Oja, het is wachten op de shooting nu.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oef, op het moment niemand eigenlijk.
Had dat vroeger wel met Jimmy, maar ook dat werd later beter.
Een leraar die gek is op alles waar een hakenkruis op staat.quote:
Aber, dat was een paringsdans zonder eind... totdat ze weg gingquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja, het is wachten op de shooting nu.
Vond de seksuele spanning tussen jou en Aber wel leuk altijd.
Iedere gek zijn gebrekquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een leraar die gek is op alles waar een hakenkruis op staat.
RIP
Ze kijkt altijd mee hoor, die raak je niet kwijt.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aber, dat was een paringsdans zonder eind... totdat ze weg ging
Da’s ook weer waar natuurlijk.quote:
Ik voel me alweer een stukje warmer van binnenquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze kijkt altijd mee hoor, die raak je niet kwijt.
En niet elke gebrek is zo gekquote:
Denk dat ze nu met haar haren speelt terwijl ze je posts leest.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik voel me alweer een stukje warmer van binnen
Daar begint het meestal meequote:Op dinsdag 17 september 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat ze nu met haar haren speelt terwijl ze je posts leest.
Vast nietquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze kijkt altijd mee hoor, die raak je niet kwijt.
Ik ben nog aan het zoeken jaquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da’s ook weer waar natuurlijk.
Al is dat aan mij niet af te zien.
Als je goed zoekt kom je erachter dat ik een hele vlotte jongen benquote:
Als je maar lief bentquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je goed zoekt kom je erachter dat ik een hele vlotte jongen ben
HAHAHAHAHAHAAHA
Dat ben ik altijd vriendquote:
Ik geef ook geen ene fuck om Israël, ben ik nu een moslim met baard en bomgordel?quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:18 schreef Treinhoer het volgende:
Jullie zijn allemaal Joden. Jullie hebben geen hart voor Palestina
Ik heb alleen hart voor Ajaxquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:18 schreef Treinhoer het volgende:
Is er vandaag niet.quote:
rtquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:18 schreef Treinhoer het volgende:
Vertel ons alles.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:14 schreef Solotovski het volgende:
Mensen ik heb dromen sinds ik niet blow joh niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |