Ja heb WW2 altijd wel interessant gevonden, ben ook al een paar keer op de D-Day stranden geweest. En Market Garden was natuurlijk ook een aflevering in Band Of Brothers en die heb ik al tig keer gezienquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:33 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Voor mensen die NatGeo kijken of interesse in WW2 hebben wel, de rest geeft geen neuk en vergeet dat gewoon allemaal.
Heb je "A bridge too far" ook gezien?quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb WW2 altijd wel interessant gevonden, ben ook al een paar keer op de D-Day stranden geweest. En Market Garden was natuurlijk ook een aflevering in Band Of Brothers en die heb ik al tig keer gezien.
Dat blijft ook leuk na 873 keer.quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:09 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk gewoon alle seizoenen Married with Children op Videoland.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:09 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk gewoon alle seizoenen Married with Children op Videoland.
Ja maar dat is denk ik wel een jaartje of 15 geleden, nog op dvd.quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:10 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Heb je "A bridge too far" ook gezien?
quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tijd voor amfibische auto's!
Nicequote:Op zaterdag 14 september 2019 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat dachten jullie van de amfibus
[ afbeelding ]
Ik heb liever vliegbotenquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tijd voor amfibische auto's!
Wat een fantastisch ding. Leefden we maar in een wereld waarin al het busvervoer zo plaatsvond.quote:
Da's een oude foto van d4v1ds moederquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een zeppelin
[ afbeelding ]
Dit ding vaart en rijdt in rotterdamquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat een fantastisch ding. Leefden we maar in een wereld waarin al het busvervoer zo plaatsvond.![]()
![]()
![]()
Maar mocht je behoefte hebben aan wat meer finesse en ook wat verfrissing onderweg:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een zeppelin
[ afbeelding ]
Het is een begin maar hier niet bepaald om de hoek.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit ding vaart en rijdt in rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |