SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mag dus alle hulplijnen inschakelen. Een encyclopedie, Google, boeken, familie, vrienden over de hele wereld. Er doen +/- 100 teams mee. Eind het einde van de avond leveren wij het antwoordenboek weer in. Een paar weken later worden de winnaars bekend gemaakt. De prijs: Een hele grote eer![]()
Nu zijn wij winnaars, dus willen 'gewoon' winnen.![]()
Er zitten ook doe-opdrachten bij. Bij ons heeft ieder een taak. mijn taak: Achter de computer, het internet op. op zoek naar antwoorden! Nu dacht ik: Ik maak een topic aan! En zet de vragen waar wij niet uit komen, hierin. Wellicht zijn er Fok!kers die ons willen helpen.
Zijn er Fok!ers die denken: He wat leuk, ik hou dit topic in de gaten! Laat het dan weten.![]()
Zaterdag 14 september vanaf 19:15Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
9 nogquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:09 schreef Postbus100 het volgende:
Dan hebben we ze allemaal, toch?
Zie de post boven de jouwequote:
Ik kende het niet eens, maar google afbeeldingen gaf meteen resultaatquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
OMG, dat is echt oud en lang geleden
Na mijn tijd denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:12 schreef Postbus100 het volgende:
OMG, dat is echt oud en lang geleden
Mooi, ik ga even douchen.quote:
Haha voor mij ook even een moment om naar de WC te gaanquote:
Dat heb ik ooit kunnen spelen maar herken ik hier niet ....quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
5 is Fur Elise volgens mijn vriendin.
Ik weet hier echt niks van, dus ik claim niks.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit kunnen spelen maar herken ik hier niet ....
Zekerquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
5 is Fur Elise volgens mijn vriendin.
1 : https://www.google.nl/sea(...)p%20afbeelding&hl=nlquote:
Verdorie, ik dacht nog "A whiter shade of pale of het Bach origineel zal er ook wel in zitten"quote:
Pfff netjes hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:24 schreef Postbus100 het volgende:
2. Eine kleine Nachtmusik van Mozart
Ja, die muziekvragen liggen mij wel, maar een piano zou handig zijnquote:
Lijkt me een actrice die deze rollen heeft gespeeld?quote:
Of boeken van 1 schrijver?quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:33 schreef Armani XL het volgende:
Lijkt me een actrice die deze rollen heeft gespeeld?
Mijn eerste gedachte gaat uit naar christian, uit fifty shades of grey, maar dat zal wel nietquote:
Lijkt me welquote:
Het enige wat me bekend voorkomt is 'Berlijn' aan het einde, van Over de Muur van Klein Orkestquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:42 schreef satecl het volgende:
MUZIEKVRAAG!!!
SUCCES
http://www.hoogkwispel.nl/vraag90
wat is de vraag?quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:42 schreef satecl het volgende:
MUZIEKVRAAG!!!
SUCCES
http://www.hoogkwispel.nl/vraag90
Titel is In Hamburg (zat hem net op te zoeken)quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:46 schreef Rewimo het volgende:
Hamburg - Zangeres zonder naam (titel?)
Dan wisten ze vrij veel al.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Maar dit was dus vraag 90 al, bijna klaar
Nog geen bitterbal gezien ....quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Maar dit was dus vraag 90 al, bijna klaar
Die vierde kan ik steeds niet verstaanquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:48 schreef maily het volgende:
Rotterdam
Alkmaar
China
-
New York
Hamburg
Chili
Lijkt er iig wel op https://musescore.com/user/48486/scores/3173701quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:49 schreef Postbus100 het volgende:
1 is volgens mij pink panther(van de muziekvraag)
Is volgens mij Uruguay (door Dorus? Tom Manders)quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:49 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die vierde kan ik steeds niet verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |