quote:Op zaterdag 14 september 2019 04:29 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik zei het eerder al in die game waar ik iemand sprak na 10 jaar.
I loooove memories, maar ik hou meer maar van mijn reality.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 04:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit gedaan![]()
![]()
Ik ben niet zo'n groepsmens
Wil ik best gelovenquote:Op zaterdag 14 september 2019 04:31 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben 1 keer naar een meeting geweest, toen was ik 25 ofzo? ^^
Begintijd van het internet. Was leuk.
Je durft niet?quote:Op zaterdag 14 september 2019 04:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen autist ben?
Wehequote:
Ik ook Puzz, maar niet hierquote:Op zaterdag 14 september 2019 04:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wehe![]()
Maar ik heb wel veel ;leuke mensen ontmoet via bepaalde sites. Geweldige tijd gehad , toffe mensen leren kennen , en dat allemaal via internet![]()
Ik heb van m’n 6e tot 12e gegamet. Toen was ik er klaar mee.quote:
Je moet niet zoeken .,,quote:Op zaterdag 14 september 2019 04:44 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ook Puzz, maar niet hier
Nee niet waar, hier ook sommigen. Maar minder.
Tis maar net waar je naar op zoek bent
quote:Op zaterdag 14 september 2019 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb van m’n 6e tot 12e gegamet. Toen was ik er klaar mee.
Nouja dit dan voor jou?quote:Op zaterdag 14 september 2019 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb van m’n 6e tot 12e gegamet. Toen was ik er klaar mee.
Omdat je zegt :'het is maar waar je naar op zoek bent'quote:Op zaterdag 14 september 2019 04:48 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, why should I?
Oh nouja, ik zoek niks, alles komt op mijn pad, of niet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 04:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat je zegt :'het is maar waar je naar op zoek bent'
Het leven leven is veel interessanter
Zoeken is tijdverspilling, leuke mensen kom je tegen ..
Geen idee.quote:Op zaterdag 14 september 2019 04:55 schreef lrishCassidy het volgende:
Jij komt het toch wel uitproberen Hoof als het echt weer online komt (volgend jaar waarschijnlijk)
Geen idee , Ik ben wel single maar het laatste waar ik me mee bezig hou is zoekenquote:Op zaterdag 14 september 2019 04:53 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar ik ben ook niet single, dat scheelt ietwat misschien?
Nouja dit, ik zoek ook niks.quote:Op zaterdag 14 september 2019 05:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee , Ik ben wel single maar het laatste waar ik me mee bezig hou is zoeken
waar zou ik naar moeten zoeken...
Misschien nog weer een kat ooit
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 05:07 schreef lrishCassidy het volgende:
Ja aanspraak soms, maar dat komt omdat ik teveel praat als ik gedronken heb
Deze is voor jou ^^quote:Op zaterdag 14 september 2019 05:16 schreef KillemWieft het volgende:
Deze is voor Noukie.
Ik ga pitten.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2019 05:16 schreef KillemWieft het volgende:
Deze is voor Noukie.
Ik ga pitten.![]()
M'n wattes?quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 05:26 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben er ook vandoor, tot volgende week![]()
Hangt van beide personen afquote:Op zaterdag 14 september 2019 05:27 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee hoor. Love leads to love.
Zit aardig dicht bij elkaar idd. Zelfcontrole ftwquote:Op zaterdag 14 september 2019 05:28 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ze zeggen toch altijd violence leads to violence?
Dat geldt ook voor love.
Voor violence heb ik geen zelfcontrole nodig, dat zit totaal niet in me.quote:Op zaterdag 14 september 2019 05:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zit aardig dicht bij elkaar idd. Zelfcontrole ftw
Trustequote:Op zaterdag 14 september 2019 05:43 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar goed, das voer voor een andere avond misschien of niet.
Ik ga nu echt slapen, maar nog even deze want rooten voor Venray in de finale ^^
http://www.thevoicesenior(...)i_put_a_spell_on_you
quote:
quote:Op zondag 15 september 2019 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Purer 80's kun je ze haast niet krijgen
quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 15 september 2019 02:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speciaal voor het slapen gaan
?quote:
quote:
quote:Op zondag 15 september 2019 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
In Deventer had je vroeger op het station een hele ranzige vette dikke kerel
Genaamd Dikke Harrie
Die vent was altijd op zoek naar jonge knulletjes of getrouwde mannen voor sekscontacten
#DikkeHarrie
Opdat ik nooit zal vergeten
Hiquote:Op zondag 15 september 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]was vast geen Hagenees
quote:Op zondag 15 september 2019 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hi![]()
geen idee waar die knakkert vandaan kwam ,ik had gelukkig geen last van hem ,viel buiten zijn zoektermen
Eyyy poezentaartquote:Op zondag 15 september 2019 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey jijNice
![]()
Dat is een tijd geleden
Kan altijd beterquote:
Ja toch, ups en downs! Heb een week rust, zelf lesgevenquote:Op zondag 15 september 2019 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan altijd beter![]()
Maar alles komt uiteindelijk (hoop ik) ook wel weer goed![]()
Hoest met je spar training?
Momenteel meer downs...maar komt wel weer goed iddquote:Op zondag 15 september 2019 19:20 schreef DanOam het volgende:
[..]
Ja toch, ups en downs! Heb een week rust, zelf lesgeven
Zijn complete kickbokslessen voor jeugd en volwassenen zelfs en ook bokszaklesquote:Op zondag 15 september 2019 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Momenteel meer downs...maar komt wel weer goed idd![]()
Ah zelf sparringslessen geven? tof!!
Hey wat tof!!!!quote:Op zondag 15 september 2019 19:35 schreef DanOam het volgende:
[..]
Zijn complete kickbokslessen voor jeugd en volwassenen zelfs en ook bokszaklesIs wel een leuke ervaring, maar train toch liever zelf haha
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |