Tof tof !!quote:Op dinsdag 17 september 2019 04:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja! Normaal na 10 dagen wel weer zin in thuis. Wanneer je in kroatie zit of zo. Maar nu een vulkaan bezocht en op de rand gestaan, door watervallen gelopen. Rijstvelden bezocht en geholpen zelfs, tempels bezocht. Gehiked. Allemaal dingen. Dus volledig verzadigd
Ultiem genoten dusquote:Op dinsdag 17 september 2019 04:23 schreef Renesite het volgende:
En rendang, goreng, sweet sour, curry, allemaal rijstdingetjes genast
Zeeer onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 september 2019 04:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem je wat mee in je koffer?
Ga zo denk ik. Moet mn man overtuigen om te ontbijtenquote:Op dinsdag 17 september 2019 04:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je er nog? Of lig je al te chillen?
Lijkt me niet heel lastig daarquote:Op dinsdag 17 september 2019 04:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga zo denk ik. Moet mn man overtuigen om te ontbijten
Meer het uit bed komen of zoquote:Op dinsdag 17 september 2019 04:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel lastig daar
+6quote:Op dinsdag 17 september 2019 04:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godsamme, het is 04.50xD
Ja snap ik, maar je hebt toch wel paar dagen om bij te komen thuis of moet je meteen vol aan de bak?quote:Op dinsdag 17 september 2019 04:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
+6
Zie wel op tegen de jetlag terug naar huis
Anderhalve week. Kom in oktober wel weer, zei ik in augustus.quote:Op dinsdag 17 september 2019 04:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar je hebt toch wel paar dagen om bij te komen thuis of moet je meteen vol aan de bak?
quote:Op dinsdag 17 september 2019 05:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Anderhalve week. Kom in oktober wel weer, zei ik in augustus.
Flikker opquote:Op dinsdag 17 september 2019 05:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Anderhalve week. Kom in oktober wel weer, zei ik in augustus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |