Het begint net. Een Armstrongiaanse dominantie is in aantocht, want er is maar een Godenkind.quote:
MADquote:Op zaterdag 14 september 2019 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Roglic is het beste ook wel af. Had je nou maar niet omgekeken Alejandro, dom zwijn.
Hoe moet Colombia dit omdraaien?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Egan Bernal heeft een groot probleem.
Ineos is passé.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het begint net. Een Armstrongiaanse dominantie is in aantocht, want er is maar een Godenkind.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogchamp zal wel spijt hebben dat hij net een maand geleden z'n contract heeft verlengd.
Omdat hij een veelvoud had kunnen krijgen, dat lijkt me nogal logisch.quote:
Chris kan nog jaren mee inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Momentopname. We hebben een abonnement voor jaren.
Sterf niet als opportunist.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat hij een veelvoud had kunnen krijgen, dat lijkt me nogal logisch.
Mij niet. Want in de contracten staat het vol met bonussen als ze een bepaalde prestatie behalen. Na deze Vuelta gaat Pogacar weer meer verdienen dan nu het geval is. En hij zit daar perfect met zijn vertrouweling Hauptman.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat hij een veelvoud had kunnen krijgen, dat lijkt me nogal logisch.
Beste sinds Mandy. Maar die had geen ritoverwinningen, dus beste ooit.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:36 schreef El-Stinho het volgende:
Drie ritzeges en een AK-podiumplek, op je 20e en in je eerste Grand Tour.
Pogacar is een beer.
Die deelname stond bij z'n verlenging al met potlood op papier.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sterf niet als opportunist.
De kans dat hij dit jaar een grote ronde zou rijden was ook onbestaande.
En dan te bedenken dat Slovenen gewoon doorgroeien met de leeftijd.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoe moet Colombia dit omdraaien?
Mandy is volgens Mandy een slachtoffer van zijn tijd.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beste sinds Mandy. Maar die had geen ritoverwinningen, dus beste ooit.
Kijkt gewoon hoe hij ook koerst.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:40 schreef LekkerWeertje het volgende:
Roglic kijkt alsof zijn hamster net is overleden.
Rode bloedcellen worden wel een beetje lui (minder efficiënt) van langdurig EPO-gebruik. In die zin heb je een groot probleem als ze opeens beter gaan controleren. Geen idee hoe Valverde dat geflikt heeft.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mandy is volgens Mandy een slachtoffer van zijn tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |