Daarvan alleen Pacman en Bomberman wel eens gespeeld, Freddi Fish speelde m'n zusje altijdquote:
Ja, maar niet de NES-versie. Misschien die uit Super Mario All-Stars voor de SNESquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijkt mij Super Mario Bros 3
Klopt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar niet de NES-versie. Misschien die uit Super Mario All-Stars voor de SNES
Blockout was een soort 3D-tetris. Dat met die blokken en dat balletje is onder andere als Breakout uitgebrachtquote:
Beiden niet, afgaande op Google Images, maar wel dat genre inderdaad.quote:
Die bedoelde ik inderdaadquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Blockout was een soort 3D-tetris. Dat met die blokken en dat balletje is onder andere als Breakout uitgebracht
Die leek me ook Wolfenstein.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien even nummertjes/letters bij de plaatjes, want volgens mij is nu 1 spel geļdentificeerd als Doom én als Wolfenstein
Volgens mij is het Wolfenstein 3D, omdat het nazi's zijn die je neerschiet en niet ruimtedemonenquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien even nummertjes/letters bij de plaatjes, want volgens mij is nu 1 spel geļdentificeerd als Doom én als Wolfenstein
quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat leek mij eigenlijk ookquote:
Nu met de nummertjes erbij?quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:36 schreef satecl het volgende:
Super Mario 3 (All-Star versie)
Tetris
Freddi Fish
Pacman
Space Invaders
Bomberman
Pong
Doom
Prince of Persia
Re-Volt
Frogger
Wolfenstein 3D
Missen we nog 9 en 10quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:36 schreef satecl het volgende:
Super Mario 3 (All-Star versie) 1
Tetris 13
Freddi Fish 11
Pacman 2
Space Invaders 3
Bomberman/Supaplex 7
Pong 6
Doom/Wolfenstein 5
Prince of Persia 12
Re-Volt 8
Frogger 4
quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:37 schreef heywoodu het volgende: