote voordelen gaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 20:07:50 ]
pi_188962055
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:02 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Ockam's razor.

boys dus en als jij je vrouw voelt en geen boy dan denkt elke vorm van boy dus de lading niet he

Heeft niks te maken met gemak of ongemak
Maar ik heb nu al door dat dit aan dovenmans oren gericht is dus ik ga mijn keukenkastjes uitruimen. Veel zinvoller
pi_188962077
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:07 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

In een dame waarvan je dus niet ziet dat 't een transgender is en alles kunt wat een vrouw kan? Sure, als 't om grote voordelen gaat.
okee...
ik denk de meeste mensen niet.
pi_188962098
On-ortodoks als de ziekte maar hier komt tie:

Gevoelens komen uit je lichaam, gevoelens worden in deze tijd meer en meer onderdrukt. Vooral van mannen wordt verwacht dat ze geen keuzes meer maken op basis van gevoel en dat hun ratio de sterkere factor is in hun leven => geen contact meer met hun gevoel => geen contact meer met hun lichaam want gevoel == lichaam.

Mannen leven alleen nog in hun hoofd en niet meer met hun lichaam en omdat het contact met hun lichaam verdwenen voelt het niet meer als hun lichaam.

Zo, maak me nu maar af om deze schofterig, kort door de bocht, ongenuanceerde mening.
🤐
pi_188962249
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:09 schreef henkbootjesbouw het volgende:

Gevoelens komen uit je lichaam, gevoelens worden in deze tijd meer en meer onderdrukt. Vooral van mannen wordt verwacht dat ze geen keuzes meer maken op basis van gevoel en dat hun ratio de sterkere factor is in hun leven => geen contact meer met hun gevoel => geen contact meer met hun lichaam want gevoel == lichaam.

Mannen leven alleen nog in hun hoofd en niet meer met hun lichaam en omdat het contact met hun lichaam verdwenen voelt het niet meer als hun lichaam.

Zo, maak me nu maar af om deze schofterig, kort door de bocht, ongenuanceerde mening.
🤐
Interessant. Als ik je goed begrijp wijt je de toename van transgender aan dit feit en verklaart dit ook waarom er meer van M naar F gaan?
pi_188962345
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Interessant. Als ik je goed begrijp wijt je de toename van transgender aan dit feit en verklaart dit ook waarom er meer van M naar F gaan?
Ik vermoed een zeker verband.
pi_188962510
quote:

🤐
lijkt me tegenstrijdig. je niet jezelf/man mogen voelen, en dan kiezen voor je vrouw voelen? dan voel je je dus helemaal niet meer als jezelf. dat is een stap erger.
pi_188963528
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:27 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

lijkt me tegenstrijdig. je niet jezelf/man mogen voelen, en dan kiezen voor je vrouw voelen? dan voel je je dus helemaal niet meer als jezelf. dat is een stap erger.
Ik denk niet dat ze nog contact met zichzelf hebben. En dat het geen verschil maakt of ze zich als man of als vrouw voelen omdat het contact met hun lichaam al weg is. Als oplossing gaan ze er voor om hun lichaam te verbouwen in de hoop weer contact te krijgen. Ik denk daarom dat het een veel nuttigere oplossing is betreffende personen weer in contact te brengen met hun lichaam/gevoelens. Iets wat vrij eenvoudig is maar wel een heel pijnlijke weg is om te gaan. Immers hebben ze niet voor niks geen contact meer met hun gevoel en die gevoelens komen allemaal weer boven als ze daar mee aan het werk gaan.
pi_188964127
Dude :') dit móet een troll zijn
pi_188964355
Wat begin je nog een discussie? Laat je verbouwen en je bent niet jaloers meer, doei... In Korea kunnen ze heus nog wel wat van je maken
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 21:44:49 #20
441859 crew  Lenny77
pi_188964497
quote:

🤐
Raar dan dat het zelfs al bij 2-jarigen aanwezig is.
Het is zelfs vrij zeldzaam dat een man op volwassen leeftijd pas door heeft dat hij eigenlijk een vrouw is in zijn hoofd.
Je gedachtegang is op zich niet slecht maar staat totaal los van het transgender zijn en de oorzaak ervan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 21:45:30 #21
441859 crew  Lenny77
pi_188964514
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:07 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Wat zijn de grote voordelen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_188964961
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Raar dan dat het zelfs al bij 2-jarigen aanwezig is.
Het is zelfs vrij zeldzaam dat een man op volwassen leeftijd pas door heeft dat hij eigenlijk een vrouw is in zijn hoofd.
Je gedachtegang is op zich niet slecht maar staat totaal los van het transgender zijn en de oorzaak ervan.
Waarom is dat raar ? Je bewustzijn begint op die leeftijd pas te werken. Kinderen onderdrukken erg veel gevoelens. Dus dat past juist in mijn denkwijze. Overigens ben ik het niet met je eens dat iemand in zijn hoofd een vrouw is. Ik denk juist dat iemand geen voeling heeft met zijn lichaam en daarom niet voelt dat hij een man is.
pi_188965227
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wat zijn de grote voordelen?
Hypothetisch.
pi_188965252
Andersom: welke voordelen heeft de man?
pi_188965286
Het is wel interessant dat er VEEEEL meer mannen een vrouw willen worden dan andersom. De kans is wel degelijk groot dat dit te maken heeft met alle voordelen die je het als je een vrouw bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')