Hallo,
Zaterdag 14 september doe ik, samen met mijn kennissen groep, mee aan een quiz. Deze quiz is anders dan een normale quiz.
Je zit niet in een zaal waar ze je in de gaten houden. Nee, je haalt je vragenboekje op. En je mag zitten waar je wilt. In ons geval dus bij mij thuis. Je team mag bestaan uit 2 personen, maar ook uit zeg maar 50 personen. En(!), nu komt het, staat er het volgende in de reglementen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mag dus alle hulplijnen inschakelen. Een encyclopedie, Google, boeken, familie, vrienden over de hele wereld. Er doen +/- 100 teams mee. Eind het einde van de avond leveren wij het antwoordenboek weer in. Een paar weken later worden de winnaars bekend gemaakt. De prijs: Een hele grote eer
Nu zijn wij winnaars, dus willen 'gewoon' winnen.
Er zitten ook doe-opdrachten bij. Bij ons heeft ieder een taak. mijn taak: Achter de computer, het internet op. op zoek naar antwoorden! Nu dacht ik: Ik maak een topic aan! En zet de vragen waar wij niet uit komen, hierin. Wellicht zijn er Fok!kers die ons willen helpen.
Zijn er Fok!ers die denken: He wat leuk, ik hou dit topic in de gaten! Laat het dan weten.

Zaterdag 14 september vanaf 19:15
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.