Graag gedaanquote:
Echt he xDquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Nee, het idee haha dat jij hierin meegaat brr ;p
Wie?quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Nee, het idee haha dat jij hierin meegaat brr ;p
Gelukkig doet hij dan inderdaad niet mee met seksuele toespelingen als dat zo wasquote:
Zegt er een wat godverdegodverquote:
Ik word vrijer van drank juist.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
Verklaar je nader, ben je dan niet te harden?
Whiskyquote:
Nee daarom, het afkeuren van drank deed bij mij dan ook een belletje rinkelenquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig doet hij dan inderdaad niet mee met seksuele toespelingen als dat zo was
quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zegt er een wat godverdegodver
Oelalaquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zegt er een wat godverdegodver
[..]
Ik word vrijer van drank juist.
[..]
Whisky
Nu schijnen er bij het drinken van bier bepaalde genitalia wel te gaan stinken dus misschien probeerde hij Kopje daar voor te behoedenquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee daarom, het afkeuren van drank deed bij mij dan ook een belletje rinkelen
Ik drink geen bier nuquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Nu schijnen er bij het drinken van bier bepaalde genitalia wel te gaan stinken dus misschien probeerde hij Kopje daar voor te behoeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |