De quote in jouw post geeft mij wel een puik idee voor het gescript deanonimiseren van alle zogenaamd geanonimiseerde accounts!quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, je hebt zelfs de JE MOEDER gemist
Kijk nou wat je doet Yokiquote:Belgische F-16 neergestort in Bretagne
In het westen van Frankrijk is een Belgische F-16 neergestort. De twee piloten hebben het vliegtuig met hun schietstoel kunnen verlaten, zegt de Belgische luchtmacht.
Cutequote:Op donderdag 19 september 2019 18:32 schreef LTVDK het volgende:
@:Yasmin23
https://www.bndestem.nl/b(...)kse-bergen~aaf0adb9/
[ afbeelding ]
In ieder geval niet jouw moeder, want daar heeft die nu geen account meer voor om dat te kunnen roepen.quote:
En die baby luipaarden in de Beekse Bergen lees je gewoon overheen?quote:
Nee heb ik gelezenquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die baby luipaarden in de Beekse Bergen lees je gewoon overheen?
Dus je blijft bij de rode panda?quote:
Gewoon bij jou in de buurt, zijn alle stoere bontkraagjes in ieder geval niet meer zo stoer als je voorbij komt.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Die zijn volwassen ook nog schattig. En waar laat je zon luipaard uit?
Hoezo zou ik dat niet doen?quote:
Terwijl ik de afgelopen dagen al een paar keer door je straat ben gelopen om lekker nieuwsgierig naar dat gesloop te kijken.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik je al een hele tijd niet gezien heb
Dat staat daar ook al best een tijd leeg toch? Weet je wat er nu komt?quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ik de afgelopen dagen al een paar keer door je straat ben gelopen om lekker nieuwsgierig naar dat gesloop te kijken.
AZCquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat staat daar ook al best een tijd leeg toch? Weet je wat er nu komt?
https://www.bndestem.nl/m(...)-stadstuin~a910e924/quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze hebben al moeite genoeg met genoeg Polenhotels te maken/bouwenquote:
Ben jij het?quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |