Ik snap dat jij je kans schoon ziet om een trap uit te delen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
En waarschijnlijk was je dat dan ook. Daar wel eens aan gedacht? Het ligt dus aan iedereen behalve jij in het gezin... zou dat je niet eens aan het denken moeten zetten?
Want gezien je gedrag hier, neig ik naar je ouders te geloven...
[..]
Oh ja. Dat is het.
100% contact verbreken hoeft ook helemaal niet, ik vind het geen probleem om ze tegen te komen verder maar al het gedoe er omheen hoeft gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:44 schreef Special-Tee het volgende:
Wat is de langste periode dat je je ouders niet hebt gezien. Of komen ze iedere dag of weekend langs?
Het gaat je denk ik niet lukken 100% contact te vermijden. Ik heb zelf mijn familie ook 20 jaar bewust niet gezien of opgezocht en daarna toch weer uit nood. Via de vriend van mijn moeder. Tijd is namelijk het allerhardnekkigst. Ik bedoel bereid je voor op minimaal contact van jouw kant. Maar verwacht niet 100% te kunnen breken. Als jij hen niet opzoekt zoeken zij na een paar jaar jou op. Dat is Ltijd het gekke aan dit soort zaken. Bijvoorbeeld wanneer er problemen ontstaan, je broer overlijd whatever.
Met een beetje oefenen moet het dan toch wel lukken. Gewoon spreken met twee woorden. En waarom noemen ze jou een sloerie. Ze hebben toch niks te maken met jouw sexleven. Of heb je het vroeger echt zo te bont gemaakt?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
100% contact verbreken hoeft ook helemaal niet, ik vind het geen probleem om ze tegen te komen verder maar al het gedoe er omheen hoeft gewoon niet meer.
Hoe realistisch is het om te hopen dat ze gaan stoppen met het veroordelen van je keuzes? Het enige waar je controle over hebt is wat je die opmerkingen met je laat doen. Je moet proberen ze van je af te laten glijden. Bereid je er maar alvast op voor dat de kritiek pas echt fel wordt op het moment dat er een kind is. Iedereen vindt iets van opvoeden en commentaar daarop is moeilijker te relativeren, vooral in de begintijd als je nog niet helemaal jezelf bent. Ik heb ook wel 'advies' gekregen waar ik weinig zin in had. Ik pas de strategie van mijn lief toe: vriendelijk lachen en naast me neerleggen. Al wat ertoe doet is of mijn lief en ik op één lijn zitten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:32 schreef Seven. het volgende:
Maar ik wil niet meer hun oordelen over mijn keuzes, alsof ik hun dochter ben. Want eigenlijk hebben ze mij nooit als de rest van hun kinderen behandeld. Ik hoorde wel bij de familie maar niet bij het gezin.
Ik geloof dat je wel wat langer thuis hebt gewoond.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik snap dat jij je kans schoon ziet om een trap uit te delen.
Wees er maar trots op, dat jij als volwassene in deze situatie blijkbaar niet intelligent genoeg zou zijn om boven het gedrag van een kindje van 4 of 5 te kunnen rijzen.
nee duidelijk, het is natuurlijk het kind dat de ouders opvoed, en voor ze zorgt. De logica dat het aan het kind ligt als het mis gaatquote:Op woensdag 25 september 2019 08:28 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik geloof dat je wel wat langer thuis hebt gewoond.
Joh, hij loopt gewoon op de man trappen uit te delen.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:45 schreef dop het volgende:
[..]
nee duidelijk, het is natuurlijk het kind dat de ouders opvoed, en voor ze zorgt. De logica dat het aan het kind ligt als het mis gaat
Klopt hij is ook te flauw om inhoudelijk te reageren.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, hij loopt gewoon op de man trappen uit te delen.
Lekker makkelijk als iemand zich kwetsbaar opstelt, en TS is sowieso al heel open over haar leven.
Dat er dan altijd teringleijers zijn die dingen gaan roepen als "het was waarschijnlijk ook jouw schuld" zegt vooral veel over degene die dat meent te moeten zeggen.
Dat je als ouder zelf de grootste oorzaak bent als je een kutkind hebt is verder voor iedereen duidelijk.
Goh, ik wist niet dat je allemaal maar iedereen op zijn blauwe ogen moet gaan geloven en knuffeltje knuffeltje uit moet delen.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, hij loopt gewoon op de man trappen uit te delen.
Lekker makkelijk als iemand zich kwetsbaar opstelt, en TS is sowieso al heel open over haar leven.
Dat er dan altijd teringleijers zijn die dingen gaan roepen als "het was waarschijnlijk ook jouw schuld" zegt vooral veel over degene die dat meent te moeten zeggen.
Dat je als ouder zelf de grootste oorzaak bent als je een kutkind hebt is verder voor iedereen duidelijk.
Als de andere 2 (oudere kinderen nb) wel normaal met de ouders en elkaar om kunnen gaan en eentje een geschiedenis heeft van bizar, zeer wispelturig, tegenstrijdig etc gedrag, aan wie zou het dan liggen? Of is het geheel onmogelijk dat sommige mensen gewoon lastig zijn en het aan hun ligt?quote:Op woensdag 25 september 2019 08:45 schreef dop het volgende:
[..]
nee duidelijk, het is natuurlijk het kind dat de ouders opvoed, en voor ze zorgt. De logica dat het aan het kind ligt als het mis gaat
het is onmogelijk dat je als ouder geen verantwoordelijkheid hebt voor je kind. Ongeacht of het lastig gedrag vertoont.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Als de andere 2 (oudere kinderen nb) wel normaal met de ouders en elkaar om kunnen gaan en eentje een geschiedenis heeft van bizar, zeer wispelturig, tegenstrijdig etc gedrag, aan wie zou het dan liggen? Of is het geheel onmogelijk dat sommige mensen gewoon lastig zijn en het aan hun ligt?
Oh absoluut. Maar he: er zijn ook gewoon mensen die van nature zich onmogelijk gedragen.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:23 schreef dop het volgende:
[..]
het is onmogelijk dat je als ouder geen verantwoordelijkheid hebt voor je kind. Ongeacht of het lastig gedrag vertoont.
Jij probeert hier zelf een voorbeeld van te geven?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh absoluut. Maar he: er zijn ook gewoon mensen die van nature zich onmogelijk gedragen.
Ach. Ik ben niet degene met allerlei sociale problemen, issues en bizar gedrag.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij probeert hier zelf een voorbeeld van te geven?
Link naar de rare verhalen alstublieft?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:11 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat je allemaal maar iedereen op zijn blauwe ogen moet gaan geloven en knuffeltje knuffeltje uit moet delen.
TS is een overduidelijk zeer lastig persoon, dat is ze al al die jaren dat ze hier rondhangt en raar verhaal na raar verhaal ophangt. Ze is idd open, dan moet je ook commentaar kunnen hebben.
En als de rest vd kinderen wel normaal met elkaar en de ouders omgaan. Tja. Wat is dan de overgebleven factor?
Jouw remedie tegen ‘kritiekloos kusje knuf’ is ‘als een domme zak hooi met de botte bijl’? Ok, duidelijk.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ach. Ik ben niet degene met allerlei sociale problemen, issues en bizar gedrag.
Maar goed, veel plezier met het kritiekloos kusje knuf doen voor de arme slachtoffers van de boze gemene wereld.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jouw remedie tegen ‘kritiekloos kusje knuf’ is ‘als een domme zak hooi met de botte bijl’? Ok, duidelijk.
Ik denk niet dat die uitdrukking hier erg van toepassing is. Jij probeert namelijk helemaal niet te helen, maar juist te verwonden.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:37 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Gezien ze nog steeds niet inziet welke factor ze zelf speelt, is het inderdaad niet meer te redden denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die uitdrukking hier erg van toepassing is. Jij probeert namelijk helemaal niet te helen, maar juist te verwonden.
Dankjewel.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:41 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Gezien ze nog steeds niet inziet welke factor ze zelf speelt, is het inderdaad niet meer te redden denk ik.
Afijn, veel plezier jullie hier in je circlejerk.
nope, onzin.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh absoluut. Maar he: er zijn ook gewoon mensen die van nature zich onmogelijk gedragen.
Ik ben toen ik uit huis ging wel alles gaan doen wat niet mocht. Ze noemen mij geen sloerie, maar dat was ik welquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:02 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Met een beetje oefenen moet het dan toch wel lukken. Gewoon spreken met twee woorden. En waarom noemen ze jou een sloerie. Ze hebben toch niks te maken met jouw sexleven. Of heb je het vroeger echt zo te bont gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |