abonnement Unibet Coolblue
pi_188948935


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:

Agenda:
.
29 September: Familiebezoek Jordy.
29 September: Happy Kids Familiemarkt.
4 Oktober: Single release party. 18 tot 23 Uur.
5 Oktober: Familie bezoek Brandon.
26 Oktober: Cabaret avond.
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay Love = Love feest.
24 November: Utopia Uitverkoop.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188948936
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Off to the races.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 108 dagen.



Vrijdagavond.

Elf uur. De dagsluiting is er uit. Ga even The Dog House kijken. Of toch maar niet. Blij dat die pestherrie afgelopen is. Nu eens kijken of ze nog een afterparty hebben. Gerrit lebbert nog even wat van die wijven af bij de poort. Waar komen jullie vandaan vraagt hij. Uit Dronten zeggen de dames. Waar ligt dat vraagt Gerrit. Wat een oetlul is het toch.

Kwart over elf. Het jurkje is verkocht ¤ 50,-- heeft ze gevangen. Het lijkt een constructie van de Febo.

Half twaalf. Maris is het niet eens dat Shelley shag krijgt zelfs niet als Dyl aanbiedt het te betalen. Brandon is het er niet mee eens dat Dylan shag koopt voor Shelley. Want nu heeft Dyl zichzelf in de discussie gemengd.

-------

Zaterdag.

Kwart over twee. Mylene en Dyl samen beneden in de silo. Nog steeds over het gezeik over de ¤ 50,-- en het jurkje. Ze drinken en hebben een gezellige babbel. En later naar bed.

Acht uur.

Dotteke doet uitgebreid verslag over het jurkje gedoe:

Het gaat niet goed mij mij denk ik............... ik moet Jessie weer gelijk geven
Hij vindt dat Mariska gisteren haar boekje te buiten ging
Hij is met His in gesprek over wat er gisteren is gebeurd met dat jurkje gate

Jessie gaat met Maris praten, hij wordt ook in een lastige positie geplaatst door Mariska
Dan moet ze maar wat anders gaan doen.

Hiske is het er niet mee eens, er zijn wel meer mensen die met meer in een positie komen.

Jessie zegt dat Mariska maar iets anders moet gaan zoeken, hij wil dit niet zo.

His zegt Maris heeft altijd een leiding gevende geweest
Maris heeft ook gezegd dat ze niet wil dat His die 2000 niet in de gym mocht pompen.
His heeft tegen haar gezegd dat Maris daar niets over te zeggen heeft
Net als het geld van Shelly, heeft ze ook niets over te zeggen

---

Waarom wordt hier nu weer zo ding van gemaakt, Merel heeft verdomme heel veel kleding verkocht en het geld zelf gehouden. NIemand, maar dan ook niemand heeft daar niet wat van gezegd

His vindt dat Andrea te ver ging gisteren
Het is nogal wat zegt Jessie, je eigen verdiende geld en Maris zegt je krijgt het niet

---

Hiske zegt we bemoeien ons altijd met alles, we hadden een glassie op alleen jij had niet gedronken zegt ze tegen Jessie
Geef die meid haar shag, en praat er over als je niet gedronken heeft

His vindt ook dat Maris deze beslissing niet had mogen geven, maar ze vindt Maris wel straiht

Dat vindt Jessie niet, de argumenten die ze aanhaalde kan niet, zegt Jessie

Ze vinden het beide niet kunnen dat je een jurkje die je krijgt niet kan verkopen.
Ze moeten wel iets uitstralen samen, maar zo zegt Jessie in dit geval weten mensen wel dat het Shel is.
DIngen die van je zelf zijn, ook als je ze gekregen heeft mag je ze verkopen.

---

Jessie zegt dat 100 euro in de maand genoeg moet zijn, voor de tijd hadden we minder en ging het goed.

Jessie vraagt wat Maris maakt dat ze zo standvastig is en zegt dat krijg je niet

His denkt dat ze haar hele leven al bepaald wat en hoe mensen dingen doen door haar functie
Ze is binnen gekomen om een 'zaak 'te leiden.

---

His denk dat Maris uit wil stralen, als je geen geld hebt dan kan je niets meer

Jessie zegt daar heeft ze gelijk in.Maar een inkomstenbrok blokken is machtsmisbruik, dat kan niet,

---

Mensen mogen hun zakgeld niet inzien van Maris
Jessie zegt dat er al wel 10 mensen bij hem gekomen zijn dat ze hun zakgeld niet mogen in zien van Marik

His zegt dat ze dat ook de volgende dag kunnen in de vergadering, His neemt het vaak voor Maris op valt mij op

Jessie zegt dat er meerder momenten zijn geweest dat mensen hun zakgeld inwilde zien en niet mocht van His

His is blij dat Maris er op zit, er gingen veel dingen mis
Tot zover is Jessie het eens, maar je kan mensen geen inkomstenbron ontnemen, dat kan niet daar heb ik niet 9 maanden iets voor opgebouwd

---

His vindt dat Maris wel het recht heeft om te zeggen he, die jurk hoort hier niet te liggen, die is van een ander

Jessie zegt dat ze daar niets over te zeggen, het is een verkapte vorm van donatie maar het is het niet
Het is gewoon de verkoop van een jurk, ondanks dat het stinkt nar een donatie, die jurk is verkocht zegt hij.

Wederom moet ik zeggen dat Jessie die goed ziet :o

---

Einde samengesteld bericht.


Half elf.

Dotteke bracht het complete verhaal van Jordy:

Jordy kijkt terug hoe hij was al kind, als een jongen
hij was anders als andere jongens, hij speelde liever met de barbie's van vriendinnen en heeft niets met voetballen
In groep 3 werd de vraag gesteld wat men er wat van vond als mannen met elkaar trouwde
Hij was verbaasd dat dat kon, hij was opgegroeid waar mannen en vrouwen samen waren
Een jongen in zijn klas had 4 moeders.
Middelbare school, is er achter gekomen dat hij niet is weggelegd voor vrouwen, hij viel op mannen
Het voelde niet fijn toen hij dat realiseerde

Hij is half turks, daarmee viel hij niet buiten de boot, maar wel met homo zijn.

Hij begint te huilen, hij heeft toen gekozen om niet uit de kast te komen en zich anders te gedragen dan hij was
Hij was bang, bang dat hem iets zou over komen.

---

Jordy hield er van om andere mensen te beschermen
Hij was bang als hij er voor uit kwam hij geen leuke 4 jaar zou hebben op school

Hij is geslaagd, en toen maakte het niet meer uit hoe je bent
Hij volgde een grafische opleiding hij ontmoeten twee vriendinnen dagmar en Daphnewaar hij zijn ei bij kwijt kon.

In een les over geaardheid dacht hij dat dit het moment was om het te doen
Zijn eerste comming out was dat hij BI was, even daarna zei hij, grap ik ben gay
De klas reageerde Joh, je meent het

Thuis durfde hij nog niet uit de kast te komen
Het eerste vertelde hij het tegen zijn moeder, haar reactie was, het is een fase
Dat was hartbreaking voor hem op te horen
2 jaar later zei hij tegen zijn moeder, Ma je weet dat ik gay ben he, Nee, antwoorden moeder, maar nu wel
Op dat moment voelde ik de acceptatie

---

Je wordt deels geaccepteerd een een deel niet, en dat was moeilijk

Hij duurde lang voor hij zelf accepteerde dat hij gay was hierdoor
Hij zal niets met eeen vrouwen doen, ja lekker wijnen maar meer ook niet.
Jordie heeft nooit een relatie gehad, want hij hield niet van hem zelf
Hij omarde totaal niet dat hi j oma was
Hij heeft een muur om zich heen gebouwd, door die muur zorgde hij voor obstakels
Hij kreeg een adetude, zat met zichzelf in twee strijd
Hij wil vrij leven, maar hij wil ook niet zijn familie beschadigen
Hij wil niet meer dat mensen veel invloed hebben hoe hij is.
Toen zou In Utopia gaan strijden, zijn zelf acceptatie is gekomen dat hij homo is
Hij ziet nu maandenlang de invloed van anderen niet en kan hij zichzelf zijn

Voor hem was het een vrijheid, daarom wil hij ook love of love organiseren
Het maakt niet wat je bent, en hij is heel blij dat hij egoistisch is geweest en aan zichzelf heeft gedacht. Utopia is zijn vrijheid, en is dankbaar dat hij daar is, Hij hoopt het buiten voort te kunnen zetten.

-----
Einde samengesteld bericht.


Er zijn filmpjes beschikbaar van dit gebeuren. Dank aan DGK!

Een uur. De eerste scootmobiel is al gesneuveld. Iets teveel water in de waterbak en de accu nokt er mee door een spontane ontlading is het vermoeden in de Cos. Jens zoekt nu op Internet naar een oplossing.

Er is bonje in de organisatie van het evenement. Maris wordt kwaad en gaat naar bed. Hiske pikt dit niet en spreekt haar aan op dat gedrag. Maris heeft maling aan Hiske en blijft in haar bed.

Twee uur.

zodeju had de volgende goede raad:

Mariska moet haar ogen eens openen.......of een bril kopen......die denk echt dat zij de enige is die daar wat doet met haar groepje......haalt geen stuiver binnen bouwt dingen die ook niks opbrengen en zit heel vaak op haar gat maar als ze andere het ziet doen moet ze het benoemen.

Einde bericht.


Kwart over twee. Mariska ligt nog steeds in haar nest te rotten. Wat een slappe kut is het toch. Alleen omdat men niet gelijk in de houding springt als zij wat zegt. Mylene zet koffie en de rest is ook bezig met de voorbereidingen. Hiske is druk bezig zelfs nu ze zich lichamelijk niet helemaal 100% voelt. Ben normaal gesproken geen uitgesproken fan van haar en haar machinaties maar haar inzet in deze waardeer ik bijzonder.

Het filmpje over deze affaire komt er aan lees ik net. Tof DGK!

Half drie. Shelley ligt heerlijk te zonnen. Het is er lekker weer voor. Op de loungeset zitten Shelley, Andrea, Franny en Lexy. Ze zijn allemaal ziekjes en/of vermoeid. Ook Dyl en Jens komen er bij.

Even later komen de ouwetjes binnen. Dyl wil het, als grapje, hebben over de fossielen en Jens begint lachend over dinosaurussen. De gasten worden hartelijk begroet. De stream toont Mariska in haar nest met de rug naar de camera.

JcQ10 zag het als volgt:

Wat ik een beetje gelezen en vanochtend gezien heeft, was Jessie het niet met Mariska eens en zei dat ze het niet goed aanpakte met Shelly. Het lijkt wel of als ze kritiek van Jessie krijgt daar niet tegen kan en dan op haar bed gaat liggen.

Einde bericht.


Drie uur. Bewoners en gasten zitten nu aan een lange tafel koffie te drinken. Lexy verteld dat ze pas is geopereerd. Zal ze zo wel weer over haar bloedmooie zoon hebben. Ondertussen verteld ze nog even over haar tattoos.

Dotteke beschrijft een leuk verhaal van een mevrouw:

Mevr heeft een keer eerder met zo race meegedaan
De NOS Kwam en mevr zei dat ze ging winnen
NOS vroeg hoe ze daar zo zeker van was
Nou zegt ze ik win zeker, ben ik niet snel genoeg steek ik al die andere banden lek _O-
Komt het op jeugd journaal, kleinkind van 9 jaar zit te kijken en ziet zijn oma _O-O, dat is mijn oma, had hij gezegd.

Einde bericht.


Kwart over drie. Mylene heeft de grootste lol met een aantal gasten in het badhuis. De dames zijn ondeugend en genieten van de dag. Mylene is zichzelf, ze is lief en aardig voor de gasten. Ze gaat net zo goed met ouderen als met kinderen om.

Merel wil een polly met Mw. Westland want ze is zo'n grote fan van haar. Merel loopt tegen Jessie aan en begint gelijk geile praatjes te verkopen.

Half vier. Dylan gaat ondertussen een tattoo zetten bij een van de gasten. Deze mevrouw heeft al een tattoo van een engel met de letters erbij van haar kinderen. Dyl gaat de letters van haar kleinkinderen erbij zetten.

Vier uur. Ondertussen gaan de races gewoon door. Jens rent hard lachend naast de scootmobiel en die mevrouw giert het uit. Dat ziet er verdomd leuk uit. Nu is meneer Hep, leeftijd 91 jaar, aan de beurt. Hij complimenteerd zijn coach Lexy met haar fantastische figuur. Hij zegt er achter aan dat het niet vies is bedoeld. Hij heeft er dus wel over nagedacht. Meneer Hep en Lexy zijn de langzaamste tot nu toe. Ik bedenk ineens dat Lexy het goed in de zorg zou kunnen doen. Een verzorgingshuis voor ietwat dove mensen lijkt me ideaal voor haar.

Kwart over vier. Mevrouw Westland wil best wel een stukje afsnijden. Jordy loopt er druk naast. Nou ze heeft niet gewonnen want er zijn snellere.

Half vijf. Ze zitten weer aan de tafels er komt zo meteen met de lasagne voor de gasten. Een mevrouw lust dat niet en die krijgt dus patat en dergelijke.

zodeju vat nog even het gedoe met Maris samen:

Eerst gisteravond al met het jurkjes gedoe en ze had veel tegenstanders.....veel gedronken en slecht geslapen en toen ging ook nog Hiske commentaar op haar geven dat Mariska de leiding had en weleens van leer kon trekken dat er wat gedaan moest worden.....was Maris niet mee eens draaide zich om en zei ik ga naar bed.....waarna vverschillende bij haar zijn geweest met dat ze dit niet kon maken om nu zich terug te trekken en dat ze zelf zo graag wat voor de oudere wilde doen.....Hiske trok echt heel erg haar mond open dat ze het niet vond kunnen en dat ze haar bed uit moest komen en dat het haar vies tegenviel dat ze iedereen in de steek liet. Was erg heftig.

Einde bericht.


Gelukkig heeft DGK er de filmpjes al van geplaatst. Dus wil je genieten van de lachwekkende ellende geniet dan van de filmpjes.

magnaal geeft haar blik op de zaak Maris:

Ik krijg dan het gevoel, dat of; ze is bang dat ze fouten gaat maken, of ze heeft een vreselijke kater, of ze wil iedereen laten zien hoe zielig ze is...
Als ze thuis idd last had van alcoholmisbruik, waarom zuipt ze zelf dan? en waarom dringt ze het anderen op?
Wil ze ook een spreekbeurt houden? :)

---

Ja ik ook wel...en ze weten allemaal toch wel, als ze een evenement organiseren, ze er alleen voor staan? De rest is echt niet van plan te helpen..Ja soms, als ze iets van diegene nodig hebben..Ik vind het zo kinderachtig allemaal...Mariska is een beetje van het padje af..Straks gaat ze weer een fles pakken en komt ze bij

---

Al willen ze hun laatste onderbroek verkopen, om shag te kunnen kopen, moeten ze lekker zelf weten...Het is gewoon dat Mariska zich wil laten gelden..

Einde samengesteld bericht.


Kwart voor vijf.

espri hoorde ook iets en beschreef het:
Ook wel bekend als Daafje :)

Niemand hoorde de ouderen net praten over Mariska?
Dat ze in bed ligt en ze wel 50 lijkt, Jordy zegt 37 en 1 mevrouw zegt en als ze bukt 16... wij streamers zien alles zegt ze nog....De te korte rokjes en met rechte benen bukken.. :o

Einde bericht.


Lexy probeert weer een paar Katie knuffels te verpatsen aan het bezoek. Jessie is het er helemaal mee eens want er liggen er nog 500 zegt hij.

Kwart over vijf. Een paar gasten krijgen nog een flinke zak patat en ze beginnen met afscheid nemen. Eerst het hek dicht en dan zie ik bij al die valse lachebekken de grijns van het gezicht glijden. De bewoners gaan nu voor zichzelf frituren.

Kwart voor zes. Dyl, Brandon en Franny rijden nog steeds rondjes over het terrein. De scootmobiel die stuk was doet het weer. Brandon heeft er naar gekeken en nu doet hij het weer. Jens maait de camping voor dat de gasten arriveren. En SL.

Zes uur. Op de loungeset zitten Lexy, Andrea, Jordy, Mylene, Dyl en Brandon. Ze zien er allemaal versleten uit. En SL.

Ze wachten nu op de campinggasten. Twee stuks staan in de planning. Frans en Gerda zijn aangekomen in hun camper. Ze komen uit Werkendam en dat is vlakbij Dordrecht.

ANTPQ-36 hoorde het volgende:

Frans hebt altijd in de bouw gezeten en rijdt voor het eerst in een automaat.
Dat we het allemaal maar ff weten.
Morgen heb Gerda nog een verassing voor h'm.

Einde bericht.


Frans is een Ajax fan. Hij is in Den Bosch lelijk in elkaar geslagen omdat hij een Ajax dingetje op zijn shirt had. Sindsdien doet hij live voetbal meer. Frans is ook in het kasteel waar de nederlandse televisie serie Floris is opgenomen geweest. Ze zijn ook nog bij de Stichting Aap geweest. Frans is stratenmaker geweest. Hij heeft wel een mening over het straten daar. Hij is helemaal verbaasd over en verrast met zijn bezoek aan Utopia. Het klinkt als alsof er een droom uitgekomen is. Die man gaat de volgende verjaardagen zijn bezoek eindeloos vervelen met zijn sterke verhalen uit Utopia.

Kwart over zeven. Er zijn 3 Katie knuffels verdwenen gisteravond. Maar er is precies ¤ 1.000,-- omgezet. Jessie en Jens komen er wel uit met de cijfers.

Half acht. Volgende week zaterdag komt er een dubbele B&B. Dat zal wel weer slaapproblemen gaan opleveren. De beesten krijgen de laatste voeding en Katie ligt al zelf in haar hok te slapen. Ze zal wel dromen over Adriaan die door Frankrijk zo'n 800 kilometer gaat lopen naar het bedevaartsoord Santiago de Compostela in Spanje.

Kwart voor acht. Hiske inspecteerd de camper. En Frans begint gelijk weer hetzelfde verhaal vertellen waarmee hij verjaardagsgasten gaat vervelen tot in de eeuwigheid. Aardige man wel een beetje simpel.

Acht uur. Hiske en Gerrit zijn de tent in gegaan. Ze zijn versleten. Schoenen uit en te bed. Hiske gaat lezen. Gerrit neemt ook een boek ter hand. Gerrit leest Manipuleren kan je leren. Ze zwijgen lang terwijl ze lezen.

In de salon pakt Dyl een fles Jägermeister. Voor de caravan zitten Andrea en Franny op de scootmobiels ze voelen zich rebels. Dus helm op en karren maar. Ze rijden rondjes op het plein voor het badhuis. Franny wil er een voor haar verjaardag. Ze heben een hoop lol een pleziertje wat ik ze wel gun. Maar Jessie is anders die gunt een ander geen pleziertje en die trekt de sleutels uit het contactslot en staan ze stil. Franny noemt het pestgedrag.

ANTPQ-36 wist hem goed te raken met:

-edit-

Gadverdamme, hij gunt die meiden hun geintje niet. :r :r :r :r

Hele dikke braak

Einde bericht.


Kwart voor negen. Jessie en Merel zitten aan tafel in de keuken. Merel maakt haar schilderij af. Lexy, Brandon en Andrea entertainen Frans en Gerda op de banken in de woonkamer. Was al bang dat ze zaten te verkommeren in hun camper.

Verida geeft haar bescheiden mening over Merel en Jessie:

jessie heeft geen schijt aan haar. Hij is volgens mij als de dood voor haar scherpe tong en wat ze kan veroorzaken

hij houdt haar de hand boven het hoofd en sputtert af en toe om nog een beetje geloofwaardig over te komen
Hij heeft heel wat keren haar aankopen, uitspraken, daden vergoeielijkend af gedaan met een kusje en een kleine vermaning, Niet meer doen Merel, kusje....

Maar dat is mijn bescheiden mening

Einde bericht.


Bij 15 maanden krijgen ze een extra ¤ 45,-- per dag boven op de ¤ 35,-- die ze nu al verdienen begrijp ik uit de conversatie tussen Hiske en Gerrit.

Kwart over negen. Mariska is uit bed. Die moet een gigantische blaas hebben. Ben benieuwd hoe snel ze terug is. Ze is eerst roken. Ze rookt er wel twee en gaat dan pissen. Ze gaat terug in de tent en kruipt weer haar nest in. En gaat vervolgens foto's aan haar wand kijken. Leuk hoor zo'n aktieve zakenvrouw. Altijd leuk om die in het wild te observeren.

Tien uur. Het druk in het badhuis. Veel liggen in bed of slapen al. Jordy en Franny zitten samen in de caravan chips te eten. Ze vragen zich af wat er morgen met Mariska gaat gebeuren. Of ze naar Shelley toe gaat of andersom. Jordy heeft in een paar dagen twee maanden gen sex gehad. En Franny 2 dagen zegt ze.

Kwart over tien. Jordy vertelt over de geschiedenis van de homo's in Amerika. Onder andere de Stonewall Inn rellen komen aan bod. Jordy zijn engels is niet geweldig. Hij zou meer moeten lezen en tv zonder ondertiteling moeten kijken.

Sluiting. Dotteke is nu weer heel aktief in de Cos. Welkom terug Dot. Je bijdragen worden gewaardeerd. Ook DGK is weer flink bezig. De Cos is je dankbaar. Veel grote lappen schrijvers vandaag die het beter dan ik kunnen volgen. Al deze bijdrage leveranciers wil ik hartelijk bedanken voor hun bijdragen, jullie maken de dagsluiting echt levendig.

Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

18 September: Gerrit is er 15 maanden. Dank je Maria.
21 September: Mylene jarig. Dank je Maria.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay Love = Love feest. Dank je Maria. (nog geen vergunning)
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2019 23:37:43 ]
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188949001
denk dat Frennie denkt, als ik nu een snor op plak, en mn reet naar achter gooi, dat Jordy haar wel zou doen
Make trouble not war
  zaterdag 14 september 2019 @ 22:49:51 #4
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188949007
De discussie van gisteravond over de verkochte jurk van Shelley ... ;)


Shelley kan weer lekker shag kopen - 13 september 2019.
x7l27av


Shelley wult nu shag - 13 september 2019.
x7l2917


Gerrit gaf Shelley tegengas - 13 september 2019.
x7l2avx


Jessie moet voor Shelley opkomen - 13 september 2019.
x7l3sbz
.
pi_188949074
Hiske uit bed.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188949103
Bij de DJ set. Ze heeft misschien behoefte aan wat muziek. Arme Hiske
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188949114
wat is het toch een vies onappetijtelijk mens
Make trouble not war
  zaterdag 14 september 2019 @ 22:57:52 #8
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188949117
Gisteravond een grote bek, vandaag een kinderachtig wijf, morgen hopelijk weg ..... ;)


Mariska gaat Shelley geen 50 Euro geven - 13 september 2019.
x7l3qr0
.
pi_188949136
Die broek van Hiske :+ Heeft daar al veel commentaar op gehad binnen, maar blijft dat rare ding aantrekken

Leipe shit ouwe
pi_188949192
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gisteravond een grote bek, vandaag een kinderachtig wijf, morgen hopelijk weg ..... ;)

[ afbeelding ]
Mariska gaat Shelley geen 50 Euro geven - 13 september 2019.
x7l3qr0
Die is zo verknipt als wat.
Bedankt!
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:03:50 #11
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188949199
En een peperduur glazen flesje water openkrikken .. Hissss die 15 maanden geleden gefilterd water uit de vijver dronk , nu aan de Yuppenwater, geld klotst tegen de plinten toemaar

pi_188949208
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die broek van Hiske :+ Heeft daar al veel commentaar op gehad binnen, maar blijft dat rare ding aantrekken

[ afbeelding ]
Alternatieve broek uit het jaar kruik
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:07:24 #13
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188949253
Nog iemand de silo in.. met streamvrij blijkbaar
pi_188949254
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:04 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Alternatieve broek uit het jaar kruik
Laat haar nou maar. Ze heeft al alles tegen. Alleen die kop al het enige mooie daaraan is heur haar. Ze had die broek op de groei gekocht omdat ze niet wist dat ze zo zou afvallen.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:08:18 #15
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188949270
De Après-ski caravan krijgen we ook niet meer in beeld ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188949286
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:08 schreef snetje het volgende:
De Après-ski caravan krijgen we ook niet meer in beeld ...
Misschien morgenochtend negen uur als ze de poort uitrijden.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188949291
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:07 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Laat haar nou maar. Ze heeft al alles tegen. Alleen die kop al het enige mooie daaraan is heur haar. Ze had die broek op de groei gekocht omdat ze niet wist dat ze zo zou afvallen.
Nee hoor, die broek heeft ze onlangs bij de UR gekocht..
Leipe shit ouwe
pi_188949311
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

Nee hoor, die broek heeft ze onlangs bij de UR gekocht..
Dan issie uitgelubberd door het dragen. Slechte kwaliteit van de UR.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:11:46 #19
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188949330
En het vervolg van gisteravond ...... ;)


Mariska deel 2 - 13 september 2019.
x7l3toc
.
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:12:07 #20
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188949335
Jáááhh Godkole dat flessie is alláng leeg kut, sla 'm nou stuk voor die knikker die er in zit.. die zo geil rammelt , duur flessie

pi_188949341
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:10 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Dan issie uitgelubberd door het dragen. Slechte kwaliteit van de UR.
:o
Leipe shit ouwe
pi_188949361
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

Nee hoor, die broek heeft ze onlangs bij de UR gekocht..
Nog altijd beter dan rokken onder je borsten trekken, te korte jurkjes zodat je bijna de binnenboel kunt waarnemen, de hele dag een hoed dragen, tot in bed aan toe..Vieze roze en groene onderbroekjes...
Hiske heeft blijkbaar alles in de was, of het heel erg koud ...
Hoeveel huisvrouwen en mannen lopen er niet in joggingkleren s-avonds :)
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:16:54 #23
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188949411
Gezellig, continue de stream op die afgetrokken kop van Hisss achter de computer
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:19:44 #24
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188949453
Kleine moeite een SW naar wat ze een het doen is op die PC
pi_188949491
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
Kleine moeite een SW naar wat ze een het doen is op die PC
Wanhopige sollicitaties misschien.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')