Ga zo denk ik. Moet mn man overtuigen om te ontbijtenquote:Op dinsdag 17 september 2019 04:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je er nog? Of lig je al te chillen?
Lijkt me niet heel lastig daarquote:Op dinsdag 17 september 2019 04:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga zo denk ik. Moet mn man overtuigen om te ontbijten
Meer het uit bed komen of zoquote:Op dinsdag 17 september 2019 04:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel lastig daar
+6quote:Op dinsdag 17 september 2019 04:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godsamme, het is 04.50xD
Ja snap ik, maar je hebt toch wel paar dagen om bij te komen thuis of moet je meteen vol aan de bak?quote:Op dinsdag 17 september 2019 04:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
+6
Zie wel op tegen de jetlag terug naar huis
Anderhalve week. Kom in oktober wel weer, zei ik in augustus.quote:Op dinsdag 17 september 2019 04:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar je hebt toch wel paar dagen om bij te komen thuis of moet je meteen vol aan de bak?
quote:Op dinsdag 17 september 2019 05:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Anderhalve week. Kom in oktober wel weer, zei ik in augustus.
Flikker opquote:Op dinsdag 17 september 2019 05:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Anderhalve week. Kom in oktober wel weer, zei ik in augustus.
Oooooh man fuck wat klinkt dat goed. Wacht op je. Daarna pak ik jou effe flink aan ok ok?quote:Op dinsdag 17 september 2019 06:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zuig jou en het hele zwembad leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |