Raketten zijn ook leuk hoor.quote:Op maandag 16 september 2019 23:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De lucht in is de verkeerde kant op, we moeten het water op. In auto's!
Nee gewoon eentje die de ruimte in gaat natuurlijk.quote:
Wat hebben we daaraan dan?quote:Op maandag 16 september 2019 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon eentje die de ruimte in gaat natuurlijk.
Nou het universum ontdekken?quote:
Maar het punt van die amfibische dingen is toch juist dat ze op het water zijn.quote:
Oh? Dat weet lamshuizen vast beterquote:Op maandag 16 september 2019 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het punt van die amfibische dingen is toch juist dat ze op het water zijn.
Vind het wel een lastige naam om te onthouden, kan die niet gewoon kebabhut heten ofzo?quote:Op maandag 16 september 2019 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh? Dat weet lamshuizen vast beter
Er zijn er ook die nog verder gaan dan dat:quote:Op maandag 16 september 2019 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het punt van die amfibische dingen is toch juist dat ze op het water zijn.
Lammetjeshuisje is toch geen rare naam?quote:Op maandag 16 september 2019 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het wel een lastige naam om te onthouden, kan die niet gewoon kebabhut heten ofzo?
Je kunt ook gewoon een ezelsbruggetje bedenken dat je helpt bij het onthouden, zo ben ik voor jou uitgekomen op latente travestiet van de kantine.quote:Op maandag 16 september 2019 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het wel een lastige naam om te onthouden, kan die niet gewoon kebabhut heten ofzo?
Ja daarom vond ik kebabhut ook wat makkelijker, chipolatacabine vond ik wat lang.quote:Op maandag 16 september 2019 23:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een ezelsbruggetje bedenken dat je helpt bij het onthouden, zo ben ik voor jou uitgekomen op latente travestiet van de kantine.
quote:Op maandag 16 september 2019 23:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een ezelsbruggetje bedenken dat je helpt bij het onthouden, zo ben ik voor jou uitgekomen op latente travestiet van de kantine.
Let wel: 100% haram en op basis van mogelijk tot wel 5% varkensvlees!quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom vond ik kebabhut ook wat makkelijker, chipolatacabine vond ik wat lang.
Jij begint over lammetjes.quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe komen we nou op eetzaken als die gewoon vam_lamehuizen heet?
Lamskoteletjesquote:Op dinsdag 17 september 2019 00:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Die kun je ook knuffelen in plaats van doden, slachten en opeten. Ik zeg het maar even.
Dat kan inderdaad, maar een lamsfiletje van de slager dat smelt op je tongquote:Op dinsdag 17 september 2019 00:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Die kun je ook knuffelen in plaats van doden, slachten en opeten. Ik zeg het maar even.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Weet je wie ook wel een lekker kippetje is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je wie ook wel een lekker kippetje is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier heb ik niet van terug..
Zo snel laat jij je toch niet uit het veld slaan?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]![]()
Hier heb ik niet van terug..
Ik zou hooguit kunnen inbrengen dat ze een vorstelijke kerstkalkoen is maar ik vind kalkoek fucking ranzig.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo snel laat jij je toch niet uit het veld slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |