Zo leerde je mij kennen ^^quote:
quote:Saturday wait
And Sunday always comes too late
But Friday never hesitate
quote:
Owwww wat bijzonder!quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:02 schreef lrishCassidy het volgende:
Toen zei ik ooit tegen je.
Als ik er niet meer ben, dan start jij de zaterdag met dit nummer.
Weetje dat nog?
Ooit?quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:02 schreef lrishCassidy het volgende:
Toen zei ik ooit tegen je.
Als ik er niet meer ben, dan start jij de zaterdag met dit nummer.
Weetje dat nog?
Nouja, niks bijzonders aan, maar ik vind dit nummer een leuke inluiding van het weekend, klinkt zo vrolijkquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwww wat bijzonder!
Blijf toch nog maar ff
Geen idee, een jaartje of 2 nu?quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ooit?
Hoe lang post jij al in dit topic eigenlijk?
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Trigger is natuurlijk de rode jurk
Onderschat maar niet....quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:05 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nouja, niks bijzonders aan, maar ik vind dit nummer een leuke inluiding van het weekend, klinkt zo vrolijk
Daarom postte ik het altijd
een band hier omdat muziekquote:
New orderquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:08 schreef ondeugend het volgende:
vorige maand nog gezien @ Lowlands!
Voor het eerst en anders dan het eigenlijk moest... maar desondanks iets om nooit te vergeten zo fijn!
Heb je het nou tegen mij ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:07 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar ik kan me jouw reactie nog goed herinneren, jij de mijne niet blijkbaar.
Mag tochquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:14 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ow onze nummers zijn totaal anders
Ooit lang geleden in een ver galaksie op zijn plats... kwam ik via Pince op hoge hakken hier in een vriendschap die nog steeds duurt. Eentje waar ik heel blij mee ben nog steeds.quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt terwijl ik zelf vaak in raadselen praat ^^
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij ?
Ik kan me nog heel goed herinneren wanneer het moment was dat ik zei dat ik vond dat je zo aan het zeuren was .. over van alles en niks en in het luchtledige zat te posten met de meest nutteloze vragen aan anderen
Ongeveer in die strekking. zeg maar. En dat was begin dit jaar ergens
Misschien heb je dat tegen iemand anders gezegd? Tegen mij niet voor zover ik weet
Ja ik had het tegen jou omdat je dit nummer linkte.quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan me nog heel goed herinneren wanneer het moment was dat ik zei dat ik vond dat je zo aan het zeuren was .. over van alles en niks en in het luchtledige zat te posten met de meest nutteloze vragen aan anderen
Misschien heb je dat tegen iemand anders gezegd? Tegen mij niet voor zover ik weet
quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laat ook maar drugs memoriesquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:17 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja ik had het tegen jou omdat je dit nummer linkte.
Welk nummer?quote:Op zaterdag 14 september 2019 01:17 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja ik had het tegen jou omdat je dit nummer linkte.
Als je het zover kan terugzoeken dan zie je wat ik bedoel ^^quote:
Ik heb hier geen drugs voorbij zien komenquote:
Neeee.. ik vind hem daar altijd nog zooooooooo cute!quote:
Ja, godver, kan gewoon nietquote:Op zaterdag 14 september 2019 01:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Neeee.. ik vind hem daar altijd nog zooooooooo cute!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |